Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    en foto 2:

2. Konijn87

Konijn87 Actief lid

#102 Konijn87, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    Hoi dames,

Ik zie net dat er heel wat berichtjes zijn dus ik ga meteen lezen, maar ik moet jullie eerst iets laten zien! :D

Bekijk bijlage 102508

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Waaaaaaaaaa, ik ben zwanger :D:D:D. Ik kan het echt niet geloven! Het testje bleef eerst heel even blanco maar dan zag ik een lijntje verschijnen en mijn hart stond stil. Mijn man lag nog te slapen dus heb ik wat gerommeld in de slaapkamer zodat 'ie wakker werd. ;) 'k kroop nog even lekker naast hem en vroeg "lieveke, wat zou je ervan vinden als we een kindje krijgen?" Hij zei: "dat zou wel leuk zijn hé, nog meer knuffels!". "Wel, dan denk ik dat je heel blij gaat zijn, want als alles goed blijft gaan krijgen we een kindje". Hij was zó blij, heeft me helemaal platgeknuffeld!

Ik geloof het nog steeds niet en moet mijn best doen om niet de hele tijd aan mijn bureau te zitten met een grote smile. Tegelijk vind ik het ook wel wat spannend en eng, het is zo'n groot nieuws!

En Lique, je had dus helemaal gelijk, het schimmeltje zal bij mij ook van de zwangerschap komen!

Ik heb nog nergens last van, alleen dat schimmeltje, gevoelige borsten en af en toe steken in mijn onderbuik/lies. Hopelijk blijft de erge misselijkheid uit.

Miffy, ik zie toch ook een streepje bij jou, ik hoop dat je deze ochtend een knaltest hebt!! Kunnen we allemaal gezellig naar het andere rijtje. Zonnebeertje, ik hoop dat je er ook snel bijkomt hoor, net als alle andere dames. Ik stuur heel wat hormonen jullie kant op!

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    KONIJNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

Meisje, gefeliciteeeeeeeeeeerd! Wat geweldig, zit plaatsvervangend voor je te stuiteren hier! Dan komt dat schimmeltje gewoon door je zwangerschap dus, en je afscheiding, en je zere boobies! Gewelllldig!
    Wanneer ben je uitgerekend?

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Konijntje, we willen natuurlijk wel even een foto van je testje zien!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    WAAAAAAH KONIJN!!! GEFELICITEERD!
    enne foto foto foto, haha en je banner verandere!! en miffy ook!

Ik heb gisteren trouwens stiekem een matcare ultra test gedaan, bleef eerst heeeeel lang roze, maar zag een poos later een een2e streep! ik heb die test vorige ronde ook gebruikt en die is nog steeds wit!
    Ben benieuwd of ik morgen een posi test krijg :)
    zou wel heeeel erg leuk zijn

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoveelste kindje

Zonnebeertje - NOD 24 oktober - 1e ronde - 3e kindje 12 okt ei gehad
    Blue Eyes - NOD 6 november - 2e ronde - 1e kindje wachtbankje
    Starry NOD 10 november 2e ronde 2e kindje 'wachtbankje

Zwanger!!!!!!
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 17-06-2011 - 3e kindje
    Miffy-
    Konijn87

8. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Zwanger!!!!!!
    Miffy-
    Konijn87 - 01-07-2011 - 1e kindje

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    WHAAAAHAHAHAHAHAAAAA, wat gebeurd hier, hahahahahha!!!

We gaan als een speer dames, nog even en ik ga iedereen de mirena aanraden ;)

@Konijn, wat een geweldige streep!!! Schimmeltje, schimmetje, haha!!! Ohh, net geen juni kindje meer, jammer:D

@Miffy, ja ik zie weer een lichte streep. Digitale CB kan al 4 dagen voor NOD, maar dan wel met ochtendurine!!!

@Zonnebeertje, whaaaaa kom op met een foto!!

Ben heel benieuwd wanneer jullie uitgerekend zijn!

10. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Dank jullie wel allemaal! :D

En Zonnebeertje, dat voorzichtige lijntje klinkt toch al hoopvol, ik duim hoor! :D

Kunnen jullie mijn foto niet zien, net voor mijn lange berichtje?
    'k Zal hem hier nog eens proberen te zetten:

Bekijk bijlage 102521

Weet er iemand trouwens waar ik zo'n geweldige banner kan vinden met groentjes op? Dan zie je hoe groot het kindje is, vergeleken met allerlei groentjes, fruit en bessen.

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zonnebeer, FOTOOOOO!

Konijn, wat een mooie posi test!

Het is inderdaad bizar hoe vruchtbaar we hier zijn hahahaa! Misschien kunnen we gesponsord worden door Mirena ;)

Ik ga het lijstje maar eens aanpassen, en mijn banner. Zo gek, ik durf mijn banner bijna niet aan te passen, bang dat ik dan iets over me afroep ofzo...:)

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht

Zwanger!!!!!!
    Miffy77- 02-07-2011 - 2e kindje
    Konijn87 - 01-07-2011 - 1e kindje

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, ik had je foto wel al gezien hoor op de andere pagina, superduidelijk!! Banner zou ik niet weten.... sorry!!

@Miffy, heb mijne ook nog niet aangepast, haha!!!

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wow Konijn, die is duidelijk hoor!!

mijn test is vast negatief, is maar een raar streepje vind ik

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Beetje een raar streeptje idd zonnebeer, maar ik zou niet zeggen dat ie negatief is hoor! Zou eerder nog een testje doen :)!

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    im doe morgen een kruidvat test! zit natuurlijk ook pas op 9dpo he, is nog vroeg!

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Spannend zonnebeer, zou wel heel mooi zijn joh! Ik vind die KV 2v5 testjes echt oke!

Lique, waarom heb jij je banner nog niet aangepast? Zelfde reden als ik? ;)

Konijn, ben je al een beetje bijgekomen?

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  19. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Heel erg bedankt Zonnebeertje, dat is degene die ik zocht! ;) Je testje is inderdaad een beetje onduidelijk. Ik heb altijd gehoord (en ervaren) dat het testlijntje even breed moet zijn als de controlelijn. Met de vroege kv testen had ik ook af en toe een licht blauw lijntje, maar het was niet even breed dus het betekende niet zwanger. Maar hopelijk is dat bij deze testen niet en ben je gewoon hartstikke zwanger!! Ik duim hoor!

@ Miffy77: Ik geloof het nog steeds niet goed. Als ik mijn zwangere collega daarnet zag, besefte ik net "hé, ik hoef niet meer jaloers te zijn!" ;) Ook gaaf dat mijn beste vriendin en ik nu samen zwanger zijn, met maar één maand verschil!

Ik ga mijn ticker toch maar maken, hopelijk blijft alles goed gaan. Ik weet alleen niet zo goed hoe lang ik nu zwanger ben:
    - eerste dag laatste mentruatie was 28 september
    - ei was op 8 oktober (Dag 11)
    - NOD is op 22 oktober. (Dag 25)

De berekeningen houden rekening met een cyclus van 28 dagen, waardoor ik nog maar 3 weken en 3 dagen zwanger zou zijn. Maar moet ik daar dan gewoon drie dagen bij tellen (mijn ongi wat vervroegen zodat ik zogezegd een cyclus van 28 dagen had?).

Als het morgen mijn NOD is, dan zou ik toch al 3 weken en 6 dagen ver moeten zijn?

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hmzz konijn, ik zit met hetzelfde te stoeien (dus met de exacte termijn), ik heb ook een kortere cyclus dan 28 dagen. Jouw cyclus is dus 25 dagen? Ik denk dat je toch de datum van je laatste ongi moet aanhouden, maar weet het niet 100% zeker. Anders moeten we het even aan de verloskundige hier op het forum vragen!

Wat leuk dat je samen met je beste vriendin zwanger bent! Lijkt me geweldig!

Deel Deze Pagina