@ Madeleine, mijn cyclus was de laatste keer ook maar 24 dagen. Doordat ik ovutesten heb gebruikt weet ik dat ik een hele korte LF heb. Weet niet hoe lang je al bezig bent. Maar anders misschien een tip om die een keertje te doen om je cyclus beter te leren kennen.
@mupkuh mijn spiraal is er 17 april uitgegaan dus zijn nog niet heel lang bezig wanneer mijn eisprong is weet ik want die voel ik al enkele jaren en ben er ook voor bij d gyn geweest zijn nu gewoon om de dag aan het klussen en zien wel
@ Madeleine, hopelijk is het snel raak voor jullie. Mischien dat je lichaam nog even een beetje moet wennen aan het spiraalloos zijn.
@jessie hoe hou je het nog vol om niet te testen het is heel de dag al zo stil denk dat iedereen een rust dag heeft
@Jessy: je houdt de spanning er wel in hoor... ik blijf duimen voor je. Zeker rustig hier zeg, waar is iedereen? Morgen ben ik weer thuis na mijn vakantie met mijn familie. Laatste nachtje alweer. Wel jammer, maar ook wel weer fijn om morgen lekker thuis te zijn en in mijn eigen bedje weer slapen. Mochten jullie naar een leuk vakantiepark willen het land van Bartje in Drenthe is zeker een aanrader. Er was hier heel veel te doen, ondanks het slechte weer hebben de kids (en wij daardoor ook) ons super vermaakt.
@Jessy; Spannend hoor, ik blijf duimen!!! @Mamakaatje; Even weg is altijd leuk, maar het blijft 'home, sweet home'. Jij nadert het einde van je cyclus ook al zie ik aan je banner. Heb je nog stiekem (en stilletjes) geklust, of zit het er zeker weten niet in deze ronde? Gisteren was mijn man vrij, dus hebben van alles en nog wat gedaan en niet echt tijd gehad voor de pc. Vandaag in huis even wat opruimen en de was erdoor draaien. Ik heb zo'n vermoeden dat mijn mannetje vanmiddag ook weer vrij neemt, hij was namelijk bekaf vanmorgen en had moeite om uit bed te komen. We zullen zien... Alvast een fijn weekend allemaal!! En uiteraard zal ik af en toe even binnenwippen om te spieken naar een berichtje van Jessy.
@Jessy: ik blijf stug door duimen. waarneer wil je weer gaan testen?? @Zwangeren: hoe gaat het met jullie? @Klussers en wachters: hopelijk is het snel raak voor iedereen. Ik wit op het wachtbankje. maandag/dinsdag nod. Geen klachten nog dus geen idee waar het schip strand. Wel een positief puntje, nog geen bruine afscheiding die ik normaal al wel heb een aantal dagen voor nod.
Jessy, houd ons niet langer in spanning!!!!!! Mamakaatje, je zou morgen kunnen testen, maar ga je dat ook doen?? Ben benieuwd!!! Voor allen een fijn en zonnig weekend gewenst en veel klusplezier!!
Hahaha... leuk dat iedereen zo in spanning mee zit! Maar ik kan jullie nog steeds geen doorslag geven en mezelf helaas ook niet. Alle symptomen zijn nog aanwezig. Maar nog steeds geen duivels te bekennen. Wel bij aanraking mega zere boobs en opgezette onderbuik, rugpijn laag en vlagen van misselijkheid en moe moe moe... heb gistermiddag zowaar twee uur geslapen. Maud lag ook in bed want die was ziek. Morgen wil ik een clearblue test halen. MOrgenavond hebben we twee feestjes. Ik wil ook graag weten of ik aan de pimpel kan of niet! Geeft hij nu weer negatief dan ga ik maandag de huisarts bellen. Snap er namelijk niks van. Nou meiden, even volhouden nog die nieuwsgierigheid. LIEFS!
@Jessy; Je bent nu 4 dagen overtijd, met een clearblue test zou je nu (met ochtendurine) toch wel positief moeten testen, of niet?? Of zegt het merk van de test niks? Ik ga zelf altijd voor een goedkoop huismerk, die vind ik net zo goed. Maar ik hoop hier dus morgen GOED NIEUWS te lezen, succes, spannend!!!!
