Denemarkw. Ik heb nu 2 inwendige echo's gehad maandag mijn 3de. en weer bloed prikken. Jou cyclus loopt dus niet zo lekker begrijp ik dat goed?? Vandaag ook helder rood bloed verloren, en daar vragen ze de hele tijd naar dus zal wel zeker een Mk zijn. Ben wel licht in mijn hoofd grr maandag even aan de gyn vertellen. Kom weer bij een ander terecht maar goed 3 zien mischien meer dan 1. Ik moet zeggen dat ik er nu redelijk rustig onder ben vorige week was erger. Voor mij is het een MK. Nu alleen maandag nog een BMZ uitsluiten En dan even niks. We wachten ook even met zwanger worden . Moet toch minimaal een ongi afwachten en hormonen moeten weg zijn. maar we hebben overlegd en besloten om twee maanden minimaal te wachten. Even rust dit was even pittig, in een toch al hectische tijd.
@Jesse, oh meid, wat een gedoe, nogmaals sterkte! En denk dat ik er ook zo in zou staan, dan kan het alleen maar meevallen!! Succes!
Hoi meiden, ik ga ook gezellig meedoen met dit clubje. Vanmorgen heb ik mijn mirena laten verwijderen. Wij gaan voor ons tweede kindje. We hebben al een dochter Maud. Ze wordt op 28 juni 3 jaar. Ik was ook maar goed dat ik vanmorgen een afspraak had staan. Mijn spiraal bleek dus veel te hoog en niet goed te zitten. En achteraf waren al mijn klachten daaraan te wijten. Pijn bij het vrijen hoog in de baarmoeder, 3 van de 4 weken verschrikkelijk pijnlijke borsten en een verminderd libido. Doordat de spiraal niet goed zat en in de baarmoeder want vast was gaan zitten, stoote het ding veel te veel hormonen af. Dus de verwijdering was een weer dubbel geluk. Deed trouwens best even zeer aangezien hij wat vast zat. Voeld me even dizzy worden maar ws zo weer over. Nu is het dus klussen geblazen. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren. Van onze eerste dochter was ik de 3e ronde zwanger, ook na mirena trouwens. Voor iedereen die al zwanger is, van harte meiden, geniet ervan. En de rest gaat het ook zeker lukken!
ik heb definitief een mk gehad ben nu met de naloop bezig. als ik klaar ben met vloeien moet ik nog op een ongi wachten en dan mag ik verder.
Wat onwijs rot voor je meid!!! Wel heel fijn dat er nu een eind aan de onzekerheid is gekomen. Hoe voel jij je nu? Kun je het bevatten?
Hallo JessY82, welkom hier! Vanaf nu is het dus opletten met een Jesse en een Jessy Fijn dat het verwijderd is, zeker na een verkeerde plaatsing en veel pijn enz. En jullie gaan voor de tweede, leuk hoor! Nu ongi afwachten en dan kan het écht gaan beginnen Succes!
Is ook niet zo gek. Neem de tijd voor jezelf. Dat klinkt als cliché en als iets makkelijks... is het niet. Zoek een manier om het een plekje te geven. Dat gaat je vast lukken samen met je lieve man!
Zo dames, het lijkt wel rustig hier. Alles goed met iedereen?? @Konijn, waar ben je meid? Gisteren heeft Djim buisjes gekregen, was een echte bikkel!! Top dus en nu hopen dat het klaar is met de oorpijn!
@Jesse: hele dikke knuffel voor jou. @Jessy: welkom hier. @Lique: hoe gaat het met jou? @Blue eyes: hoe is het op je nieuwe werk? @All: waar zijn jullie?? Hier druk met bouw nieuwe huis en er waren veel zieken onder de juffen op school dus ik had afwisselend wel 1 van de 3 kinderen thuis. Heel gezellig maar dan kom ik weinig toe aan de computer. Hier is ei weer geweest en zit dus weer in wachtweken. We zullen zien wat ronde 6 gaat brengen.
he meiden, het is redelijk goed hier. Ik ben herstellende van een flinke verkoudheid :S Niets aan in elk geval en kost een hoop energie. Kindje groeit verder goed volgens mij aan mijn buik te zien en er is weer volop getrappel te voelen vandaag hihi. Wordt ook steeds duidelijker. Heel leuk om te ervaren! Ook druk met afstuderen... ten minste moet nu aan de slag want de datum komt steeds dichterbij. Nieuwe werk bevalt goed. Ik word regelmatig gebeld, dus erg leuk! En we hebben de Joolz Day uitgezocht van de week! Heel fijn en heb nu al zin om er achter te lopen!!! @ Nynke, spannend dat het wachten weer is begonnen! @ Lique, wat goed dat Djim zo'n bikkel is!! Hoe is het met jou verder? Jij zit al weer op de 31 weken ruim! Waar blijft die tijd ?! Straks ben jij de eerste van ons die gaat bevallen of niet? (heb lijstje al even niet meer gezien ) Heb je in huis alles klaar? Kraamzorg geweest? Ga je borstvoeding geven? @ Jesse, hoe is het met je meid? @ Konijn... hoe is het met jou? @ Denemark; still going strong? @ Jessy,hoe voel je je na verwijderen mirena? @ wie hebben we nog meer ?! Sorry sorry sorry... :S Heb wolken in hoofd en kan lijstje zo snel niet vinden. IN elk geval.. HOe is het met je?
Toch maar even opgezocht In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Mupkuh - NOD 7 april - 2e ronde - 2e kindje Jesse - NOD 22 april -2e ronde - 1e kindje Nynke - NOD 24 april- 6e ronde - 4e kindje Claudia - NOD 24 april - 3e ronde - 2e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje
blue eyes. leuk dat je alles aan het uitzoeken bent. met mij gaat het goed. mijn gegevens kloppen niet op het lijstje. Er is helaas geen nod dag deze maand, zit nog steeds in de naloop van de MK. En dat schiet niet op en ik moet dan nog een ongi afwachten tot ik weer mag GRRRRR
he Jesse, kost tijd he om de boel weer op orde te hebben! Je kunt zelf het lijstje aanpassen door het te knippen en plakken in een nieuw bericht. Je kunt natuurlijk er zelf voor kiezen om aan te geven dat je een MK hebt gehad en nu in afwachting bent van herstel van je lijf. Alleen wanneer JIJ dat wilt Wat bedoel je met naloop van de MK?
blue eyes ik bedoel dat ik nog steeds aan het vloeien ben. verder heb ik lichamelijk weinig last. geestelijk is het iets anders maar ook dat komt goed. wat jij zegt het kost tijd. ik zal morgen even plakken en knippen en de lijst aanpassen heb nu geen muis bij de hand
hier nog steeds wachten op ongi, 6 maart was de 1ste en zoals het er nu uit ziet voorlopig ook weer de laatste........... 9 mei weer naar het ziekenhuis, zal dan eens vragen aan mijn internist, in theorie ben ik nu stabiel kwa waardens endan zou mijn ongi ook weer goed moeten zijn, maar helaas.