Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja daar ben ik wel blij om. Had me namelijk voorgenomen om deze keer niet in het ziekenhuis bij de gyn te lopen de gehele zwangerschap ;)

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mupkeh, heel goed voornemen en fijn dat de duivels er zijn!

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Mooi dat je ongi bent. op naar de volgende ronde

4. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hoi allemaal!
    Gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn wat leuk! Ik denk dat mijn NOD 16 maart zal zijn, was gelijk ongesteld nadat mijn spiraal is verwijderd 14 febr. Ben erg benieuwd of er volgende week wat komt, want heb wel veel last van krampen. Afgelopen week wat minder en nu komt het weer, maar kan natuurlijk ook zijn rond mijn ei krampen en nu vlak voor mijn ongesteldheid. Naast de krampen ben ik ook wel de laatste dagen erg moe en heb ik last van mijn rug. Nou ja, ik moet volgende week maar even afwachten!

Fijn weekend allemaal

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Assepoes, spannend!! Lekker dat je gelijk ongesteld was zeg!

6. Assepoes84

@Lique80:
    Ja ga er vanuit dat het mijn ongesteldheid was want het heeft 5 dgn geduurd en geloof niet dat je zo lang nabloed van de spiraal, had overigens de mini-mirena dus dat zal wel voor nog minder bloed zorgen aangezien hij mini is :D
    Nog een paar dagen, we wachten af!

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    @assepoes een mini mirena heb ik nog niet eerder van gehoort wat is daar anders aan dan bij een gewone mirena?

EEn raar vraagje maar hebben jullie nu de mirena eruit is ook veel heftigere hoogtepunten? ik kom ook veel makkelijker. Voor mij geen mirena meer hahaha:D

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb juist minder zin nu de spiraal eruit is, voorheen kon ik elke dag wel, maar nu denk ik al 3week niks, totaal geen behoefde en als we bezig zijn heb ik al snel geen zin/lust meer

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb wel meer zin nu. Maar dat komt denk ik ook wel omdat we voor een 2e gaan :p

10. Assepoes84

Ja de mini-mirena is nog niet op de markt. Ik heb afgelopen 3 jaar meegedaan aan een onderzoek, als proefkonijn zeg maar! Di was de laatste fase van het onderzoek en hierna komt hij op de markt. De mini-mirena is dus kleiner en geeft minder hormonen af dacht ik.
    Ik heb niet het idee dat mijn hoogtepunten heftiger zijn geworden, zin in seks is wel wat meer, maar dat kan inderdaad ook komen doordat ik graag een kindje wil! haha

11. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    assepoes dank je voor het antwoordt. weten we dat ook weer

12. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Hoi dames,

Ik heb jullie schandalig verwaarloosd, sorry! We zijn nog steeds bezig met dat huis en met allerlei andere zaken te regelen. En op het werk is het ook wat te druk om nog veel online te komen. Maar alles gaat heel goed met 't kindje en met de zwangerschap. Binnenkort hopelijk opnieuw wat meer tijd.

Ik heb ook geen tijd gehad om alles bij te lezen, hopelijk gaat alles goed met iedereen? Zijn er nog zwangeren bijgekomen? Ik blijf duimen hoor! ;)

Veel liefs,
    Konijn

13. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Konijn Maakt niet uit als je het druk hebt is dat niet gek.

Hier vandaag beroerd gevoelt. last van maag last, van darmen maar dat heb ik vaker dus denk niet dat een symtoom is van....

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ohh, ben ook heel druk, zwaai zwaai!! Tot snel hopelijk!

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Haai
    Mijn libido is sinds de mirena eruit is flink toegenomen tot grote vreugde van mijn vriend:D

Ben 6 maart ongsteld geworden. Die cyclus duurde 30 dagen en volgens de calculator hier op zp zou mijn ei dan op 22-3 zijn. Maar ik heb het idee dat dat gister al was?? Ineens buikkramp en lage rugpijn. Nu een beetje gespannen borsten en wat gekkige afscheiding. Geen idee of dit bij een eisprong hoort. Nou ja we zien wel weer.

