Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, knuffel voor jou!

@mamakaatje, met 2 is het gewoon wat lastig. Is de een niet wakker, dan is het de ander wel, haha! Vanmorgen ook ene 6.15 andere 7.30, haha!!! En met de kleine, tja dan moet ik er echt weer aan geloven. tot nu toe verwend hoor. 2x sliepen ze met 4-5 weken door. En dan bedoel ik 12 uur op een nacht, we zullen het nu wel zien...

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Lique: zo dat is zeker heerlijk zeg dat je 2 kids al zo snel doorsliepen.

@Jessy: vanuit hier een hele dikke knuffel voor jou.

Ik duik zo ook lekker mijn bedje in. Ben zo moe, al dat "geklus" opeens ;)... merk wel dat mijn libido weer flink gestegen is zonder die spiraal, haha. Manlief is nu aan het sporten en mijn dochter is bij oma en opa waar ze iedere week op woensdagavond logeert.
    Morgen om 6.15 u eruit, hopelijk geen herhaling van vorige week toen ik me versliep:).
    Fijne avond verder allemaal!

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    ----> ik breek even in; ik sta momenteel zeer plotseling in een zware tijd momenteel en kan even niet veel meeschrijven en meelezen. Ik laat weer van mij horen zodra het kan. <----- ik breek weer uit

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@bleu eyes een hele dikke knuffel alvast

ik hoop dat het niks te maken heeft met de kleine.

5. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Jessy; Dat is zeker heftig om het zo jong al zonder ouders te moeten stellen. Sterkte met het verwerken van dit verdriet en het steunen van je vriendin.

@Blue Eyes; Hoop dat het niks ernstigs is, heel veel succes/sterkte!

Mijn beide jongens sliepen al snel door, alleen moest ik de jongste om de 2-3 wakker maken voor voeding. Hij is drie weken te vroeg geboren. Dat was wel een ramp, want dan wennen ze eraan om wakker te worden en moeten ze weer leren om door te slapen. Onze dochter was een huilbaby, die is nu zes en slaapt nog niet elke nacht door helaas. ;) Maar goed, je went eraan. :cool:

Ik zit volgens mij al rond mijn eisprong, als ik van mijn lichaam uit moet gaan.... Dus dat worden weer gezellige avondjes hier. :D

Meiden, fijne dagen allemaal! Geniet van de zon! Mijn man is vrij, dus van computeren komt niet zoveel denk ik....

6. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Hoi meiden,

@ Blueeyes... sterkte meis, ik hoop dat met jouw en de beeb alles goed is en dat het niet al te ernstig is!

Gisteren geklust, vandaag zie ik dat cervixslijm. Volgens mijn banner had ik gisteren mijn eisprong? Snap er nog steeds niet veel van maar voor de zekerheid nog maar even weer klussen vanavond hahhaah...

Fijne dag meiden. Ik sjees straks eerst even met me meis naar naar de apotheek. Waterpokken zijn eergisteren bij haar uitgebroken maar ze begint er nu toch wel veel jeuk van te krijgen. Sneu hoor....
    xxx

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Blue eyes, veel sterkte! We horen wel van je als je er aan toe bent!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Blue Eyes, hele dikke digi knuff.

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Blue eyes: dikke knuffel vanuit hier, hopelijk is er niks heel ernstigs aan de hand....

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Jessy, hopelijk vallen de waterpokken mee bij je dochter.
    Hier hebben we ze begin van het jaar ook al gehad. Hier hielp havermout erg goed om het snel in te laten drogen....ze heeft alleen nog steeds een putje tussen haar ogen van 1 mega waterpok die daar zat ;).

Morgen eindelijk mijn hardloopwedstrijd, 7,5 km....ik lijk wel gek met die hitte die ze opgeven, maar we hebben getraind om hem te kunnen doen dus geef ik nu echt niet op. Duimen jullie voor me???

Fijn weekend!

PS dat klussen slaan we helaas vanavond maar over :), hopelijk nog goede zwemmers van gisteren hihi!

11. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    @ mamakaatje, succes en sterkte vandaag meid in die warmte!
    De waterpokken zijn een drama. We zitten al twee nachten met haar op.pffff.. edwin is vannacht op het logeerbed gekropen zodat maud en ik ruimte hadden. Normaal slaapt ze altijd in haar eigen bed maar dat lukt nu niet. Vooral in haar schaamstreek is het heel erg en open... brrr....

Had van dat KidsClin schuim van de apotheek gehaald maar helpt niks hoor. Ik ga zo idd. maar even havermout halen. En het is mooi weer en warm dus als we thuis zijn laat ik mooi dr luier af dan kan er lucht bij.

Verder alles goed hier maar ik begin een beetje aan mezelf te twijfelen.... Sinds gisteren heb ik hetzelfde gevoel als toen ik van maud zwanger was. Wollig in mijn hoofd, donker kleurende tepelhoven en aders zichtbaar.. af en toe behoorlijk duizelig en een volgevoel in de keel en raar onderbuik gevoel en vreselijk borrelende darmen sinds vannacht. Maar ik meot nog tot volgende week woensdag wachten. Heb gisteren wel aan edwin vertelt dat ik vermoedt dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Edwin schrok er zelfs van. Bij maud wist ik ook al voor mijn NOD dat ik zwanger was nl.

