Nynke Ja dat denk ik ook. Maar dit had ook tijdens de spiraal even ongi dan twee dagen niet en dan weer verder. we zien het wel. Ik ben het niet heel erg. Maar hopelijk heb ik volgende week wel ergens mijn eisprong. Al heb ik er een hard hoofd in. Lique80 Leuke foto van de kids Helaas voor ons dit jaar geen carnaval maar als we ooit verhuizen naar het zuiden gaan we helemaal los!!
leuke foto Lique assepoes: welkom en succes! Blue eyes:gefeli met je baan!! leuk! Hier gaat t wel goed, ben alleen nog heel erg moe... Wonden zijn goed aan het genesen en baby is weer wat actiever aan het worden.
@zonnebeertje goed om te horen!! Hopelijk snel weer genieten van deze 'goede' weken van de zwangerschap!! @Jesse, wij wonen ook in N-H hoor, maar op KDV doen ze wel aan carnaval! fijn weekend!
Lique80 ik ben ook dol op carnaval maar we hadden al andere dingen afgesproken dus volgend jaar maar weer. Blue eyes gefeliciteerd met je baan.
@ Zonnebeertje: Fijn dat het herstel redelijk goed verloopt! Misschien ook wel goed dat 't kindje niet té actief was tijdens het genezen van de wonden, of had je er geen last van als ze schopte? Moet je nu nog op controle om na te kijken of alle stenen weg zijn, of konden ze dat tijdens de operatie ook zien? @ lique80: geweldige foto van de kids! Je zoontje is echt een geweldige piloot @ Nynke: goed dat je ongi weer wat normaler wordt! Véél succes in ronde 5!! @ Mupkuh: spijtig van de negatieve test! Hopelijk komt je ongi snel door zodat je naar de volgende ronde kunt! @ Assepoes84: Vervelend hé, niet weten hoe je cyclus is? Het is altijd wat afwachten in de eerste ronde na de mirena. Ik heb zelf 43 dagen moeten wachten voor mijn eerste echte ongi. De ronde nadien was ik wel zwanger. Maar ook als je rond 16 maart nog niet ongi bent, probeer niet té veel te hopen want het kan ook gewoon wat langer duren voor je cyclus op gang komt. Veel succes met wachten hoor! (Eiwit-afscheiding is trouwens vruchtbare afscheiding, dan komt je ei eraan!) @ teigetje77: Goed dat je toch nog even hebt kunnen wachten met testen, hoe dichter bij je NOD hoe betrouwbaarder toch. Het wachten is inderdaad niet fijn, maar probeer het toch wat uit je hoofd te zetten en je inderdaad bezig te houden. (Maar ik herinner me hoe verschrikkelijk moeilijk dat was ). Kwaaltjes kunnen trouwens vanalles betekenen en hoe meer je er op let, hoe meer je er ontdekt. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon snel raak voor je is! @ Jesse: hopelijk is jouw cyclus ook snel mooi regelmatig! Het huis is spijtig genoeg niets geworden. 't Was echt ideaal maar er was een belangrijk verborgen gebrek (ga er niet over uitwijden voor als er mensen meelezen die ons kennen ). Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, konijn87: ik moet inderdaad maar gewoon afwachten. Wist niet dat witte afscheiding betekent dat je ei er aan komt, hoelang duurt het dan nog voordat je je eisprong hebt?? Iedereen fijn weekend en succes met het wachten!
Konijn balen dat het niet doorgaat. Zonnebeertje mooi dat het beter gaat. Ik ben wat narrig er blijft maar bruinemeuk uitkomen grrr( sorry voor dit vieze praatje op de vroege ochtend) Ik wil een ei niet dit, ik denk dat het deze maand niks gaat worden. Volgende week zou er als het goed is een ei kunnen komen maar neem aan als ik nog vloei dat dat niet het geval zal zijn. Hebben julllie er ervaring mee? Ben denk ik met de grote schoonmaak bezig sinds vorige week maandag. Sorry maar ik moest het even kwijt. Fijn weekend allemaal
@ Assepoes84: Witte, yoghurtafscheiding is geen vruchtbare afscheiding. De enkele dagen per maand dag je vruchtbaar bent, krijg je rauw-eiwitafscheiding (zie prentje: Getting Baby On Board: Fertile Myrtle? 5 Ways to Know When You Are Ovulating ) Voor ons was dit een manier om mijn eisprong in de gaten te houden. Hoeveel dagen voor je eisprong je dit krijgt, hangt af van vrouw tot vrouw, bij mij ongeveer 2-3 dagen. In deze afscheiding kan het sperma namelijk langer leven en eenvoudiger opklimmen. Het kan dus geen kwaad om tijdens dit soort afscheiding dagelijks of om de twee dagen te klussen. @ Jesse32: Balen dat je nog steeds bruinverlies hebt. Maar spijtig genoeg kun je inderdaad alleen maar afwachten. Het is natuurlijk onmogelijk te zien van waar dat bruinverlies komt, maar je cyclus zal vast gewoon nog wat op gang moeten komen.
