Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Mijn datums zijn:
    - eerste dag laatste menstruatie 26 september
    - knalpositieve ovulatietest 11 oktober (dag 16)
    - ei dus geweest op 12 oktober (?)(dag 17)
    - NOD 22 oktober (dag 27)

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Zonnebeertje, inderdaad beetje vreemde test, waar is de test eigenlijk van. Knap hoor dat je nog even wacht, haha!

@Miffy, tja vind mijn banner die ik nu heb nog wel leuk en het wil er inderdaad nog niet echt in, haha!! Komt vast wel goed binnenkort!

@Konijn, inderdaad geen plek meer voor jaloezie, haha!!! Lekker hoor!! Ohh, schelen jij en je vriendin maar 1 maand wat cool!!! Wat je termijn precies is zou ik niet weten. Waarschijnlijk zoals je nu beschrijft!!

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Konijn, ik heb net even gezocht in de vragen aan de verloskundige, de vraag over termijn bij een cyclus anders dan 28 was natuurlijk al vaker gesteld.
    Zij zegt dat je toch je ongi-datum naar voren mag verschuiven en dus vanaf die datum mag tellen :)

4. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt hoor Miffy77, lief dat je het even opgezocht hebt! Ik hou nog even deze telling, die klopt veel beter met mijn gevoel en vermits ik enkele dagen op voorhand al spotting had, reken ik maar met een cyclus van 28 dagen met mijn ei-dag op dag 14. Wel handig dat jij ook een kortere cyclus had, dat bespaart ons toch de wachttijd ;)

lique80, hoe ver ben jij nu ondertussen? Je banner is trouwens echt wel heel erg leuk! En het is inderdaad wel geweldig om maar één maand te schelen, maar ze weet het natuurlijk nog niet. We zijn van plan het hen binnen enkele weken te vertellen door een briefje te schrijven van ons ongeboren kindje aan dat van hen, met alvast de uitnodiging voor een speelafspraakje ;)

Oh, Zonnebeertje, ik duim gewoon héél hard voor jou hoor. Het zou geweldig zijn om jou ook in het rijtje te zien verschijnen!

Ik geloof het nog steeds niet ;)

Wel raar dat ik nu net dit weekend met de jeugdgroep weg ben en niets mag zeggen (ook niet tegen mijn beste vriend die mee gaat!). Ik ben wel wat ongerust omdat het een druk programma wordt met een lange wandeling, groepsspelen, ... Zou ik gewoon met eventuele wilde spelletjes mogen meedoen, of toch wat voorzichtig zijn (en rugpijn veinzen)? ;)

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ohh Konijn je hebt je banner staan, wat gaaf! Ziet er wel heel echt uit zo he haha!

Lijkt me inderdaad heel raar om dit weekend weg te gaan en niks te kunnen vertellen, zeker aan je beste vriend. Hoe lang ga je het voor jullie zelf houden?
    Wilde spelletjes, tsja wat is wild ;). Op zich zit het babietje nog heel diep en veilig verstopt in je buik, dus het lijkt me geen kwaad kunnen als je meedoet. Maar wel goed naar je eigen lichaam luisteren! En goed opletten met wat je eet natuurlijk, alles goed wassen en bakken.
    Wat leuk om je kindje een briefje te laten schrijven aan het kindje van je vriendin :)!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik zou gewoon voor jullie termijn je ei aanhouden plus 14 dagen.
    Miffy: dan zou het voor jou 5 juli zijn (net als ik als ik zwanger ben :D)

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja, mijn test was een matcare ultra

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Je moet toch niet vanaf je ei tellen? Ik heb een vrije korte luteale fase namelijk, die is maar 10 dagen en geen 14. Dus op dag 17 m'n ei, op dag 27 al ongi.
    Als ik tel vanaf mijn LM, met correctie van die ene dag met mijn 27-daagse cyclus, kom ik uit op 2 juli. Pfffff ik snap het niet meer! ;)

9. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en anders zie je het met de 1e echo wel :)
    bij mijn zoon ging ik uit van 3 november, maar bleek met de echo op 30 oktober te komen, 4 dagen eerder dus! terwijl ik zeker wist mijn ei op dag 16 gehad te hebben

10. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Inderdaad erg verwarrend allemaal! Ik heb deze informatie gebruikt:

Gynaecologie.nl - Zwangerschap

Ik weet dat mijn LF exact 14 dagen is, dus heb ik gewoon rekening gehouden met mijn eisprong, en niet met de eerste dag van mijn ongi.

