@Konijn, fijn dat het beter gaat!! En spannend huizenjacht. Wil je dat het liefst nog voor de bevalling of erna?
He meiden, hier staat mijn leven op z'n kop. Kan niet veel loslaten hier, ben bang herkent te worden. Daarom staat hoofd niet echt op zsp. Zwangerschap gaat goed en voel me rondom zwanger zijn goed Dat is nu belangrijkste. De beurs was trouwens errug leuk!!!
@ Mupkuh: Spannend! Hopelijk blijft je ongi helemaal weg! @ lique80: Eigenlijk liefst zo snel mogelijk, zodat we meteen goed zitten in ons nieuwe huisje met ons ukje. Het huis dat we nu wonen is immers niet zo ideaal (veel vocht e.d.) Maar als dit huis niet lukt, dan zullen we wachten tot na de bevalling waarschijnlijk. We waren eigenlijk een paar maanden gestopt met actief zoeken, om het wat rustiger te houden naar het einde van de zwangerschap, maar dit is wel echt een ideaal huis voor ons. Ik hoop zo dat het lukt! @ Blue Eyes: Jammer te horen dat je leven zo ondersteboven staat! Hopelijk niet in te negatieve zin?! Maar in ieder geval denken we aan je en 't is fantastisch dat je zwangerschap goed gaat en je je er goed bij voelt! Veel liefs!
@ Konijn spannend hoor een nieuw huisje. Hopelijk mag het allemaal lukken @ Mupkuh ik duim dat het is gelukt @ Blue eyes balen dat je leven onderste boven staat. Maar probeer wel tegenieten van je zwangerschap. Dikke knuffel Ik ben klaar met mijn ongi nu maar klussen maar ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is. Dus maar om de dag klussen behalve ma en di niet, is mijn mannetje weg. snik
@Konijn, wow wat een enorm mooie buik zeg!! Ga duimen dat het wat wordt met het huis!! @Jesse, succes met klussen!! Hier niets bijzonders, ben die regen alleen nu helemaal zat, grrr!!
Het is vandaag in ieder geval heerlijk weer om dicht tegen elkaar aan te kruipen. Moet er maar even van genieten want mijn mannetje zie ik woensdag avond pas weer. snik Hopelijk wacht mijn eitje ook nog even met springen als hij deze maand tenminste springt.
Zo'n weer is het zeker! Alleen mijn mannetje is enorm shaggy! Lijkt wel of hij degene is die ongi moet worden
Hallo allemaal, Hier gisteren ongi geworden had het wel gedacht met blaasontsteking en antibiotica. Maar wel een mooie cyclus van 28 dagen..... Konijn succes met huizenjacht! Hoop dat het wat wordt! Blue eyes wat jammer dat je leven momenteel op z'n kop staat! Is het ex-werk gerelateerd? Hoop dat het niet met je relatie en je zwangerschap te maken heeft. Heel veel sterkte en als je iets niet kwijt wilt over zsp dan begrijpen we het best. In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Nynke - NOD 8 jan - 2e ronde - 4e kindje Claudia - NOD 26 maart - ronde 2 - 2e kindje Teigetje77 - NOD 9 maart - 3e ronde - 2e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje
@Claudia, slim dat je het lijstje weer even tevoorschijn hebt gehaald. Jammer meid, deze ronde beter!!!
Hoi meiden, Ik ben nieuw op dit forum en vind het super om alle berichten te lezen! Ik heb 14 februari jl mijn spiraal eruit laten halen en de dag erna kreeg ik wel een bloeding die 5 dgn heeft geduurd, maar ik weet dus niet of dat kwam door verwijdering spiraal of dat ik echt ongesteld was. We hebben sindsdien wel al een aantal keren geklusd dus ben eigenlijk wel erg benieuwd! Succes iedereen de meiden die al zwanger zijn, Gefeliciteerd!!
he assepoes welkom. Mupkuh is hij al bij gedraaid. Ik gisteravond weer wat gevloeit maar dat had ik ook met mijn spiraal.
he meiden, het meedraaien op mogelijk nieuw werk was onwijs leuk... dus hopelijk beviel ik hen ook. Morgen hoor ik meer Dus stemming is weer wat beter!! @ Claudia; relatie en zwangerschap zijn super goed!! Super dat je lijstje er weer bijgepakt hebt! @ Konijn, hoop dat je een mooi huis te pakken krijgt! @ Assepoes,welkom hier! @ allen, fijne avond gewenst
@BLue Eyes, wat goed om te horen!!! Ik duim met je mee!! @Assepoes, welkom!! Hopelijk is het snel raak! Ik ga snel aan het werk!
@ Assepoes, welkom hier! ik zit in het zelfde schuitje Ben nu aan het einde van ronde 1, spannend dus!
@Zonnebeertje: hoe gata het nu met de pijn? Met de kleine alles goed? @Amikaatje: hoe gaat het met jou? @Blue Eyes: ik hoop dat je de baan krijgt en je wereld wat minder op zijn kop staat. @Lique: werkze vandaag. Zijn jullie al uit de naam? @Konijn: wat een mooie buik zeg. Hoe staat het met het huisje nu? @Claudia: jammer van je ongi. Hopelijk brengt deze ronde jullie wel geluk. @Miffy: hoe gaat het bij jou? @Tijgertje: waar zit jij ergens in je cyclus? @Assepoester: welkom hier. @Mupkuh: spannende dagen voor jou. Heb je een voorgevoel? @Jesse: veel klus plezier. Ik zit nu 2 dagen voor nod. Maar ik heb sinds een week al last van bruinverlies dus ik ga er maar van uit dat deze ronde over is. Wel raar hoor zo snel na ei al bruinverlies hebben.