SPANNEND!!!! of loop ik mezelf nou gek te maken....

xxx

12. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Jessy: vervelend dat Maud er zo last van heeft. Wij hadden ook de kidsclin schuim. Met havermout deed ik Evy iedere dag in bad en minimaal 2x per dag deppen met een washandje op de plekjes en het laten drogen dan. Hopelijk wordt de jeuk en de pijn snel een stuk minder voor haar.
    En wat spannend zeg, hoop voor jullie dat het raak is. Klinkt wel als zwangerschapsverschijnselen :).
    Ik denk dat het bij ons nog niet gelijk raak zal zijn. Heb een voorgevoel dat het wel een tijdje kan duren. Heb ook nog niks slijmerigs voorbij zien komen, dus wanneer die eisprong nu echt is geweest????

Ik heb de loop vanmiddag uit kunnen lopen met maar 1x wandelen tussendoor. Ben best wel trots op mezelf nu:). Het was 26 graden, maar er stonden veel mensen langs de kant met extra drinken en tuinsproeiers. Heerlijk dan zo'n koude straal.
    Als het goed is heb ik de 7,5 km net binnen een uur gelopen.
    Volgend jaar gaat t (hopelijk) niet lukken om mee te doen, maar sta ik iedereen met een dikke buik toe te juichen.

Fijn weekend allemaal, ik duik zo mijn bedje al in ben megamoe....

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mamakaatje, wauw, knap hoor, sowieso, maar vooral met die hitte!!

@Jessy, succes met je meisje, het is zo sneu! Spannend hoor,maar je moet inderdaad nog even wachten!!

Hier al aardig gesloopt, moederdag doen we dit jaar niet aan denk ik ;) Dus vaderdag zal het ook rustig blijven, haha!! Gisteren mijn verjaardag gevierd, veel te veel gedaan en veel te laat naar bed. Ga zo eerst maar eens boenen, net de troep opgeruimd en dan richting schoonmoeders.

14. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Hoi meiden,

Maud heeft vannacht gelukkig weer 12 uur achter elkaar doorgeronkt! Pffff... maar dacht je dat ik kon slapen? Ik keek om half drie nog op de klok.
    De waterpokken zijn gelukkig aan het indrogen en het ergste is dus weer voorbij. Rotpokken!

Ik hooop dat iedereen een fijne moederdag gehad heeft. Ik kreeg zowaar ontbij op bed van edwin en maud en daarbij nbog een mok met I LOVE MAMA erop en een zelfgemaakt prikbord van Maud. Had ze op de peuterspeelzaal gemaakt. Zo lief!!

Ik schreef gisteren over dat ik me anders voel dan anders en dat ik nog wel zo maar ik heb de hele dag al buikpijn. Beetje genant misschien maar dat was vannacht toen we aan de sex begonnen ook al zo. Mijn baarmoeder doet me zeer. Vanmorgen de hele tijd steken en nu steeds zo'n raar zeurend gevoel en pijn in mijn onderrug.

Snap er niks van. Of ik wordt eerder dan gepland ongesteld of er is iets anders aan de hand.....
    Heb effe geen idee.

Nou meiden ik ga weer. Fijne resterende moederdag nog.
    xxxx

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, wat een heerlijke moederdag. Om toch even door te gaan op je genante opmerkingen, haha! Tijdens mijn eerste zwangerschap wist ik al vroeg dat ik zwanger was doordat het klaarkomen pijn deed. Rare buikpijn zeg maar. Dus wie weet.....

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier gister, na 5 dagen overtijd te zijn geweest, de menstruatie begonnen.

17. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    @ Polleke, bah. Balen meis!
    Hoop dat je de volgende ronde succes hebt.

@ Lique... bijn buikpijn is nu over maar heb nog wel een zeurende onderrug. En nu maar wachten tot volgende week woensdag. Edwin zei: mens je bent er alweer veel te veel mee bezig. Tja.....
    Nou we zien wel.
    Vandaag is het weer poetsdag hiero. Altijd op maandag. Maud heeft vandaag geen psz ivm bhv cursus.
    Vanmiddag even boodschappen doen, eten koken, en vanavond maar eens even weer naar zumba. Ben al twee weken niet geweest schaam schaam....

Nou meiden fijne dag maar weer. xxx

18. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Polleke: balen zeg!

@Jessy: je weet maar nooit.... en schaam je joh dat je al 2 wkn niet ben wezen sporten, :p;). Nee hoor, met dat warme weer zou ik er ook geen zin in hebben.

Maar al die rare verschijnselen, volgens mij is het vrouweigen om bij elk dingetje te gaan hopen dat het raak is.
    Ik heb nu al vanaf zaterdag een zeurend gevoel onder in mijn buik, net boven mijn schaambeen en dan vooral links. Het lijkt om menstruatiepijn, maar er is nog steeds niks:(....

Nog een paar uurtjes werken, dinsdag en donderdag nog en dan heerlijk een weekje op vakantie met mijn ouders, broer+fam. Best wel zin in al!
    Werkse allemaal en hopelijk komt de zon weer snel terug.

19. madeleine1985

26 apr 2011
    45
    0
    0
    noord brabant
    @polletje jammer hoop voor je dat het de volgende keer wel raak is

hier alles nog rustig moet nog tot komend weekend wachten voor er eventueel iets gebeurd dus ik ga nog lekker even hopen
    heb allen wel al een dag of vier allemaal een soort opvliegers
    maar het zal wel met het weer te maken hebben

20. madeleine1985

26 apr 2011
    45
    0
    0
    noord brabant
    goede morgen allemaal

mag gisteren nog wel zeggen alles rustig
    gisteren avond op dag 22 licht rode vloei en nu oud bloed (van dat dikke spul) dus denk dat wij voor ronde twee gaan
    of zou dat ook met de innesteling te maken kunnen hebben:(:(:(

Deel Deze Pagina