Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Jesse, wat erg voor je meid!!
    Mamakaatje en Jessy van harte welkom!

Heb nu sinds een paar dagen last van een rommelende maag en darmen, rugpijn, buikpijn en ontzettend moe, onderin me buik met vlagen een stekende pijn bij het opstaan en een compleet beroerd gevoel! Aankomende zondag heb ik mijn NOD. Maar ik zou toch denken dat dit echt niet komt van mijn aankomende ongi!

Misschien gelukt??

2. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    @ Claudia.. ik ga voor je duimen meis!

Ik ben even helemaal het spoor bijster... LETTERLIJK!~
    Gisteren schreef ik nog dat de rode duivels al waren gekomen. Roze verlies en nu? Ze zijn nergens meer te bekennen? Hoe kan dat nu? Geen rode duivels......

Snap er helemaal niks van.

Vandaag weer een heerlijk daggie. Maud was vanmorgen naar de peuterspeelzaal. Ik had dus mooi de tijd om alle ramen buiten te lappen. Was wel nodig na die hogedrukspuiterij van gisteren. Straks bij een oud schoolvriendin van me op kraamvisite. Geweldig zo'n klein poppie weer zien. Romee heet ze. LEUK LEUK LEUK.

Toen ik maud ging halen van de psz riep ze al: mama, nu baby kijken??? Ikke knuffel en heeeeeeel kusjes geven... de schat!!!

Dus het kan me niet snel genoeg gaan. Jazeker. Vrouw Ongeduld hiero.

Fijne dag meiden. En als iemand meer weet over mijn rare duivels hoor ik het graag....

XXX

3. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Wordt ik vanmorgen wakker... en ja hoor... bruinverlies. Ben nog steeds het spoor bijster.

Zondag roze afscheiding, maandag overdag niks, maandagavond weer roze. Vanmorgen bruinverlies... ???????

Verders alles goed hier.. Ben aan het werk nu. Jammer met dit mooie weer binnen zitten. Maar gelukkig alleen vandaag en morgen dan alweer weekend hahaha... LEKKER>

Fijne dag meiden.xxx

4. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @Tijgetje; wat onwijs leuk dat shirt en fijn dat je het nieuws nu hebt kunnen delen!

@ Claudia... zou het dan echt!? Dat zou wel echt super zijn!! De dingen die je beschrijft zou ik ook toeschrijven aan een gelukte actie... Nu afwachten. Nog 5 dagen en je kunt testen! WAAAH

@ Jessy82; je lijf is aan het zoeken. Laat lekker gaan :) Toen mijn mirena er net uit was heb ik dat geschommel ook wat gehad. Niets om zorgen over te maken. Was het kraamschudden leuk?

Hier een lekker weekend achter de rug en gister alles gewassen voor de baby... zo dat is echt fijn! hihi nesteldrang is volop aanwezig!

5. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Hey blue eyes,

kom net van het toilet. Helderrood nu. Dus toch de rode duivels.
    Tel ik vandaag nou als dag 1 van mijn cyclus of moet ik al tellen vanaf zondag omdat toen dat roze begon??

Babyschudden was heel leuk! Jeetje wat een klapperende eierstokken kreeg ik daarvan hahahaha... Heel mooi klein meisje. Om op te vreten.

xxx

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    vandaag tel je als eerste dag, aangezien het vandaag helder rood is.
    Dus... voor jou kan het nu ook echt beginnen :) Gefeliciteerd ;)

7. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Thx blue eyes.

Ben idd. wel blij ja... hoop dat mijn cyclus net zo mooi is als de eerste keer zwanger worden.

29-28-28

14 voordat je ongesteld moet worden is je eisprong heb ik gelezen. Dus ik houdt nu maar even 29 aan en dan veertien daarvoor ei.

YEEEHAAA..... klusserdeklus.....

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hoi dames,
    Kon het gisteren niet laten en heb een testje gedaan, er was een heel licht streepje. Te licht om op de foto te zetten (heb dit uiteraard geprobeerd, maar mislukt). Over 3 dagen nog een keer proberen en dan kijken of mijn ogen me niet hebben bedrogen.
    Heb nu nergens last meer van. Maar dat had ik ook toen ik net zwanger was van mijn zoontje.
    Ik dacht eerst buikgriep, want dat heerste toen, maar nog geen 2 weken later weer zo'n last van mijn buik en beroerd. Ik dacht toen dat kan geen buikgriep zijn en ja hoor ik was toen zwanger.

Ik probeer me er niet blind op te staren maar ondertussen..........

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Claudia, spannend duim voor je!

10. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Oeh wat spannend Claudia!!! Ik duim met je mee dat er over enkele dagen een duidelijker streepie is!

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Bij de verloskundige was het goed. Bloeddruk ok, de groei van de baby ok en hartslag ook. Heb vandaag hoofdje van de baby gevoeld, echt zo bijzonder! VK drukte mijn handen zo in mijn buik hihi en zo kon ik het koppie voelen en ook zo langs het lijfje. Echt heel erg leuk!

@ Tooske, hoe is het bij jou gegaan?

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

LOL, Tooske schrijft niet mee in dit topic maar in die andere waar ik ook in schrijf... sorry ladies voor dit misverstand ;)

13. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Claudia: spannend hoor, kun je nog wel wachten met nog een keer te testen ;)

@Blue eyes: wat bijzonder dat je het hoofdje kon voelen.

Vanmorgen is mijn mirena verwijderd. Gelukkig bijna niks gevoeld.
    Alleen een heel klein beetje bruin bloed verloren vanmorgen.
    Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen:).
    Morgen nog een half dagje werken en dan gaan we heerlijk een weekendje kamperen, Yeah!!!!

Hebben jullie nog leuke plannen voor aankomend paasweekend?

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @CLaudia, ohhhh spannend, ik ga ook heel hard duimen!!

@BlueEyes, wat fijn dat alles goed was, leuk om te voelen!!!

@mamakaatje, klussen maar!!! Van het weekend klussen wij weer gewoon verder, maar ook een beetje genieten van het mooie weer hoor!! En paaseieren zoeken bij mijn schoonmoeder.

Ik ga maar weer aan het werk. Moet nog 5 dagen werken, ongelooflijk weer!

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@claudia spannend, ik zal voor je duimen

@bleu eyes wat gaaf dat je het hoofdje kon voelen.

hier nog steeds geen ongi gezien

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ja was echt bijzonder om het hooffie zo te voelen ;)

Zeg meiden, wat een lekker vooruitzicht he dat mooie weer! Morgen de bbq aan hier en de tuin versieren. Ga er iets gezelligs van maken. en jullie dan?

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hier druk met klussen BlueEyes, haha! Vanmiddag naar IKEA, morgen laminaat afmaken en hopelijk zetten de mannen gelijk alles in elkaar (kast, lamp ophangen enz).
    Zondag eieren zoeken bij oma en einde middag BBQ bij mijn zusje. Wordt dus allemaal wel gezellig hoor.
    Volgende week laatste weekje werken!!!!

Wat gaat de rest doen dit lange weekend?

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Druk druk druk! ;)
    Veel plezier. En ja joh... nog maar 1 week werken! Wat gaat dat snel zeg!!! Ben je er ook aan toe Lique?

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    He zien jullie net als ik een heel klein schaduwlijntje of zit ik mezelf gek te maken.....

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Claudia, de foto is zo onscherp dat ik er niets van kan bakken :S Sorry! Heb je een scherpe foto, kijk graag met je mee. Ik ben deze ochtend veel online, dus kan zeker met je meekijken.

Deel Deze Pagina