Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    Goeiemorgen!

Madeleine, ik denk niet dat het nog van een eventuele innesteling is op dag 22.... Maar goed, je weet maar nooit.

Polletjepiek, balen... Op naar de volgende ronde dus.

Jessy, hoe was de zumba? Heb je nog steeds last van 'kwaaltjes'??

Ik zit ergens rond mijn eisprong geloof ik, maar klussen komt er maar niet van. We hebben het zo druk de laatste tijd dat we blij zijn als we in bed liggen. Doen we eindelijk een poging, wordt mijn dochter wakker en dan is de zin wel over als ik weer terug ben in bed... ;) Denk dus niet dat het wat wordt deze ronde...

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Madeleine: ik denk ook dat het de "rode" duivels zijn. Balen!

@Sophie-Loise: je hebt nog 2 dgn hoor ;)....

3. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Mamakaatje; Van die twee dagen heb ik in ieder geval ééntje nuttig gemaakt. :D Heb hem gewoon verleid op de ouderwetse manier, geen man die dát kan weerstaan, hahaha.

4. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    hahah Sophie wat goed van je... tja... ze gaan toch wel voor de bijl hihihi...

Zumba was weer erg leuk en zweten geblazen.pfff.
    Verder voel ik me sinds gisteren best beroerd! Gisteren zelfs eerder naar huis gegaan van het werk. Enorme oorlog in mijn darmen...veel lucht en doordat ik op het werk zat alles inhouden met als gevolg een vijf maanden dikke buik pfff...Met vlagen best misselijk en duizelig.

Ik weet het niet meer hoor. Mijn darmen zijn nu nog van slag. En slapen? Ho maar... hoewel ik zooooo moe was gisteren.

Ik weet echt niet meer wat het is hoor. Heb net maar gelijkj weer rennie ingenomen. Deflatine.. sorry voor het onsmakelijke bericht... tis echt oorlog hierbinnen.

xxx Ben wel aan het werk weer nu.

5. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    En sinds net ook nog eens misselijk! Zat net te kokhalzen op de wc.

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Jessy82, Wat spannend, niet de vermoeidheid, rommelende darmen of de misselijkheid, veel last van wind (ja het klinkt echt onsmakelijk!)
    Dat alles had ik ook behalve echt misselijk.
    Je zou haast denken dat het raak is.... Toch nog een paar dagen wachten om te testen. Al is dit moeilijk, ik zelf was al 4 dagen voor NOD aan het testen geslagen.
    Maar om toch meer zekerheid te krijgen heb ik op mijn NOD dag nog een keer getest.
    Ik wens je alle succes van de wereld en ik duim voor je!

7. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Thx, claudia! Erg lief.

Ik voel je echt wel zw. Vooral de afgelopen twee dagen. Ik ga echt wachten tot mijn NOD. Tenminste... dat heb ik me voorgenomen hahaha....

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jessy, succes met wachten. Het lukt je vast om te wachten. Nog maar 6 dagen :p

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, jemig wat een symptomen, hoop echt dat het raak is!! Spannend!!

hier druk druk druk, hopelijk snel klaar met alle klusjes, maar er komt ook niet veel uit mijn handen...

10. madeleine1985

26 apr 2011
    45
    0
    0
    noord brabant
    @jessy succes met wachten hoop voor je dat het raak is

bij mij zijn het dus gewoon die gemene rode duivels
    maar ja ondanks alles een dinsdag wel genoten van het concert van marco borsato wij gaan gewoon voor ronde twee

11. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Jessy wat spannend nou ik ben aan het duimen.

Ik kan helaas nog steeds niet aan de bak. na twee dagen niks ben ik weer begonnen met vloeien weet niet of dit een ongi is. dus wacht toch maar even dat ik zeker weet dat het een ongi is. zit nu al op 7 weken grrrr. Ik wil ook weer.

12. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Hoi meiden, wat leuk dat iedereen zo meedoet met in spanning zitten hahaha..

Vanmorgen opgestaan met nog steeds een opgzette buik en borrelende darmen. Die zijn echt van slag de afgelopen dagen. Ik hoef niet veelvuldig naar de wc of zo maar veel lucht en geborrel.

Ik hoop toch echt zo erg dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt! Pfff..... ik weet dat dit de eerste ronde nog maar is maar zou er erg verdrietig van worden als ik niet op mijn lichamelijkesymptomen kan vertrouwen.

Het wordt steeds spannender hiero... manlief wordt ook al onrustig.. die is in zijn hoofd al bezig de (eventueel aanstaande) babykamer leeg te halen en te stucen, behangen blablabla... hahaha... Daar staat nu nog de pc en een grote kledingkast. Die wil hij dit weekend al naar de zolder verhuizen zodat het kamertje leeg is. En wie loopt er hier nu te hard van stapel????
    Kon er wel om lachen. Maar goed.. eerst maar eens zien of volgende week niet toch de rode duivels om de hoek komen.

Man, wat duurt wachten toch lang....

THx voor jullie lieve reacties meiden... Heb inmiddels ook laten pendelen... zie onderschrift.... Hoop dat ze het mis heeft hahaha...

13. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessy, wat spannend!!! Ik heb ook heel erg veel last gehad van mijn darmen toen ik net zwanger was, heel veel lucht in mijn darmen waar ik heel slecht van kon slapen en waar ik me echt beroerd door voelde. Ik hoop dat het bij jou ook een goed teken is!!! Ik duim voor je.

Verder heel veel stilte van mijn kant geweest, ik ga echt mijn best doen om weer eens bij te lezen en te reageren.
    In elk geval groetjes aan de "bekenden" en welkom aan de nieuwen.

Hier trouwens 20 weken echo gehad en deze was helemaal goed, dus wel een erge opluchting. Geslacht weten we niet.

Groetjes

14. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Jessy: je houdt de spanning er wel in hoor! En nu ga ik morgen voor een weekje weg dan kan ik het allemaal niet volgen:(. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

@Amikaatje: fijn dat de 20 wkn echo goed was. En spannend dat jullie niet weten wat het wordt. Dat hadden wij bij mijn 1e kindje ook.

Even een vraagje. Ik ben er even vanuit gegaan dat die eerste bloeding een menstruatie was. Daarna ben ik gaan tellen wanneer ongeveer mijn eisprong moest zijn. Nu had ik van zaterdag tot dinsdag een soort van menstruatieachtige pijn links onderin en woensdag had ik van dat doorzichtige slijm. Zouden die steken dan mijn eisprong geweest kunnen zijn????:( en hoelang en wanneer ben je dan het vruchtbaarst? Ik heb gister nog maar even "geklust", ondanks dat ik er eigenlijk te moe voor was hihi;).
    Sorry voor alle details en het lange verhaal.

15. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Jessy, spannend hoor meid!! Ik had ook erg last van rommelende darmen en lucht, dus wie weet is het wel gewoon raak!!! (er zijn zw.testen te krijgen die je al voor je NOD kunt gebruiken.... mocht je je niet kunnen bedwingen....)

@Madeleine, jammer zeg... Het is elke keer als die duivels zich laten zien weer een teleurstelling. Succes met de nieuwe ronde!

@Amikaatje, fijn dat de 20 weken echo zo mooi was!

@Mamakaatje, ik denk idd dat het je eisprong was, je kunt aan je slijm zien wanneer je dan precies je eisprong hebt, maar dan moet je weer even googlen, weet niet meer precies hoe het nou zat. ;) Gewoon KLUSSEN dus!!!! :D

Hier hebben we toch nog maar even de kansen benut. :cool: Je weet maar nooit en dan kan ik iig geen spijt krijgen wanneer die ellendige duivels de hoek omkomen. Op school hoorde ik alweer iemand zeggen dat ze nog een kindje verwacht... Ik kan dan alleen maar denken: "Ik wil óók!!!" ... :)

16. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Effe snel nog....ik krijg buikpijn! Niet leuk.......

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, neee, ooh ik hoop dat het meevalt!

@sophieloise, ohh dat gevoel ken ik ook nog wel. Als mensen vertelden dat ze zwanger waren, dacht ik ook alleen maar, ik wil ook!!

@Amikaatje, mooi dat de echo helemaal goed was, toppie!!

@mamakaatje, ja rond en tijdens de eisprong lekker klussen, hopelijk is het gelukt ;)

zo kids zitten al lekker op KDV, ik ga zo weer taartenmaken, hadden een bestelling voor 6 taarten (3choc, 3marsepein). En ik maak er gelijk eentje voor mijn dochters verjaardag. Kan maar weer klaar zijn aangezien ik dan ook uitgerekend ben.
    vandaag laatste dingen aan de zolder, dan alleen nog lades maken. En dit weekend krijgt de badkamer nieuwe kit en badmeubel. Daarna wordt het boenen overal en kinderkleertjes wassen, haha!

18. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Lique, heerlijk he, die babywas!! :D Vind het altijd zo schattig, al die kleine kleertjes aan de waslijn....*smelt* Je hoeft niet zo lang meer zie ik, spannend hoor. Die taarten, maak je die zelf of werk je in een bakkerij of zoiets dergelijks??? Bij ons in het dorp zijn de cupcakes helemaal in geloof ik. Taarten maken doen er ook heel veel, ziet er altijd super mooi uit, bijna te mooi om in te snijden. ;)

@Jessy, hopelijk zijn het niet die ellendige duiveltjes...

19. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Pfff... hoi meiden,
    gisteravond schreef ik over buikpijn.. het ware rare krampen.
    Nu is de buikpijn weer weg maar mijn darmen zijn ook nog steeds van streek. En verder beetje draaierig op de maag? Buikgriep misschien toch?

Het blijft spannend. Maar ik ga echt pas eind volgende week testen. Heb ja toch niks aan die negatieve testen....

Lique ben jij ook van de taarten? Ik maak ze ook. Heb vorige week ée'n voor mijn nichtje van vijf gemaakt en voor een vriedin haar 2 jarige dochter. Hallo Kitty hahahah..
    Leuk om te doen maar ik doe het puur voor de hobby.

Leuk trouwens die ieniminiebabywas hahhaha.. zoooo schattig.

20. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Jessy het heerst buikgriep dus mischien zijn dat de krampen. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt

Deel Deze Pagina