Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@claudia GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

2. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    @ Sophie en Madeleine welkom meiden! Gezellig dat jullie ook mee gaan kletsen!

@Sophie.. ik had wel heel zere borsten. Maar dat was constant zo. Doordat mijn spiraal niet goed zat stootte hij teveel hormonen af. Toen de spiraal eruit was heb ik ongeveer nog een week lang zere borsten gehad. En daarna werd ik ongesteld.

Ik gebruik trouwens Centrum Materna. Deze kan je voor, tijdens en na de zwangerschap gebruiken. Incl. foliumzuur.

Nou verders niet vele nieuws hier. Ben alleen vreselijk moe de afgelopen dagen en heb al drie dagen hoofdpijn. Terwijl ik eigenlijk nooit meer over hoofdpijn klaag..... Sinds mijn spiraal eruit is wel weer. Beetje raar.

Nou fijne dag maar weer meiden xxx

3. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    PS: wat denken jullie ervan. Zit volgens mijn banner nu een week voor mijn ei. Om de dag klussen dus?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jessy, ik zou wel om de dag gaan klussen. En zodra je vruchtbaar slijm ziet iedere dag. Zal voor je duimen!

@ Sophie, ik heb na mijn ei bijna altijd last van mijn borsten. Mijn lichaam houd me graag voor de gek ;) Hopelijk betekent het iets positiefs bij je!

Ik zit nu op de wachtbank, 7 dpo alweer. Probeer er niet aan te denken maar dat is best moeilijk ;)

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Sophie, voorbode van ongesteld worden? Of ben je stiekem al in verwachting? Dat zijn bij mij de enige momenten dat ik grotere borsten kreeg en pijn aan de zijkant had...

6. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Jeetje, weet helemaal niet meer hoe dat ook alweer zat met vruchtbaar slijm. Is dat doorzichtig en kleverig? IK ga wel even die sensitest ovulatietesten bestellen.

7. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Idd van dat doorzichtige en kleverige. Als je dat tussen twee vingers hebt moet je van die draden zien (ja sorry kan het niet anders uitleggen :cool:) Staat ook wel hier op het forum bij info over zwanger willen worden geloof ik. Boven in de balk.

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jessy, heel handig ovutesten. Ik vind zelf die van Zwanger & Kids duidelijker. Heb ze afgelopen maanden alle 2 gebruikt. Maar vruchtbaarslijm lijkt op eiwit ;)

9. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor deze heldere niet mis te verstane uitleg! ;) tnx :D

10. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    hahahahha... thx meiden. Er wordt me steeds meer duidelijk!
    Kleverig eiwit dus. Ik zal eens op onderzoek uit gaan....mijn detective pet opzetten hahaha...

PS: heeft iedere vrouw dat ALTIJD? Kleverig eiwit? Of kan je ook zonder dat een eisprong hebben.

Vind het ei!
    Nieuw motto.

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Sophie en Madeleine van harte welkom!

@mamamkaatje ik gebruik DA eigenmerk foliumzuur

@Sopfie alleen tijdens zwanger zijn heb ik grotere en gevoeliger borsten, tijdens menstruatie heb ik daar geen last van.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jessy, zover ik weet heb je alleen dat slijm rond je eisprong.

13. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    Ik weet het ook niet hoor hoe dat zit met afscheiding... Je zou dan idd moeten weten wanneer je het vruchtbaarste bent, maar ik weet nooit of het dan juist waterig moet zijn, of draderig... (lekkere details) :D Je kunt het vast wel ergens op google vinden.

Ik heb tijdens mijn zwangerschappen idd ontzettend last van mijn tepels gehad, nu doet mijn hele borst zeer, behalve mijn tepels... ;) Het zal iig niet van een zwangerschap komen denk ik. Ik moet volgende week pas ongesteld worden, dus zou het nu toch nog te vroeg zijn voor klachten enzo lijkt me. Zou wel mooi zijn trouwens, mirena eruit, baby erin! :D

@Mupkuh, verschrikkelijk gewoon he, dat wachten... Ik weet het nog al te goed bij mijn tweede... AAARRRGGGGHHH!!!!!

14. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    @ Sophie tjonge, ja die zere tepels weet ik ook nog goed. Pfff...
    voelde soms net of ze bevroren waren hahahaha....Als ik er kou op kreeg of zo.. pfoe! Niet leuk.

Nou ik wacht gewoon wel af watvoor slijmie toestanden eraan komen hahaha... xxx

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophie, deze keer valt het wel mee het wachten. Maar de vorige keren grrrrr. Maar komt helemaal goed ;)

16. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    Ik hoorde vanmorgen nog iemand klagen over hoofdpijn sinds de mirena en toen bedacht ik me ineens dat ik er (eindelijk!) vanaf ben! Ik heb idd ook heel veel rondgelopen met hoofdpijn, niet bij stil gestaan dat het van de mirena kon komen.
    Ben eigenlijk best blij dat dat ding eruit is, maar het was toch ook wel erg fijn om nooit meer ongesteld te zijn. ;)

(merken jullie al hoe verslavend dit forum voor me is, hahahhaa)

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Je mag het dan in een klein onopvallend lettertype schrijven... het valt toch op dat je hier meerdere malen per dag bent ;) fijn toch! En leuk dat je gelijk zo mee schrijft :)

18. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    Moet jullie nog even leren kennen, maar vind het al erg leuk hier!
    Heb net mijn boek (Turbulentie - Mariƫtte Middelbeek) uitgelezen, de tranen vloeiden rijkelijk over mijn wangen... :( Duik nu mijn bed in met een nieuw boek, ga nog even kijken welke het wordt.

Slaap lekker!!

19. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Slaap lekker allemaal!!!!!!!!!!!

20. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Goeiemorgen meiden,

weer een dagje flink werken vandaag. Druk met de examenvoorbereidingen voor de scholen. Ben vanmorgen met een verrekte spier in me nek opgestaan en daardoor flink hoofdpijn nu. Bah! Maar goed wat paracetamols er tegenaan.
    Vandaag hele dag en morgen nog een halve dag en dan VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!
    Vanaf vandaag maar om de dag klussen. Wil mijn ei niet missen ahhahaa....

Fijne dag meiden!!

@ Sophie. Ik vond het ook heerlijk om met de Mirena helemaal niet ongesteld te zijn. Maar gelukkig heeft het nu een doel!
    Ook vind het ik lekker om helemaal even puur natuur te zijn zonder hormoontroep of vreemde dingen in je lijf.

Fijne dag

Deel Deze Pagina