@ lique, super dat je zusje gaat trouwen en jij als ceremoniemeester... super! En echt veel te bespreken dan ja! En ja hier ook bijna op de helft. Zaterdag al! Bijzonder gevoel ook dat het nu al de helft is hihi Hoe is het met jou verder?
@ Jesse, spannend zeg met die bobbel in je buik die er soms is en soms verdwijnt! Ik kon merken aan lijf dat ik zwanger was doordat ik geen vreetkick kreeg en mijn darmen niet opspeelden... wie weet wat het jou brengt dit keer!
@BLueEyes, veel last van mijn bekken, voor de rest gaat het. We zouden een weekend weg gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Vanmorgen gebeld dat mijn schoonvader op sterven ligt... afwachten dus...
Ja hij is al een poos ziek, maar iedere keer ging hij gewoon verder, nu lijkt het toch echt klaar. Afwachten hoe lang het duurt.
Hallo meiden, Ik heb al een hele tijd niet meer op zwangerschapspagina gezeten, dit omdat er nog al wat dingen zijn gebeurd ( niets ernstigs ) maar te veel om hier neer te zetten. Ik wil bij deze jullie ook even laten weten dat ik hier niet meer zal komen omdat ik en mijn man hebben besloten om voorlopig niet aan een tweede kindje te beginnen, en met voorlopig bedoel ik zeker een jaar of 2 minimaal misschien nog wel langer. Ik ben dus ook sinds februari weer aan de pil en afgelopen week ongie geworden en morgen weer beginnen met slikken van de pil. Ik wil alle zwangere een hele goede zwangerschap toewensen en dat jullie allen een heel mooi en gezond kindje op de wereld mogen zetten en voor alle nog niet zwangeren ik hoop dat jullie heel gauw een positieve test in handen hebben. Heel veel liefs Starry
He lieve Lique, wat ontzettend rot dat je bekken zo opspeelt! Lukt het je om thuis alles rond te krijgen met die andere koters van je of heb je hulp gekregen? En dan nu je vader die op sterven ligt... ondanks dat hij al ziek is maakt deze tijd wel tot een verdrietige tijd. Ik wens je sterkte en kracht toe samen met je man en kinderen om deze periode aan te gaan! x
@Lique: hoe is de situatie rondom je schoonvader nu? Sterkte. @Starry: ((knuff)) voor jou. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat deze beslissing je niet heel veel pijn doet. Hoe is en gaat het met de rest? Hier is ei geweest dus nu weer op wachtbankje.
ook ik meld me weer even (heb wel mee gelezen) eergisteren voor het eerst mijn eisprong gevoeld, inprinciepe was ik gisteren het vruchtsbaar. maar hoe moeilijk het is we wachten toch nog, eerst alles in rustig vaarwater krijgen en op een rijtje. en daarnaast ik wil niet nog een kindje in jan,(of dec) ik vind het met onze dochter al lastig genoeg na al die feestdagen, die bleef maar roepen nog een kadootje. lique sterkte met alles!!
Net terug van weekendje weg. IK ben nog niet ongi, heb veel last van mijn maag. Dacht wel ongi te worden heb veel last van die plek maar er komt niks. Ik heb de cyclus bekeken van met spiraal van de 11 keer van vorig jaar die ik heb opgeschreven waren er maar 4 boven de 30 dagen en de rest onder de 28 dagen ik zit nu op dag 28 spannend al zeg ik het zelf. We wachten het af. Ik moest het even kwijt
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Nog druk aan de poets van een weekend vol feest Ik heb gek genoeg nog steeds last van mijn onderrug. Maar de spotting enzo is helemaal weg. Ben begonnen met ovutesten, het streepje word duidelijker. Dus mijn ei komt eraan
Heb ik de vorige ronde ook gehad helaas. Na 34 dagen werd ik eindelijk ongi. Terwijl ik zeker wist dat ik mijn ei had gehad. Ben benieuwd hoe het deze ronde gaat lopen?
hoi dames, Nadat ik vrijdag met de kids afscheid genomen heb van opa, ben ik doorgereden naar het weekendje. Onderweg is mijn schoonvader al overleden. Vriend is de volgende dag gekomen. Vanmorgen zijn we weer naar huis gegaan. Weekend was voor zover mogelijk best gezellig. Maar natuurlijk heel anders dan bedacht! @blueEyes, bedankt voor je lieve woorden, gelukkig heb ik heel veel lieve mensen om me heen die me helpen met de kids. Ook dit weekend was het top met alle hulp van fam. Verder is er niets blijven hangen, sorry!
Geeft niets Lique, je hebt nu wel wat anders aan je hoofd toch? Meiden... succes met alle eitjes en cyclussen! Tis gek maar nu ik zwanger ben lijkt die tijd al zo ver weg... van cyclussen uitpluizen en vage tekenen van lijf onderzoeken. Hoe snel dat kan gaan zeg. Best bijzonder!