@BlueEyes, knap hoor!! Gaat het allemaal lukken, wat voor opleiding is het?? Wat moeten jullie allemaal verbouwen, en hoeveel weken ben je dan? @Claudia, melden!!!!haha! @Mamakaatje, klussen kan altijd Of dit al een echte menstruatie was, zou ik niet weten! Ik ga maar eens wat doen hier op mijn werk... is niet veel, maar komt vast goed!! Nog 2 dagen hierna.......
Bij deze zal ik me even melden!!!! Heb afgelopen zondag (NOD dag) weer een test gedaan en deze is zoals je kan zien positief!! JJJJJEEEEHHHHAAAA!!!!!! Heb gelijk banner aangepast en mijn huisarts gebeld of ik ook langs moest komen om ook daar een test te doen, is niet nodig. Ze geloven me zo ook wel! Raar had dit bij mijn vorige huisarts niet, daar moest ik wel even langskomen voor de zekerheid. Nu alleen het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Want het wordt sowieso een ziekenhuisbevalling (stephan is met een keizersnede ter wereld gekomen) zodat ik daar een eerste check kan doen.
@Claudia: gefeliciteerd!!! En super duidelijke test. Nu lekker genieten. @Lique: succes met je laatste werkdagen en de verbouwingen. Houden je bekken het nog vol? @Blue Eyes: verbouwen en afstuderen. RESPECT voor jou en dan ook nog zwanger zijn. @Zonnebeertje: hoe gaat het met jou? @Konijn: nog op huizen jacht? @Amikaatje: nog flink aan het genieten? @Tijgertje: wat een leuke manier van vertellen. Gaat alles nog goed verder? @Jesse: hoe voel jij je nu? @mamaKaatje: mijn echte menstruatie kwam drie dagen na de spontane verwijdering van het spiraal. Klussen kan natuurlijk altijd maar ik denk dat je echte menstruatie nog moet komen. @Jessy: veel klusplezier. @Mupkuh: hoe gaat het met jou? @Denemark: knuff voor jou. Ik hoop dat ik nu niemand ben vergeten. Hier is rond 7 in gegaan. Helaas niet samen met Claudia op roze. Geeft niets, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@ Claudia.... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk!!! Na dagen wachten nu dan toch eindelijk bericht van je Wat onwijs fijn voor je en idd nu superdesuperdesuper knaltest. GEFELICITEERD meid! Wat goed dat je je banner gelijk hebt aangepakt en actie onderneemt naar HA en ZH. Ik hoefde ook niet langs te komen bij HA, die geloofde het ook wel. Kon rechtstreeks de VK bellen voor een intake Heb je al eerste klachtjes of nog verder nergens last van? Hoe reageerde je man?
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Jesse - MK -Ronde 2? - 1e kindje Mupkuh - NOD 4 mei - 3e ronde - 2e kindje Nynke - NOD 24 meil- 7e ronde - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje Claudia - - 2e kindje Ik heb het lijstje even opgezocht en Claudia bij de zwangeren gezet.
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Jesse - MK -Ronde 2? - 1e kindje Mupkuh - NOD 4 mei - 3e ronde - 2e kindje Nynke - NOD 24 meil- 7e ronde - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje Claudia - 31 december 2011 - 2e kindje
Nynke, good work!! Ja het is hier soms echt schipperen tussen het een en het ander En dan ook al beginnende nesteldrang en dat ik het huis op orde wil houden LOL. Dus nu dat maar aan de kant geschoven Manlief is errug lief en neemt dat nu volledig over (deed daarvoor ook al veel in huis ) En jij weer nieuwe ronde in... hoe sta je er in? Relaxed of baal je ervan? @ Lique, ja moet lukken hoor! Met de juiste afstemming (is soms even zoeken ) en dan lukt het wel. Enjoy the sun today!
Heb alleen een beetje last van als ik zit net alsof mijn broek al wat strak zit!!!! Ja nu al! en een klein beetje moe. Verder niet beroerd, had ik trouwens ook niet echt last van bij mijn eerste zwangerschap. Mijn man was wel even stil, maar is nu al plannen aan het maken. Zit al over namen te denken, zit zich enorm op te winden stel dat het een tweeling wordt!!! Is namelijk bij zijn nicht gebeurd eerst 1 jongen toen 2 meiden. Maar ik wacht de eerste of tweede echo wel af, voordat ik me daarover druk ga maken.