Alle geluk dat we elkaar wat kunnen helpen ;)

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dat is wel heel duidelijk Konijn, wat er op die site staat. Als ik dus de dag van bevruchting neem (wat denk ik 12 oktober is), kom ik inderdaad uit op 5 juli.
    Betekent wel dat ik nu een paar dagen minder zwanger ben dan ik dacht. Hoe moet ik dan een banner maken, wat moet ik nu dan als LM invullen??

12. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ik heb gewoon 14 dagen voor mijn ei teruggeteld, alsof ik een 'normale' cyclus van 28 dagen had met op dag 14 mijn ei. En die nieuwe dag dan als eerste dag van mijn zogezegde ongi genomen.

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, je kan alles nog hoor dit weekend ;) Maar doe vooral waar je je goed bij voelt, haha!!

Jemig, wat een gedoe met die termijnen, haha!! Maar inderdaad na de echo heb je pas zekerheid, tot dan toe blijft het altijd een beetje gissen.

Ik ben morgen 6 weken, zal mijn banner binnenkort aanpassen, haha!

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Okeee, net heb ik de calculator gebruikt op de site van ClearBlue, daar kun je ook je cyclusduur ingeven.
    Hier kom ik wel uit op 2 juli ;)
    Nou ja, de eerste echo zal uitkomst bieden haha!

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dan hou je lekker 2 juli aan :)
    Je hebt ook nu al positief getest, dus het kan best hoor!

16. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Goh, nu ik het weet zijn mijn boobs dubbel zo gevoelig, heb ik steeds steekjes en trekjes in mijn buik en heb ik heel de tijd een 'koortsig' gevoel. Wat de geest toch met het lichaam kan doen hé ;)

Ik ga maar eens naar huis, lekker vroeg en nog even langs bij mijn zwangere vriendin. Mijn man en ik hebben besloten toch nog even te wachten met vertellen, maar ik ben bang dat ik niet ga kunnen zwijgen of ze het gaat raden. ;)

In ieder geval allemaal een mooie avond toegewenst en ik lees morgen wel weer bij! Ik duim voor mooi positieve testjes morgenochtend!

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Meiden! Ik ga een dag naar school en ineens kleurt de dag roze
    Wat een geweldig mooie dag zeg! Onwijs gefeliciteerd meiden. Knap werk om zo kort achter elkaar allemaal raak te schieten!! Ben onwijs trots op jullie :) GEFELICITEERD!!!

En nu is er sprake van een fifty fifty ;) Ben benieuwd hoe lang dat blijft.

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

hoe is het met jullie? Goed geslapen enzo? En hoe is het met onze nieuwe zwangeren? Meld er zich vandaag nog eentje ;) Zonnebeertje?
    Tot later deze middag :)
    Liefs Blue Eyes

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Zonnebeertje en Miffy, vandaag getest? Ben heel benieuwd!!

@BlueEyes, ja ongelooflijk niet, ben je er een dagje niet, haha!

Ik ga weer eens aan het werk!

20. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Oh, bedankt voor je super lieve berichtje Blue Eyes! Geweldig dat jullie allemaal zo meeleven met elkaar, dat is toch echt een steun in lange wachtdagen en pril geluk! :D

Ik ben ook benieuwd hoor, Zonnebeertje en Miffy, en duim voor een mooi duidelijk positieve test!

Ik heb gisteren toch kunnen zwijgen tegen mijn beste vriendin, al heb ik het al wel tegen haar zoontje van 2 verteld. Toen ze even de kamer uitwas, trok hij mijn t-shirt omhoog en wees naar mijn buik 'baby'. Waarschijnlijk gewoon omdat hij nu denkt dat alle vrouwen - net zoals zijn mama - een baby in de buik hebben. Maar 'k vond het zo speciaal en toen ik bevestigde, kreeg ik een dikke knuffel van hem. Mooi hé! Maar 'k heb hem gezegd dat hij het geheim moet houden ;)

Deel Deze Pagina