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is mijn libido ook wel toegenomen. Ik kan gewoon zeer slecht tegen alle hormonen in de ac. Zelfs met het spiraal heb ik daar last van. Wel minder dan met de pil.

Hier is ei weer geweest. Nu dus op de wachtbank. Ik hoop alleen dat ik deze ronde niet 5 dagen na ei al bruine spotting krijg.

Hoe gaat het verder met alle zwangeren en klussers??:D

Fijne dag allemaal.

17. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    ik zit op dag 24 geen idee hoe ik er voor sta. Heb een rare bolling onder mijn buik zal wel inhouden dat er een ongi aankomt.

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

He lieve teigetje!!
    Wat onwijs fijn dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd! En wat je zegt... het is heel bijzonder dat velen van ons binnen 3 rondes zwanger zijn na verwijderen mirena. Heel bijzonder!!
    En wat betreft strooien HCG... dat zit wel goed ;) Nu mag jij gaan strooien voor de andere meiden.

Hier is het een drukte van belang met inwerken, studeren, toetsen maken, en natuurlijk de watten/wolken in mijn hoofd waardoor er minder concentratie is ;) Dus ik vergeet ook vaak om het forum te checken. Sorry ladies!
    Ik heb net gelezen dat er een heel arsenaal aan nieuwe/vrije nieuwe schrijfsters zijn hier. Voor mijn gevoel een nieuwe generatie hier in het mirena topic. Ik wens jullie heel veel succes met het op orde krijgen van je cyclus. Geduld is het beste medicijn, dan volgt je cyclus wel. En dan je eitje spotten... en onthoudt.. er zijn er hier heel veel snel zwanger geworden! Geen garantie natuurlijk, maar wel leuk om te weten ;)

Interessant trouwens die mini-mirena! Ik merkte na verwijderen mirena duidelijk verschil in stemming. Ik ben er luchtiger door geworden en zie het leven minder zwaar. Ik ben nu minder gedempt! Heel fijn. Dus wie weet is die mini mirena wel wat voor straks;) want de gewone komt er niet meer LOL
    En wat betreft hoogtepunten... dat weet ik eigenlijk niet meer, was zo snel zwanger ;)

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ja die mini-mirena vind ik ook wel interessant, hopelijk is het over een paar maanden op de markt, haha!!

@Blue Eyes, bijna op de helft. Wat gaat het snel he!

@Jesse, spannend!!

@Nynke, ik hoop ook dat de spotting uitblijft! Hier gaat het goed hoor, helaas steeds meer last van mijn bekken, dus veel rust. En dat is lastig nu er een verbouwing aan zit te komen ;)

@polletjespiek, zou best je ei kunnen zijn, die berekeningen blijven gemiddeld!

zo vandaag werken en morgen weekend weg met moeders en zusjes. Leuk hoor! Kids lekker met elkaar spelen en wij mooi keuvelen. Mijn zusje heeft van de week verteld dat ze gaat trouwen en ik mag ceremoniemeester zijn, dus genoeg te bespreken, haha!

20. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Lique lekker een weekend weg gaan wij ook doen dit weekend. leuk dat je ceremoniemeesteres mag zijn

Nynke spannend ik hoop dat het deze maand raak voor je is.

Ik vannacht rare buikpijn zal er toch al een ongi aankomen. De bolling is smorgens weg. en iets later zit het er weer. het altijd onrustig in die omgeving
    Mijn mannetje heeft het ook niet eerder bij mij gezien. En nu denkt hij dat ik zwanger ben. Nou heb heb er een hard hoofd in. Maar omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is weet ik ook niet wanneer ik kan gaan testen dus zie het wel. het is nu in iedergeval veel te vroeg zit pas op dag 25. Als ik volgend week nog niet ongi ben qal ik eens kijken hoe het zit. Maar ik ga er vanuit dat het niet meer lang duurt dat de duivels er aankomen.

Deel Deze Pagina