Hey girls... even snel updaten.. Nog steeds geen duivels. GEEN BLOED GEEFT MOED!!! hahahaha... Beetje pissig was ik vanmorgen. Had met maud een afspraak bij de anesthesist na drie weken wachten bellen ze vanmorgen wéér af! Grrrrrrrrrrr. Nu volgende week maandag heen. Ben benieuwd. Verder ga ik nu even aan de poets, maud is naar de PSZ. Vanmiddag moet ze even op de pasfoto voor een eigen ID-kaart want ze stond bij manlief op het paspoort en die is verlopen. Vanavond weer Zumba all the way!! Leuk Fijne (regenachtige) dag verder.
@Mupkuh; Ik hoop met je mee dat je aan het einde van deze ronde een positieve test in handen hebt!!! @Madeleine; Succes en veel plezier met klussen. @Jessy; Vreselijk he, al die instellingen!!! Nu maar hopen dat de afspraak van maandag gewoon doorgaat. Hppen dat de duivels gewoon een aantal maanden wegblijven!!! Hier is maandag ook een poetsdag, heb gisteren boven al gedaan, moet nu alleen nog de wc... Vanmiddag weer aan het werk, hopen dat het nog droog gaat worden dan.
sorry voor mijn lange afwezigheid. Ik heb twee weken lang familie en vrienden over de vloer gehad. Heel gezellig natuurlijk maar daardoor geen tijd voor de pc. Ik haak hier gewoon weer in. Hoe is het met alle zwangeren? Lekker aan het genieten hoop ik. En alle klussers heel veel succes. Ik zit op het wachtbankje. Officiele nod is de 24e maar indioen de 23 nog geen bloed dan ga ik testen. Is namelijk de verjaardag van mijn middelste dochter. @Blue Eyes: ik hoop dat alles goed gaat. (knuf)
Hier is de maagzuur om de hoek gekomen..pfff.. de hele morgen al... en vol gevoel achter in de keel. Nog geen duivels.
even update, vanmiddag naar de internist geweest, met mijn waardens had ik gewoon ongi moeten worden. dus moet ik verwijzing aan vragen v0or de gyneacoloog. thuis ff brutaal geweest en gyneacoloogafdeling gebeld (zo heb ik spiraal ook laten verwijderen hihi) in de hoop dat ik zo heen kon (haat mijn ha) maar ik moet toch zo snel mogelijk naar de huisarts voor een afspraak, en nu is die z*k natuurlijk weer op vakantie, onze praktijk is zo vaak dicht en geen vervanger. (alleen spoedgevallen mogen een andere bellen) ik hoop dat het zonder medicemolen verder kan........
Jessy je begint wel alle verschijnselen te vertonen nu alleen nog een positieve test en je bent er!!!! Jammer van die andere test maar de nieuwsgierigheid wint het altijd! Het kan ook zijn dat je op dit moment nog niet genoeg hcg hebt om gecheckt te worden. Ik las op deze site (ook andere forums) dat het bij sommigen ook pas te checken is als ze een week of 12 ver zijn in de zwangerschap. Dus geef de moed niet op! Het kan nog want de rode duivels zijn er nog niet las ik net........
Thx, voor je bemoedigende woorden claudia. Heb echt erg last van maagzuur vandaag. Maar kan dat ook al met een eventuele zwangerschap te maken hebben dan? Zo vroeg in de zwangerschap al maagzuur? Bij maud had ik weinig tot geen klachten... en nu voel ik ineens vanalles. Maar die maagzuur is erg irritant en er de hele dag al. Ik krijg trouwens mijn spijkerbroek wel dicht maar zit zo niet lekker!! Pffff.... Bij maud test ik volgens pas positief toen ik drie dagen overtijd was. En tja die hagelwitte test... toch een domper. Maar in mijn achterhoofd weet ik het wel. Ik ga pas weer komend weekend testen denk ik mits de duivels er niet toch ondertussen zijn. Heb namelijk zaterdag twee feesten. Ik hoop dat ik de bob mag zijn hahahahahaha.... snappie!
Hey lique... beetje raar zeurderig kan het eigenlijk geen krampen noemen. Beide kanten richting mijn liezen.. heel vreemd heb dat eigenlijk nooit zo. En nog steeds alsof ik een ballon heb ingeslikt... weird!
@jessy ik blijf voor je duimen wij zijn nog flink aan het klussen heb alleen eenvraag zijn er onder jullie ook mensen met een cyclus van 22 dagen zo lang duurde mijn cyclus deze maand ik vindt het wel erg kort eigenlijk
@Madeleine, helaas geen ervaring met korte cyclus. Ik zou gewoon elke 2 dagen klussen gaan @Jessy, ohh, spannend toch nog..... duimen duimen!
@Madeleine; Mijn vorige cyclus was maar 24 dagen, zo kort heb ik hem ook niet eerder gehad, maar het was de eerste menstruatie na het verwijderen van de mirena... Normaal had ik altijd een cyclus van 28 dagen. Wij proberen ook elke twee dagen te klussen, dan zou het toch niet kunnen missen zou je denken... @Jessy; Hoe is het vandaag?? Spannend hoor, blijf voor je duimen!!! Ik blijf maar 'last' houden van afscheiding... (sorry... ) Normaal gesproken heb ik dat vrijwel direct na mijn menstruatie een paar dagen en dan is het afgelopen, maar nu dus gewoon nog stééds! Ik zoek er verder niets achter hoor, zou heel erg versteld staan als ik nu zwanger zou zijn (zo snel!). Misschien moet mijn lichaam nog wennen zonder spiraal???
Hoi meiden, mijn zeurbuik is zo goed als weer over en er zijn nog geen duivels te bekennen. Wel nog steeds enorm zere boobs met blauwe aders en opgezette onderbuik. En mijn (.)(.) tepels worden zowaar donkerder. Gisteravond keek in in de spiegel en dacht ik.... wow dat zijn zwangere borsten!!! hahahahah... Ik durf het haast niet te hopen.... maar ik test ook nog niet. Pas komend weekend mits de duivels er niet toch zijn. xxx
Spannend hoor Jessy!! Knap dat je zo lang kunt wachten!! Ik kocht meestal de testen bij de kruidvat, die gaan per twee, dus ik testte vlak na mijn NOD en als hij negatief was, deed ik nog een test als ik een week overtijd was. Ik kan dat geduld gewoon niet opbrengen...
Heb zondag al een test gedaan maar die was hagelwit! En bij Maud heb ik pas positief getest toen ik drie dagen overtijd was. Ik wil dus gwoon wachten..... Heb trouwens ook die kruidvat dingen voor 2 voor 5. Maar bij maud heb ik ook getest met eigenmerk en daarmee niet positief. Toen de andere dag een clearbleu opgehaald en bam positief. Duss..... pfffffff.... Vind het ook erg spannend hoor maar ik kan me nog beheersen hahahaha
@jessy ik heb veel respect voor je dat je zo lang kunt wachten als het bij mij zo was had ik allang nog een test gedaan @sophieloise bedankt voor je reactie het was bij mij de tweede boeding na het verwijderen van de spiraal denk wel dat dit mijn eerste echte menstruatie was omdat ik bij de vorige bloeding was ik 8 dagen bezig