Zwanger worden na mirena :)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starry, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    @blue eyes, yep ben sinds dinsdag ongesteld, hoewel het nu een beetje op z'n eind is. Omstreeks 11 mei springt mijn ei (rijmt:))

Extra spannend omdat we willen verhuizen naar brabant en ik dus ook aan het rondkijken ben voor een nieuwe job. Maar we hebben er toch voor gekozen om er nu voor te gaan. Wil ook dat het leeftijdsverschil tussen 1 en 2 niet te groot is.....

2. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Goeiemorgen meiden,

iedreen fijne Koninginnedag toegewenst.
    Voor mij is dit een koninginnedag met een zwart randje. Ik heb vanmorgen gehoord dat de moeder van een vriendin van me overleden is. Twee weken terug was ik nog bij haar op kraamvisite. Aanstaande woensdag moet ik dus op crematie. Haar moeder was nog jong 58 geloof ik. Haar vader heeft is al overleden toen ze acht jaar was. Heb mijn ogen uit me kop gejankt vanmorgen. Hoe oneerlijk is het leven soms...

Vandaag ben ik dus met mijn geachten bij Nicolle.

xxx

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

Jul 30, 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Wat ongelofelijk rot dat zij zo kort na haar bevalling het zonder eigen moeder moet doen!!! Gecondoleerd met het overlijden en sterkte gewenst in het ondersteunen van je vriendin Nicolle.

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    Jeetje Jessy, wat is het leven toch oneerlijk en hard. Gecondoleerd en veel sterkte met het ondersteunen van je vriendin.

5. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Bedankt voor de lieve reacties meiden. Doet me goed!

@ mamakaatje, ik zie net dat onze meiden maar 12 dagen in leeftijd schelen en ook wij hopen op een brusje hahaha.. Leuk.
    Maud is van 28-06-2008.

6. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, knuffel en sterkte voor jou en je vriendin!

Zo wij zijn vanmorgen om 10 uur de deur uitgerend. Poppenvoorstelling in bekeken en daarna op de koffie. Toen handbal gekeken, over de markt. Daarna lekker neergeploft bij de luchtkussens en kinderspelletjes.
    Hele dag door snaaien, je kent het wel. Kids helemaal gesloopt, om 18.15 in de auto terug in slaap gevallen. En dus enkele reis naar boven gegeven net. Gelijk hier beneden de troep beetje weggewerkt, nu alleen nog zuigen en dweilen, komt morgen wel. Ik ga lekker op de bank hangen en optijd naar bed. Vriend had hem al aardig zitten, dus zal wel een latertje worden!

7. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Jessy, gecondoleerd en veel sterkte.

Hier geshopt en heerlijk van de zon genoten. Verder niet heel veel bijzonders gedaan vandaag, vond het ook wel best eigenlijk.
    Heb de kinderen nog voor de tv zitten met een kop thee + koek, dus die ga ik zo lekker in bed stoppen, morgen weer een dag.

Fijne avond nog allemaal!!

8. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Jessy: wat grappig zeg:). De naam Maud hadden wij toen trouwens ook op het lijstje staan. Uiteindelijk is het Evy geworden,hihi!
    Best spannend he, 1e ronde klussen?

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Lique: aardig druk en gezellig dagje gehad lees ik. Knap dat je nog zoveel puf hebt zeg.... nu maar even lekker met de voetjes omhoog dan ;).

Hier vanmorgen eerst zelf wezen hardlopen (2x 25 min, was 6,5 km ongeveer). Nu alleen dinsdag nog trainen en dan is het zaterdag eindelijk zover dat de Lenteloop is.
    Daarna snel onder de douche gesprongen en naar de markt gegaan.
    De kleine bleef maar vragen waar de koningin dan was, want we hadden uitgelegd dat het vandaag feest was voor de koningin:D.
    Eenmaal thuis dochterlief naar bed gedaan en vanm nog een rondje op d'r loopfiets gedaan en een ijsje gegeten.
    Nu loopt ze alleen nog steeds een beetje te rommelen boven, ze slaapt nog steeds niet helemaal grrrrrrr.........

10. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    @ mamakaatje, nou breekt mijn klomp! Ook Evi stond op mijn lijstje maar dan met i ipv een y. hahahaha....
    Straks raken we ook nog samen in verwachting van een brusje hahaaha.. LEUK!

Hier verder alles goed. Vandaag de verjaardag van ons nichtje gevierd. Ze word morgen vijf jaar. Gisteravond dus 2,5 uur met een verjaardagstaart voor haar bezig geweest en hij was me toch weer lekker vandaag. Ze waren er superblij mee.
    Kijk en dat maakt je dag toch weer goed! Hihihi...