@Sophie-Loise: ja moet nu ongeveer wel weer ongesteld worden... We hebben wel veel geklusd, om de dag. Ik heb alleen niet het gevoel dat het nu al in 1x weer raak zou zijn. Heb geen voorgevoel en nergens last van. Het is ook de eerste cyclus nadat mijn Mirena eruit is gehaald. Het enigste waar ik wel weer last van heb is een schimmelinfectie en last van een aambei. Sorry voor de info hoor, maar baal er wel van.... @Claudia: ik ga niet testen, heb een voorgevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Wacht eerst nog wel even af. Heb wel al een test van de kruidvat klaarliggen voor het geval dat. @Jessy: Spannend, duim duim duim duim......!
Kon me toch niet inhouden en heb net getest, maar helaas ik had 2 streepjes (negatief dus)... nu afwachten waneer ik weer mijn menstruatie krijg. Voel nog niks! @Jessy: hoe is het nu bij jou?
Nou meiden, ik weet het niet meer. Ik heb gisteren 2 clearblue testen gekocht. En vanmorgen om 6 uur met ochtendurine een test gedaan en wederom negatief. IK baal er zo erg van dat ik geen zekerheid krijg. Ook geen rode duivels te bekennen en ook niet het gevoel dat dat gaat gebeuren. Ik stop met testen. Ik ga vanavond lekker feestjes vieren en gewoon een wijntje drinken. Even het verstand ergens anders bij want ik ben de afgelopen dagen echt alleen maar bezig met naar de wc lopen, ben ik zwanger? Wat voel ik allemaal? Dus ik laaat het nu maar op zijn beloop. Maar K** is het wel!
@ Jessy, hoeveelste ronde is dit voor je? Mijn 1e ronde duurtde ook echt lang. Was meer als een week overtijd voordat ik ongi werd @ mamakaatje, wat voor test heb je gebruikt. Meestal betekend 2 streepjes iets anders.
@Jessy; Wat ontzettend balen meid... *knuf* Is dit je eerste cyclus na het verwijderen van de mirena?? Misschien is je cyclus nu dan wel wat langer dan anders omdat je lichaam weer moet wennen aan de normale omstandigheden?? Ik denk dat een arts zou zeggen dat je gewoon moet wachten, in ieder geval totdat je je volgende menstruatie zou moeten hebben. Wel k*t hoor... Ik zag het al positief in voor je, laat staan hoe jij je nu moet voelen... Geniet lekker van je wijntje, je hebt het verdiend. @mamakaatje; Bij de (goedkope) kruidvat testen betekend twee streepjes ZWANGER hoor!!!! Nog maar een keer de gebruiksaanwijzing lezen??
@Jessy: vanuit hier een digitale knuffel. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Ik had trouwens de kruidvat test gekocht. Er stond in het venster het volgende: eerst een - en in het tweede een l. Volgens de bijsluiter betekent dit een negatief resultaat. Bij zwangerschap moet er een + staan helaas.
Goedemorgen meiden, gistermiddag kreeg ik barstende koppijn en toen ik in de supermarkt liep kreeg ik echt heftige menstruatierkrampen. Voelde me bij thuiskomst zo ellendig dat eerst twee paracetamols op heb gegeten en later nog twee ibuprofen. Koppijn en bukpijn waren niet te harden. Dus ik dacht echt de de duivels zouden doorbreken. Niet dus... tot op heden nog steeds geen menstruatie. Tijdens de feestjes niet aan de drank geweest, had er helemaal geen zin in en konden we mooi met de auto op tijd naar huis. Nou ja, optijd? Drie uur toch nog. Maar toen ik bij me vriendin op de bank zat (mijn buikpijn was alweer over) kreeg in uit het niets drie keiharde steken rechts in mijn buik. Echt dat ik au riep. Dus wat dat nu weer geweest is. Mijn hoofdpijn heb ik nog maar de buikpijn is weg.... vind het allemaal zo raar! Ik was gelijk een week nadat de mirena eruit is gegaan al ongesteld geworden en had voorheen altijd een cyclus van 28 dagen. Ik wacht maar gewoon verder af. xxx