Hallo Mag ik mij hier ook aanmelden? Door middel van de zoekfunctie kwam ik op dit forum terecht. Het zit namelijk zo. Op 23-12-2011 is mijn mirena eruit gehaald omdat we graag een 2e kindje willen. Op 4 februari, op mijn dochters verjaardag, had ik mijn 1e menstruatie en tot nu toe nog niet weer gemenstrueerd. Vanochtend een Kruidvat 2 voor 5,- test gedaan en negatief. Dus ik wacht nog maar even weer af. Toen ik de mirena had, heb ik niet gemenstrueerd, alleen de 1e zes weken. Wel had ik af en toe wat buikkrampen, maar verder niet. Ik vind het erg moeilijk hoe ik nu mijn cyclus moet berekenen.
@Polletjespiek, welkom!!! Ook opzoek naar je cyclus, daar hebben we er meer van hier! Hopelijk zit er snel een lijn in! @Konijn, ohh wat balen van je huis zeg! @Jesse, balen meid!! Knuf voor jou!
Polletjepiek Ik zit met het zelfde probleem dat ik niet weet hoe mijn cyclus eruitziet. Ik ben wel ongi geweest met mirena maar soms was daar ook geen pijl op te trekken en nu al twee weken aan het vloeien. grrr Maar we houden moed altans ik probeer het. fijne avond allemaal
@Konijn87, ohh heb het verschil gezien! Door het woord eiwit, dacht ik aan witte afscheiding..haha. Heb het verschil nu gezien adhv het plaatje! Bedankt
Hallo Ja, ik hoop dat er enige regelmaat in zal komen of dat ik binnenkort positief mag testen. @Jesse, Mijn mirena is er dus sinds 23-12 uit. De eerste 6 weken dus helemaal niks nada. Zelfs niet op de dag van verwijdering. Op 4-2 ongesteld geweest en dag of 5. Nu dus nog niks, wel veel krampen in mijn onderbuik en -rug. Bij onze dochter was het overigens meteen raak na ruim 10 jaar de pil te hebben geslikt. Da's nu zo'n 3 jaar geleden.
@ Polletjepiek, Welkom hier! Ik kan ook even geen pijltrekken op mijn cyclus. Mijn spiraal is er sinds begin februari uit. Ben nu al een aantal dagen over tijd. Maar nog steeds geen ongi. En zwanger denk ik ook niet
hallo dames hier ongi geworden, o en wat heb ik dat NIET gemist hahahaha ben blij dat het allemaal normaal werkt, geeft hoop, maar we gaan toch niet voor het echie, we wachten toch echt.(al wordt het wachten nu wel moeilijker)
Hallo allemaal, goed nieuws van deze kant!!! ik heb POSITIEF getest vandaag!!!! Ben zo blij! 3e ronde en raak, het nieuwe bed heeft geholpen! : ) En natuurlijk het sturen van de HCG door blue eyes en konijn, bedankt!! Kan het nog niet bevatten, onze zoon wordt grote broer. Ik moet zeggen dat ik het toch wel bijzonder vind dat de meeste die een spiraal hebben gehad binnen 3 maanden zwanger zijn. Ik zal ook wat HCG sturen naar diegene die het nodig hebben: HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG Ik zal ook het lijstje weer aanpassen, joepie!!!! groetjes Teigetje
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Mupkuh - NOD 5 maart - 1e ronde - 2e kindje Claudia - NOD 26 maart - ronde 2 - 2e kindje Nynke - NOD 30 maart- 5e ronde - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje
@Teigertje, JOEHOEEEEEEEEEEE!!!! GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk zeg!! Hiervandaan ook nog wat HCG voor de rest!!! Vul ons lijstje maar snel aan!!