In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Claudia - NOD 26 maart - ronde 2 - 2e kindje Mupkuh - NOD 7 april - 2e ronde - 2e kindje Nynke - NOD 24 april- 6e ronde - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje
@Nynke, dat is balen zeg. Hier gaat het goed, erg druk met verbouwen en het overlijden van mijn schoonvader. Maar gaat allemaal goedkomen. Kleine doet het prima. Vorige week suikertest gedaan, die was helemaal goed. donderdag voor een groeiecho, ook wel weer leuk! Vandaag is de dakkapel geplaatst en heb ik ook de nieuwe wasmachine en droger binnengekregen, wat een weelde zeg!
lique mooi dat het top gaat met de kleine. Je bent wel lekker druk lees ik, wel goed op jezelf passen hoor Ik zit ook in ronde 2 nod 22april
Zoals jullie weten heb ik sinds vorige week bruin bloed verlies maar nu net heb ik voor de grap een zwangerschaps test gedaan en hij is possitief waahaa heb de verloskundige al gesproken zij dacht eerst een MK maar vorige week had ik nog geen possitieve test dus moet ik langs komen voor een echo. ik wordt er morgen over gebeld. Dit klinkt net als bij mijn moeder gekke huis. Nu dus in spanning afwachten wat er aan de hand is. Alleen heb ik gisteren een biefstuk gegeten. shit. ik hou jullie op de hoogte
@Jesse, jemig wat spannend zeg!! Hoop op positief nieuws voor jullie!!! Niet te druk maken over dingen die je tot vandaag gedaan of gegeten hebt, kan echt geen kwaad!! Vandaag is het rustig aan doen er inderdaad bij in geschoten, morgen weer proberen, haha!
Goh zag het lijstje voorbij komen en dacht laat ik deze ook maar even aanpassen, zie ik gelijk dat ik samen met Nynke NOD heb op 24 april. Zou het niet toevallig zijn als deze NOD voor ons allebei niet komt opdagen en we gelijk zwanger zijn.... Ach ja, toekomstmuziek..... O ja de uitrekendatum zou dan 1-1-2012 zijn. @Jesse ik hoop dat het inderdaad bevestigd word maar vooral positief denken! In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Mupkuh - NOD 7 april - 2e ronde - 2e kindje Jesse - NOD 22 april -2e ronde - 1e kindje Nynke - NOD 24 april- 6e ronde - 4e kindje Claudia - NOD 24 april - 3e ronde - 2e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje
Laatste nieuws. Volgende week Donderdag heb ik een echo het is nu nog te vroeg om er iets van te zeggen. Ik heb nog steeds bruine afscheiding. heb wel last van mijn buik als ik kracht zet nies enz. we moeten helaas nog afwachten. moest wel meer plassen vandaag
jesse wat spannend, nog een week wachten jeetje. ik weet wel dat ik in het begin vaak buikpijn had(groeien baarmoeder?) zal duimen voor jullie allemaal
Lique ja ik blijf wel dingen voelen in mijn lijf een soort druk in mijn onderbuik aan de zijkanten pijnlijke borsten licht in mijn hoofd maar vind het allemaal zo snel ben pas 5 weken. De bruine meuk is aan het mindere. Maar het allemaal het onrealistisch.kijk ook vaak naar de testen dat het toch echt waar is. maar goed eerst volgende week maar afwachten of het echt zo is. Denmarkw had jij dat ook al bij 5 weken dan?? Heb wel een zeurend drukkend gevoel, moeilijk je buik in kunnen houden. bij verkeerd zitten heb ik last en als ik druk bezig ben. hoor graag van je?
Jeetje Jesse, wat spannend!!! Ik heb vandaag de eerste echo gehad! We hebben een kloppend hartje gezien. Het 'kindje' is nog maar 1,7 cm groot ofzo, klopt wel precies met de lengte van de zwangerschap volgens mijn eigen berekening. Over 4 weken mogen we weer en dan kunnen we wat meer zien. Ben zo blij. Gelukkig had MvM geen gelijk met een meerling en ik ben ook niet langer zwanger zoals zij had verwacht. groetjes Teigetje
he Teigetje, wat onwijs fijn dat er nu duidelijkheid voor je is en dat je weet hoe lang je zwanger bent Ben blij voor jou! Gefeliciteerd met de fijne echo!
He Jesse, dat is zeker spannend!!! Het is nu al weer donderdag, dus nu nog een week en dan ben je aan de beurt voor echo. Die zere borsten had ik net zo, al heel vroeg in zwangerschap en die druk in onderbuik kan er ook zeker bij horen. En die positieve test natuurlijk! Ik duim met je mee!!
jesse met 5 week had ik dat idd al en mijn hele huid jeukte ik werd er gek van, maar toen niet wetend dat ik zwanger was, had immers in feb een miskraam gehad en daarna niet meer zichtbaar ongesteld geweest, bij mij gingen ze ervanuit dat er nog een dood vruchtje in het lichaam zou zitten. nog een weekje en dan kan je alles zien, spannend hoor
He lieve mensen, Sorry dat ik even niet online ben geweest maar het is 2 dagen heel erg slecht met me gegaan. Had helse paniek aanvallen( ben er mee bekend helaas) had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn. Heb de huisarts gebeld en die zei dat veel vrouwen dit hebben rond de 5 a 6 weken. Vandaag nog kloterige ik verlies bloed net als bij een ongi en heb krampen dus denk dat ik op dit moment een miskraam heb. Ga maandag de verloskundige maar bellen dat de afspraak niet meer door hoeft te gaan. voel me echt klote. Ga ook de HA bellen voor weer even wat hulp voor de paniek aanvallen. Zodat als ik hopelijk in de toekomst weer zwanger mag worden dat het niet meer zo heftig is. verder weet ik even niks te zeggen voel me leeg en mat en verdrietig. grtjs
@Jesse, och meisje, wat sneu allemaal. Lijkt me verschrikkelijk die paniekaanvallen. Ohh en dan ook nog meer bloedverlies, laat je maar even goed voorlichten maandag!! Sterkte en een dikke knuffel!
@ Jesse, meissie toch wat een narigheid!! Goed dat je je laat ondersteunen door HA bij je paniekaanvallen. En ook goed dat je de verloskundige belt. Misschien heeft zij nog raad? En lijkt me echt naar als je ineens zoveel bloed verliest alsof je ongesteld bent. Vloei je nog steeds? Kan me wel voorstellen dat je je nu leeg, mat en op voelt. Neem je rust nu, dat heb je echt nodig!