jesse wat vreselijk, n, ik zou gewoon de ha opbellen of ze je kunnen doorsturen voor een echo, dat kan vaak dezelfde dag nog. er en goed van je dat je de ha steun vraagt met je paniek aanvallen
Ja er komt nog steeds bruine meuk uit, buik is ook onrustig. Morgen bel ik de HA op als ook de VK misschien dat ik morgen even een echo kan laten doen. maar ik weet gewoon zeker dat het een Mk is
jesse wa naar zeg!!!! ben je ook stolsels verloren? hier alles goed! morgen weer een pret echo Lique: hoe gaat het met je?
@Zonnebeertje, haihai, weer een pretecho?? Jullie nemen het ervan, haha!! Hier alles goed, heel druk met de zolderverbouwing, hopelijk komt het af deze maand (voor mijn verlof). Was de afgelopen 2 weken vrij en dat was wel heel fijn voor mijn bekken. Nu nog even 4 weken doorbijten! Krijg een beste buik, haha!! Bekijk bijlage 141738 @Jesse, hopelijk kunnen de dokter en VK je morgen uitsluitsel geven meid!
idd een aardige buik, mooi hoor ja, weer een pret echo, hihi, is onze laaste zwangerschap en wil daar extra van genieten, en deze betalen mijn s.ouders Lekker dat jullie de zolder al aan het doen zijn! HIer moeen we daar nog helemaal mee beginnen MOet een dakkapel komen... Ben echt heeeeel benieuwd of we dat gaan redden! Gaan het namelijk zelf doen! HIer ook ineens weer vel last van mijn bekken
IK ben net terug van de VK. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Morgen wordt ik nog gebeld door de VK. En moet er nog bloed geprikt worden om de HCG waarde vast te stellen dit ivm eventuele buiten baarmoederlijke zwangerschap. Voor mijn paniek aanvallen krijg ik hulp. In overleg met mijn man en HA en VK hebben we besloten om het rustig aan te doen. Dus minimaal 2 maanden wachten voordat we er weer voor gaan. Natuurlijk moet mijn lijf ook weer op orde zijn. En dat schijnt ook niet altijd snel te gaan. we wachten wel af. Ik ga morgen weer jullie verhalen lezen, maar voor nu ga even wat anders doen.
@Jesse, heel veel sterkte, knuffel voor jou!! @Zonnebeertje, oh moet die dakkapel af voordat de kleine er is?? Dat wordt nog even doorwerken. Ben nu blij als het voor mijn verlof klaar is en ik de eerste week aan de babykamer kan ofzo, haha! Ojee ook last van je bekken. Hier blijft het gelukkig hetzelfde, maar kan weinig. Gewoon veel rust houden. Is niet altijd leuk (vooral als iedereen aan het werk is), maar wil na de bevalling snel van deze klachten af zijn... @Denemark, al getest? @Polletjespiek, ohh jammer de duivels. Ga snel weer aan het werk, vanmiddag met Djim naar de KNO-arts.
Ik wordt gek geloof ik. Vandaag was ik aan het werk wordt ik gebeld door de VK. Ik moest om 10.45 mij melden bij de gynaecoloog die wilde mij zien.. Ze had wel gezegt dat er bloed geprikt moest worden maar niet dat ik langs moest komen. Ze vonden het toch een te groot risico. Dus ik halsoverkop naar het ziekenhuis. Ik daar bloedprikken, echo en gesprek. Er schijnt volgens deze gyn toch nog een kans te zijn dat ik zwanger ben dan zou ik 4 weken zijn dan zie je vaak nog niks. Mijn hcg komt er mee overeen. En kan je ook gewoon ongi zijn. Ik ga er vanuit dat ik het niet meer ben, omdat ik voor mijn gevoel ook minder klachten heb. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb in een of andere rollercoaster te zijn beland. Ik moet maandag terug komen bij de gyn (weer bloed en echo ook om buitenbaarmoederlijk uit te sluiten) voel me niet goed worden moet ik 24 uur per dag bellen. Zo dat ben ik weer kwijt. pffff
Jeetje Jesse wat verwarrend zeg! natuurlijk zou het geweldig zijn als blijkt dat je nu pas 4 weken zwanger bent en dat dat verder helemaal okay is, maar die onzekerheid lijkt me killing!!! Hopelijk heb je snel meer zekerheid en liefst positief natuurlijk!
@jesse, jemig wat een verhaal. Hopelijk met een positieve uitkomst maandag. Wat een aparte verhalen in dit topic, denk maar aan Konijn! Ga voor je duimen. volgende week mag Djim komen voor buisjes, even afwachten welke dag precies!!
He Jesse, wat ongelofelijk moeilijk om zo in onzekerheid te zitten. Ik hoop dat je de dagen goed door kunt komen. Pak de rust om dit allemaal te verwerken en ook om je koppie rustig te houden. Denk aan je! @ Lique, super die foto's! En fijn dat je bekken nu de rust heeft gehad die het nodig had. @ allen, oeps... later reageer ik verder, moet nu snel de trein halen.
jesse ik duim voor je, klinkt een beetje als mijn verhaal. die onzekerheid is niks bah, denk dat je een inwendige echo krijgt dan kunnen ze het beste zien. lique nee ik heb niet getest, weet zeker dat ik niet zwanger ben, hebben vant weekend voor eerst weer sex gehad sinds ik ongi ben geweest (6 maart), al ben ik nu niet ongi geworden, maar die van 6 maart was ook mijn eerste ongi sinds september, probeer een beetje bij te houden hoe mijn ongi loopt. en daarbij wil ik niet weer een kindje rond dec ik vind dat zon hektische drukke tijd. die uk van mij is 12 jan jarig en die riep 2mnd lag kadoootjes ookal kocht je hem voor een ander. niet echt handig. kerstboom is dan net een week weg en dan is de boel weer versiert. (en financieel is het nu niet handig)