Nu zit ik alweer lekker in mijn pyjama. Zondagavond pyjamaavond haha. Lekker voor de buis hangen zodra manlief klaar is met studio sport. BAh, niks aan dat eeuwige voetbal. Gelukkig is het zometeen zomerstop.

Nou meiden fijne avond. Denk dat er nog wel geklust gaat worden :)

11. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    PS: nog even over dat slijmerige gebeuren rond je eisprong? Is dat echt alleen op de dag van de eisprong of ook al ervoor?

12. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    volgens mij op de dagen rond je eisprong, maar weet het niet zeker!

zo de kids slapen op zolder!!!! nu kan ik rustig aan de babykamer gaan doen.

13. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Jessy, De Billings ovulatiemethode

Ik heb er een poosje op gelet toen ik zwanger wilde worden van onze tweede. Ik had het niet meteen door bij de eerste cyclus, maar na een paar cyclussen merk je het inderdaad wel. Als je weet wanneer je eisprong is, kun je ook gaan voor een jongen of meisje. :D Mannelijk zaad is sneller, maar leeft korter, dus moet je een dag voor of op de dag van de eisprong vrijen. Vrouwelijk zaad is langzamer, maar leeft langer, dus moet je twee dagen voor je eisprong vrijen zodat het vrouwelijke zaad al 'klaarligt'.
    Bij ons werkte het, ik wilde namelijk graag nog een jongentje, dan zouden ze meer aan elkaar hebben.

Kinderen komen hier nu pas uit bed gerold!! :$ Ze waren dan ook nog lang aan het kletsen en spelen gisteren (22.00u riepen we nog dat ze moesten gaan slapen!).
    Vandaag is het mijn poetsdag, dus ga alles eens even goed opruimen en schoonmaken. Verder lekker niks deze week: V A K A N T I E ! ! !

14. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    @ Sophie bedankt! Maar wij klussen maar gewoon om de dag.
    We zien wel. Natuurlijk zou een jongetje nu heel erg leuk zijn maar een meid is uiteraard ook welkom. Hoe cliché, als het maar gezond is.

Verder weet ik niet zo goed wat ik heb vandaag. Ik ben me toch een parij labiel zeg je... heb al twee jankbuien gehad vandaag. Snap er niks van.. en mijn broek zit strak. Ik maak mezelf weer gek.. kan nog helemaal niet hahaahah...

Gewoon emotionele labiele muts vandaag.
    Nou fijne avond alsvast meiden.

xxx

15. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Wowie, als het goed is heb ik mijn ei vandaag. Wilde gisteren ook klussen maar manlief niet... grrrrrrrr beetje jammer.
    Dus vandaag dan maar he. Zou toch zonde zijn als we hem helemaal missen.

Straks even koffieleuten bij mijn collegatje en haar babydochtertje. Leuk leuk leuk!

16. madeleine1985

Apr 26, 2011
    45
    0
    0
    noord brabant
    hier alles rustig wij hebben zaterdag de eisprong gehad dus
    nu is het afwachten of het raak is of niet:(

17. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Madeleine spannend!!

@Jessy, en heb je je man nog kunnen verleiden ;)

@SophieLoise, geniet lekker van je vakantie!!

Pff vanmorgen weer 6.15 uur. Ik kan er niet aan wennen, haha!!

18. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Madeleine en Jessy: zal voor jullie duimen ;)

@Sofie-Louise: geniet lekker van je vakantie, heerlijk hoor!

19. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Lique: wen er maar vast weer aan voor als je baby geboren is;) hihi.....

Dat is ook het enige waar ik weer tegenop zal zien, gebroken nachten en niet meer uitslapen. Onze dochter sliep tot 4 mnd oud ook niet door. Daarna wel een goede slaper. Nu slaapt ze zelfs van 19.30 tot een uur of 8.30/9.00 uur. Heerlijk dus!
    Ach ja je weet dat het tijdelijk zal zijn (hoop ik :)).

20. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    @lique, nee man we hadden zelf mot gisteravond. Vandaag is mijn eisprong dus dan vanavond nog maar aan de bak. Kan wel even wat intiemiteit en een arm om me heen gebruiken vandaag.
    Vanmorgen ws de crematie van mijn vriendin haar moeder. Pfffffffff.... wat was dat heftig. Ik jank de hele dag al mijn ogen uit me kop! Maar het was een mooie plechtigheid, precies zoals ze was.
    Ik wou mijn vriendin troosten maar ze zei tegen mij: kop op!
    Ik zal jullie verdere details besparen het is al erg genoeg dat ze op haar 29 geen vader én geen moeder meer heeft nu.

Ik jank nog wel even door vandaag en hoop dat we nog even lekker kunnen klussen vandaag hahaha... dat dan weer wel.

Fijne dag meiden. xxx

Share This Page