Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Teigetje, gefeliciteerd!!

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Goedemorgen

Gefeliciteerd Teigetje

Gistermiddag is het 'rode monster' op bezoek gekomen. Dus da's dan 30 dagen na de vorige keer, op 4-2? Dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van 30 dagen?

En tel ik die 6 weken tussen de verwijdering van mirena en de 1e menstruatie ook mee in de cyclus?

Vind het een beetje ingewikkeld allemaal:)

3. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW Teigetje, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! GENIET ERVAN!

Sorry meiden, het spijt me dat ik zo weinig reageer maar het lukt me net aan om bij te lezen en om te reageren heb ik echt geen tijd!!
    Hier gaat in elk geval wel alles goed. Iedereen ondertussen op de hoogte en iedereen erg enthousiast, vooral dochterlief die hoopt op een zusje!!

4. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Hey meiden,
    mag ik ook gezellig mee komen doen? Beetje voorbarig ben ik wel want op 11-04-2011 gaat mijn Mirena eruit. SPANNEND!!! We gaan voor ons tweede kindje. We hebben al een dochter Maud 28-06-2008. Toen had ik ook een Mirena. Het was de derde ronde raak. Ik ben benieuwd hoelang we er deze keer over doen en natuulijk of het Uberhaupt lukt. You never know.
    Al meiden die het al gelukt is; Gefeliciteerd! En de andere meiden zal het vast ook lukken.

Liefs, Jessy

5. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Hey meiden,
    mag ik ook gezellig mee komen doen? Beetje voorbarig ben ik wel want op 11-04-2011 gaat mijn Mirena eruit. SPANNEND!!! We gaan voor ons tweede kindje. We hebben al een dochter Maud 28-06-2008. Toen had ik ook een Mirena. Het was de derde ronde raak. Ik ben benieuwd hoelang we er deze keer over doen en natuulijk of het Uberhaupt lukt. You never know.
    Al meiden die het al gelukt is; Gefeliciteerd! En de andere meiden zal het vast ook lukken.

Liefs, Jessy

Nu mét banner hihih

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    he Jessy28 Nee hoor niet voorbarig ik was er oo al vroeg bij voordat hij er uit ging bij mij. Dus welkom

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zwaai zwaai, beetje druk hier!!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *zwaai*

hier ook druk met kinderen die vakantie hebben. Maar nu even een snel berichtje.;)

@Konijn: jammer van het huis. Hopelijk komt er snel een mooi huis op jullie pad.

@Blue Eyes: ben je al begonnen op je nieuwe baan?

@Amikaatje: fijn te lezen dat alles goed gaat.

@Zonnebeertje: hopelijk is de pijn nu weg. Fijn dat je de kleine weer beter voelt.

@polletjepiek en Jessy: welkom hier.

@Tijgertje: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

@Murkuh: al ongi geworden?

@polletjepiek: ik zou idd een cyclus aanhouden van 30 dagen. maar eigenlijk zou je twee keer ongi geweest moeten zijn om te weten wat je cyclus ongeveer is. Ik zou de tijd tussen verwijdering spiraal en eerste ongi niet meer rekenen.

Hier alles goed. Ongi was eindelijk weer en normale cyclus. Nu hopen dat het bruinverlies ook gewoon weg blijft deze cyclus. Zit nu een week voor ei dus weinig spannends hier.

Fijne dag allemaal.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Nynke, nee helaas niet :( Begin me al bijna zorgen te maken.

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Mupkuh heb je al getest?

Hier weinig te melden. Ik heb wel klots oksel wat ik nooit heb kan dat met de ei te maken hebben?
    En erge last van mijn darmen sinds de spiraal weg is. En het ging zo goed baal er een beetje van.:x
    Ik klus om de dag denk in mijn vruchtbare week te zitten.

grtjs

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Mupkuh: niet ongerust maken. Na een verwijdering van het spiraal kan je cyclus gewoon nog wat van slag zijn. Dit is je eerste ronde toch?

@Jesse: veel klus plezier.:p

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Nynke, dit is mijn eerste ronde ja. Maar heb mijn ei allang gehad...

@ Jesse, nee ik ga denk ik morgen of van het weekend testen.
    Als het negatief is toch maar maandag contact opnemen.

Ben bang dat er iets zit wat er niet uit wil. Heb ik al eerder meegemaakt ( een paar keer zelfs ).

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Mupkuh: als de test negatief is en je echt bang bent dat er wat mis is moet je zeker even langs de ha. Ik hoop dat het allemaal goed zit.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat hoop ik ook wel! Maar omdat ik toch wel last heb van rugpijn, buikpijn en mijn borsten baart het me een beetje zorgen.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Waar ben je bang voor als ik vragen mag? Je schreef dat er al eerder iets niet lekker zat.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb al 3x eerder een MK gehad. Waarvan de eerste keer het vruchtje niet afgestoten is door mijn lichaam. Ik had toen ook een lichtpositieve test en ben met 11 weken gecurreteerd.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mupkeh, nou ik hoop dat het gewoon snel doorzet meid!

Ga snel aan het werk!

18. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Mupkeh dan kan ik me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. Ik hoop gewoon dat je zwanger bent en dat het goed mag blijven gaan. Succes met testen

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik ben helemaal blij :D Ben namelijk ongi geworden. Het is nog niet helemaal doorgezet maar de eerste duivels zijn gezien :D:D

Mijn volgende nod hou ik even op 7 april...

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Gelukkig geen rare dingen maar gewoon een iets lange cyclus. Op naar ronde 2!!

Deel Deze Pagina