@ Claudia, GEFELICTEERD!!!!! Super fantastisch nieuws meid. Je hebt ons wel lang in spanning gelaten zeg. .pffff. Extra leuke paasdagen voor jullie dus. @Nynke, mag ik ook bij het lijstje op? 1e ronde, 2e kindje. Thx alvast.
Ja LOL... dat gevoel van broek iets strakker had ik ook al vrij snel hihi En druk maken om tweeling.... niet doen hoor! Nergens voor nodig. Daar kun je je altijd nog om opwinden als het écht zo is
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Jesse - MK -Ronde 2? - 1e kindje Mupkuh - NOD 4 mei - 3e ronde - 2e kindje Jessy- NOD ?? - 1e ronde - 2e kindje Nynke - NOD 24 mei- 7e ronde - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje Teigetje77 - 14 november - 2e kindje Claudia - 31 december 2011 - 2e kindje Jessy je staat er tussen hoor. Je kan het zelf heel makkelijk doen. Lijstje quoten dan alles wat tussen [ ] staat weg halen en je gegevens toe voegen. @Claudia: ik weet nog goed dat ik ook al snel het idee had dat mijn broek te strak zat. haha die mannen en tweeling angst. Had mijn man ook bij de derde. @Blue Eyes: zo te lezen red je het goed. En wel hele fijn dat je man je zo goed helpt. Ik voel me er eigenlijk wel rustig onder. Mocht een vierde ons gegund worden is dat super. Mocht het nie zo zijn ben ik heel blij met mijn drietal.
@Claudia, jippie!!! Gefeliciteerd!! @Nynke, zolang ik genoeg rust pak, is het nog prima vol te houden hoor! Ga nog maar even wat doen hier
Zo gelijk het ziekenhuis gebeld voor een afspraak 25 mei 1e echo en daarna een afspraak met de gynaecoloog. Op 17 mei een intake gesprek bij mijn verloskundigepraktijk. Vindt het eigenlijk wel vroeg om het nu al in te plannen, maar voor je het weet ben ik alweer 8 weken zwanger! En mijn man mag zit wat dat betreft best druk maken, wordt ik alleen maar meer op handen gedragen???? hahahhahahahahha
hallo hoe lang duurde het bij jullie voor je een eerste bloeding kreeg ik begon na twee dagen all hevig te bloeden moet ik dit zien als mijn eerste dag van mijn cyclus?
@Lique: gelukkig bijna verlof, kan je nog meer rust pakken. @Claudia: goed geregeld allemaal. Spannende maar wel leuke tijden dit. @Madeleine: hoelang duurde de bloeding en leek het op je normale menstruatie? Ik begon drie dagen na verwijdering van spiraal vreselijk te bloeden, echt heel heftig. Dit duurde een dag of 5. daarna keurig na 28 dagen weer een menstruatie. Helaas rommelt mijn cyclus nogal. Ik zit nu tussen de 27 en 29 dagen in en heb al een dag of 5 voor de aankomende menstruatie wat bruinverlies. Ik hoop dat je cyclus zich snel hersteld en je snel zwanger mag raken.
Wanneer je zo snel al hevig begon te vloeien (en net als je ongesteldheid anders was?) dan zou je dit kunnen zien als eerste dag van je cyclus. Houdt wel goed in de gaten wat je lijf doet. Wanneer je kort hierna nogmaals gaat vloeien, dan zou dít je ongesteldheid kunnen zijn. Dat is bij elke vrouw anders... dus gewoon even uittesten In het begin soepel en flexibel zijn en naar verloop van de tijd komt er weer ritme in. Bij mij ging dit heel vlot en daar heb ik mee geboft. Maar het was ook wennen, want met mirena was ik heel onregelmatig ongesteld en na verwijderen was het de vraag of ik een 28 daagse cyclus zou krijgen of een 35 daagse zoals ik die had voor de mirena. Veel tijd om dit volledig uit te zoeken had ik niet Ik raakte snel in verwachting
@ nynke bedankt voor je reactie het word nu een beetje minder maar vloei nu nog steeds wat ik weet niet of het kwaad kan hoelang mijn cyclus duurt weet ik niet ben 2,5 jaar niet ongesteld geweest liefs madeleine
ik ben 2,5 jaar niet ong geweest dus weet nu helemaal niet hoelang mijn cyclus is sorry ben net nieuw hier moet nog even ontdekken hoe ik berichten kan terug plaatsen