Zwanger worden na mirena :)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starry, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Jessy: hopelijk geen buikgriep. Maar het heerst wel heel erg ja, wordt op mijn werk (kdv) er helemaal gek van.

Fijn weekend allemaal alvast en misschien kom ik nog even spieken vanaf een computer in het vakantiepark, hihi!
    En anders tot over een weekje.
    Het klussen zal wel niet lukken aangezien we met z'n 8-en in een huisje zitten :)

2. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Veel plezier mamakaat... ennuuuh,.. dat moet de rest maar opdoppen indoen hahahah.....

3. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Jessy, oei, misschien dan toch idd een buikgriepje??? :(

@Mamakaatje, veel plezier en gewoon klussen hoor! Zolang jullie de slaapkamer voor jezelf hebt en niet hoeft te delen, moet dat gewoon kunnen als je zachtjes bent... :D Heb je iig geen gemiste kansen.

4. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, nou rustig afwachten dan maar!!

Dames, ik maak gewoon thuis taarten voor wie wil (als ik er zin in heb). op mijn hyves staat de laatste winst Angelique Profiel - hyves.nl

5. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @lique, ik zie geen taarten... :( (wel leuke foto's trouwens!!!)

6. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sophie, we moeten wel vrienden worden, haha!

7. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  8. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

Jan 30, 2011
    628
    0
    0
    mooi

9. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Lique; WAUW!!! Prachtig zeg!!! Ik heb daar dus echt geen geduld voor, maar ben bang dat ik ook niet veel overhoud om op de taart te doen... Als ik een cake bak, verdwijnt er ook altijd net iets te veel in mijn mond... :) Maar ik vind het heel mooi hoor!!!

@Jessy, hoe is het vandaag???

Wij gaan vandaag naar de juwelier, onze dochter (6jr) zeurt al wéken over oorbellen, dus moet het nu maar eens wezen... Ben benieuwd hoe dat gaat...

10. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Hoi meissies,

hier nog steeds rare dingen. Vanmorgen had ik zomaar out of the blue een woedeaanval!!! Heb een megakort lontje... opgezetten onderbuik, mijn rommelende darmen worden beter nu maar moe moe moe... De misselijkheid is trouwens wel weer beter.tja. kan ook allemaal bij die duivels horen maar goed. En mijn tieten gaan ook wel zeer doen nu.. dus ben bang dat ergens deze dagen de duivels om de hoek komen. Heb stiekem toch wel test gekocht. Kruidvat 2 voor 5 euries.

Maar ik ga echt niet eerder testen dan mijn NOD.
    Dus idd. afwachten.

Lique: wauwie wat een mooie taart. Die van mij valt erbij in het niets hahahaha...

Fijne avond meiden!!! xxx

Maar nog geen duivels in zicht dus.

11. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jessy, met de juiste gereedschappen kom je een heel eind ;) Ohh spannend hoor, dinsdag testen?? Kan je echt zolang wachten??

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

even wat van me laten horen, erg druk geweest.
    ben namelijk afgelopen vrijdag getrouwd!!!

maandag afspraak in het zh bij mijn internist, zal gelijk aankaarten dat mijn ongi maar weg blijft

13. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Denemarkw; Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk!

Onze dochter heeft haar oorbelletjes! Ze is er helemaal blij mee, daar deden we het voor he. Nu elke dag eraan draaien en 's morgens en 's avonds sterilon erop. Ze heeft maar heel eventjes gehuild en dat was alleen maar van de schrik.

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

Jan 30, 2011
    628
    0
    0
    denemarkw GEFELICITEERD met jullie huwelijk.
    Sophieloise leuk die oorbelletjes. Ik vond het ok helemaal leuk toen ik ze kreeg ik was toen 4. hoe oud is jou kleine meis.

Ik heb leuk nieuws. We zijn aan ronde 2 begonnen eindelijk. weehee. We mogen weer.

15. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sophieloise, wat goed zeg, leuk hoor!!

@Denemark, whoee gefeliciteerd!!! Groot feest??

16. SophieLoise

Apr 26, 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Jesse32; Onze dochter is 'alweer' zes jaar. Ze vroeg er al een hele poos om, maar pappa was het daar nog niet mee eens. In de vakantie hebben een aantal vriendinnetjes ook oorbelletjes gekregen, dus nu konden we toch niet meer achterblijven. :D

Vanmorgen boven opgeruimd en schoongemaakt. Dat is dus weer aan de kant gelukkig. Na het eten gaan we de kamer even veranderen en daarna relaxen!!! :D

17. Jessy82

Jessy82 Actief lid

Mar 7, 2011
    215
    1
    0
    Winschoten
    Hey meiden,

Denemarken gefeliciteerd meid! Hoop dat jullie en leuke dag hebben gehad.

Maud vraag ook al steeds naar oorbellen en moet nog drie worden volgende maand. KOmt omdat haar grote nicht voor haar vijfde verjaardag ook oorbelletjes gekregen heeft. Van mij mag het hoor. Maar goed.

Heb stiekem een test gedaan vnrmogen. HAGELWIT grrrrrr...
    Heb nog steeds rare steken en zere tieten (met blauwe aders).

Afwachten maar weer.
    Ga zo bij mijn vriendin koffieleuten en even op internet speuren naar goudkleurig kleding voor naar De Toppers...LEUK LEUK LEUK!
    En kijken of we nog een hotelletje kunne boeken ergens anders komen we midden in de nacht weer thuis.... Kunnen we zaterdag er gelijk nog even dagje shoppen in amsterdam aan vast knopen hahaha...

Nou meiden, ik wordt zo langzamerhand toch wel onrustig hiero. Geen duivels in zicht nog.. mogen ook wegblijven hahahaha...

Fijne zondag nog.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophie, leuk zeg de oorbelletjes :D Ons meissie heeft ze ook. Maar wij hoefde geen sterilon te doen omdat het dan nattig blijft. Ze zeiden dat je het alleen hoeft te doen als het gaat ontsteken. Het zal allebei wel goed zijn ;)

Ik heb weer hoop op mijn cyclus :D Gisteravond eiwit gehad. We hebben vrijdag en zondag geklust. Hoop dat het bij deze ronde blijft :D

19. madeleine1985

Apr 26, 2011
    45
    0
    0
    noord brabant
    even een berichtje
    wij zijn aan de tweede ronde begonnen
    de eerste ronde 8 dagen de duiveltjes nu maar 4 dagen
    dus we gaan weer klussen

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid