Lique, nu ik je berichtje nog eens lees begrijp ik dat je schoonvader is overleden. Gecondoleerd met het overlijden!! Ik wens je kracht toe voor nu en de komende tijd. x
lique gecondoleerd. sterkte gewenst. Mupkuh 34 dagen pff. ik zit nu op 31 een witte test. maar wel buikpijn al sinds vrijdag en sinds eergisteren ook pijnlijke borsten ik hoop maar dat het vandaag komt. ben er nu wel klaar mee.
Die eerste rondes na het verwijderen zijn meestal wat verwarrend. Is jullie spiraal tijdens een menstruatie verwijderd of ergens midden in een cyclus? De eerste twee keren is hij tijdens een bloeding verwijderd en toen was mijn cyclus gelijk weer op rit. Nu is hij er spontaan uitgekomen en was cyclus aardig van slag. Nu ronde 5 lijkt hij pas weer gewoon. Ik heb nog steeds geen bruinverlies en ben heel benieuwd wat deze ronde gaat brengen.
Lique gecondoleerd, wens je heel veel sterkte!! Ben een tijdje afwezig geweest, maar tijdens het terug lezen las ik dat er een flink aantal nieuwen bij zijn gekomen! Allemaal welkom! Ben benieuwd of het deze ronde raak is, kan namelijk over 4 dagen testen. De kans is klein want op het moment dat ik het vruchtbaarst was hebben we het maar 1 keer kunnen doen. Maar ja 1 keer zou genoeg moeten zijn. Maar je weet het maar nooit. Heb nergens last van (geen ongesteldheidskwaaltjes of zwangerschapsklachten). Maar dat zegt ook weer niks, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van. Totdat ik aan het narekenen was hoe lang het geleden was dat ik ongesteld was geweest. Maar gewoon duimen dat het raak is!!
@ Jesse, ik had ook meerdere keren getest allemaal wit natuurlijk. Hoop dat je snel je ongi hebt. Daar ben je deze ronde dan wel blij mee @ Nynke, ik heb ook heel veel bruin gehad. Is nu gelukkig wel weg. Maar heb niet echt het idee dat mijn cyclus op gang komt. Ben bezig met ovutesten maar ze zijn behoorlijk wit voor iemand rond de eisprong. @ Claudia, 1x moet genoeg zijn. Duim, duim!
hoi meiden, bedankt voor al het medeleven! Vandaag is het afscheid geweest. Was heel emotioneel en mooi. Zit nu gesloopt op de bank!! Het wordt weer spannend voor een aantal dagen!
Dinsdag was de twintigweken echo... en alles was goed We weten nog steeds niet wat het is Dus helemaal goed!! Was echt schattig om die kleine zo te zien zwemmen en best gek idee dat dat kleintje in mijn buik zit hihi
Blue eyes dat is mooi nieuws. Ik ben dan toch eindelijk ongi geworden denk ik het zet niet echt door helaas. maar ga rekenen vanaf de eerste druppel had dus een cyclus van 31 dagen
Hoi meiden, even druk geweest, ik had maandag moeders voor moeders op gesprek en die deed nog even een testje zoals het hoort. De streep vloog erop al bijna voordat er urine opzat!!! Ze zei toen dat ze dat alleen eerder had gezien bij een langere zwangerschap of een meerling.... Ik hoop dan eigenlijk het eerste. Na de vk gebeld te hebben, we mogen nu 2 weken eerder voor een echo!! Als onze berekening klopt bij 7 +2 weken. Dat is komende woensdag. Vind het erg spannend. Op het forum ook al gevraagd of er meer meiden bekent mee waren, dat was het geval en geen van allen bleek langer zwanger of zwanger van een meerling, dus waarschijnlijk is dat bij ons ook wel uitgesloten. Wel eerder de echo dus dat is wel prettig. Zal ik dan ook bij 12 weken nog een echo krijgen, wat denken jullie??? groetjes Teigetje
ja hoor met 12 weken krijg je dan ook weer een echo, dan pas kunnen ze echt goed kijken hoelang je al zwanger bent. ik was 6,5 week en later bleek ik 5,5 week te zijn. gefeliciteerd hoor,
@ Jesse, ik had bij mij ook het idee dat het niet doorzetten. Ben 4 dagen maar heel licht geweest. Voelde heel raar omdat ik echt dacht dat er een stortvloed zou komen :S Ik heb nou mijn ei weer gevonden hopelijk voor jou ook een goede volgende ronde
Mupkuh ik zie wel of het nog wat wordt.Ik had alleen een ergere ongi verwacht. ik zie dat jij weer aan de knutsel mag. have fun Ik heb ovulatie testen besteld kijken of ik wijzer wordt wanneer ik een ie heb. grtjs
Hallo Ik kom ook weer eens even langs. Verder in afwachting of ik deze cyclus zal gaan menstrueren of niet, maar ja er zijn natuurlijk meer dames die dat ook hebben. Verder is mij opgevallen dat ik een raar balletje in de schede voel, als ik een beetje duw dan wordt ie groter, een soort 'roulette'-balletje. Beetje vreemd. Ga er deze week maar even mee naar de ha.
polletjepiep ik het net boven mijn schede een bolling en dat gaat bij mij ook niet weg. Mijn man en ik weten ook niet wat het is. lekker vies verhaal mijn ongi wordt wel iets meer maar het blijft bruine meuk. Ik had nu wel gewoon bloed verwacht. Het is het zelfde als toen ik de spiraal nog had. heb wel vreselijke last veel last van maagzuur. grrr
Goedemorgen meiden, Die ene keer heeft niet mogen baten, gisteren kwamen precies op tijd de rode duveltjes!! Geweldig zo'n regelmatige cyclus maar was eigenlijk helemaal niet ongi willen worden. Maar op naar de volgende ronde!!!! Mijn man vond het gisteren nodig om op te merken, ik dacht eigenlijk dat je veel sneller zwanger zou worden. Toen heb ik maar even gezegd dat op de tijd dat ik ovuleer we dan meer seks moeten hebben anders komt het er nooit van! Vond hij wel een goed plan hahahahhaha
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Mupkuh - NOD 5 maart - 1e ronde - 2e kindje Claudia - NOD 26 maart - ronde 2 - 2e kindje Nynke - NOD 24 april- 6e ronde - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje
Hier vandaag de duivels weer mogen ontvangen.:x Op naar ronde 6. @Claudia: leuke opmerking van je man. En ja, zonder sex wordt je toch maar lastig zwanger. Hoe gaat het met de rest van de meiden??