Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lique, dank je wel! Maar heb helaas vanmorgen negatief getest. Was toch nieuwsgierig :(
    Het begint al op te schieten bij je. Bij mijn dochter ben ik bij 37 weken en 2 dagen bevallen. Dat is voor jou vandaag. Spannend hoor!

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ha allemaal,

hier komt er langzaam meer rust. Dat is errug fijn! Met mij en de baby gaat het goed en met manlief ook :) Heeerlijk aan het genieten van ons kindje dat groeit en mijn buik ook ;)
    Helaas kan ik hier niet veel loslaten waarom ik weken afwezig was. Ik wil niet herkend worden. In het kort komt het er op neer dat iemand van wie ik heeeeel veel hou en heel veel van heb geleerd een strijd heeft geleverd op leven en dood. Gelukkig is die strijd nu voorbij en staat het leven weer in het teken van LEVEN. Nu knokken om weer volledig te herstellen.
    Ik verwacht de komende weken steeds iets meer mee te kunnen lezen en hopelijk ook mee schrijven.

Liefs Blue Eyes

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Bleu Eyes, wat fijn om weer iets positievers van je te horen. Heel veel succes/sterkte en hopelijk zien we je snel weer :D

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Blue Eyes: wat fijn dat je er weer bent en dat alles goed gaat met jou, de baby en natuurlijk je man:).

@Liquet: gaat wel opschieten nu he! En nog aardig aan het poetsen lees ik steeds. Lang leve de nesteldrang, haha!

5. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Blue Eyes; Wat fijn om te horen dat alles met jullie goed gaat. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om je naaste te helpen herstellen.

@Lique; Nog een paar weekjes he, spannend! Ook al heerlijk aan het poetsen, zalig he! Je huis weer helemaal lekker fris als je beebje geboren is. Ik heb zo even geen ideeën voor een wensboom of een babyshower. Kun je niets vinden via Google?

Hier alles nog erg rustig, geen bruinverlies (wat normaal al een paar dagen van tevoren begint), maar ook geen kwaaltjes wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Denk dat mijn cyclus deze keer langer gaat zijn dan anders. Vorige maand was hij maar 24 dagen, zou ik dan deze maand die vier dagen erbij krijgen en een cyclus van 32 dagen hebben?? ;) ;)

Hoe is het met de rest?? Het is weer vreselijk stil....

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hier even een berichtje van mij!
    Gisteren in het ziekenhuis geweest voor een eerste echo.
    Hartje klopte als een razende, het is er 1! Dus mijn man hoeft zich geen zorgen te maken over een tweeling (hahahahah).
    Ben zelfs eerder uitgerekend (dus al wat langer zwanger)
    Hierbij dus het lijstje even aangepast:

In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje
    Jesse - MK -Ronde 2? - 1e kindje
    Mupkuh - NOD 4 mei - 3e ronde - 2e kindje
    Jessy- NOD 18 mei - 1e ronde - 2e kindje
    Sophie - NOD 26 mei - 2e ronde - 4e kindje
    Mamakaatje: nod 17 juni- ronde 2- 2e kindje
    Nynke - NOD 24 juni- 8e ronde - 4e kindje

Zwanger!!!!!!
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje
    Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje
    Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje
    Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje
    Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje
    Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje
    Teigetje77 - 11 november - 2e kindje (11-11-2011)
    Claudia - 29 december 2011 - 2e kindje

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Blue eyes, wat fijn dat je weer wat van je laat horen!
    @SophieLoise, wat spannend al 1 dag over tijd en nog geen tekenen van ongesteldheid!!!!

8. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Claudia; Leuk he, een echo!! Zo speciaal en onwerkelijk dat dat in jou buik zit. Ik zag dat je rond de 10 weken zit en zwanger bent van de tweede, merk je al dat je groeit of nog niet?

9. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Heerlijk inderdaad om een echo te krijgen, vooral als het hartje goed klopt!! Dat is toch altijd de vraag, omdat het zo pril is gaat het allemaal wel goed en functioneert alles wel!
    Ik begin al een buikje te krijgen (alles wordt omhoog geduwd) Het lijkt alsof ik al een paar maanden zwanger ben. Gelukkig ben ik niet misselijk alleen af en toe hondsmoe!

10. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    Hai,

Mag ik met jullie mee komen babbelen?
    Na de zomervakantie gaat de Mirena er uit, en gaan we werken voor een vierde kindje in ons gezin! :D

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Leilani, welkom, wat mij betreft mag je mee babbelen!

12. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Leilani; Welkom, gezellig dat je erbij komt.

@Claudia; Gelukkig is het alleen de moeheid. :) Lekker genieten dus.

Hier nog steeds niks, ik merk dat ik wat onrustiger wordt naarmate de uren verstrijken en er nog steeds niets te zien is. Ik heb wel af en toe een wat stekerig gevoel aan de linkerkant, dat is iets nieuws voor mij, nog nooit last van gehad en zou ook niet weten wat het is. Just have to wait and see.....;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @SophieLoise, Ik heb wel op google gezocht hoor, maar hoop op nog meer, andere, ideeen ;) Heerlijk hoor die nesteldrang, haha! Spannend hoor bij jou! Hoe is het nu??

@Claudia, ohh wat fijn dat je een mooie echo gehad hebt!

@Leilani, welkom!!!

Ik ga lekker een tukkie doen!!

14. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Lique; Slaap lekker, 't is dat ik zo weer naar school moet, anders was het wel een goed idee geweest. Was nog lang niet uitgeslapen toen mijn wekker om half 7 ging... ;)

15. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Sophie-Loise: ik ga voor je duimen, dat de rode duiveltjes wegblijven;)

@Claudia: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me weer zo leuk om alles nog een keer mee te maken. Hoe voel je je verder.

@Leilani: welkom hier en veel kletsplezier.

@Hier : weinig nieuws, ben gelukkig weer van mijn ongi af. Kan niet wachten tot we weer kunnen gaan klussen, haha!

16. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Bekijk bijlage 154447

Ja het is weer raak helaas wel weer bruin bloed verlies en een zeur in mijn buik dus denk dat het weer mis gaat.

17. madeleine1985

26 apr 2011
    45
    0
    0
    noord brabant
    @jesse32 ik duim voor je mee dat het goed gaat

18. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Jesse: ik hoop dat het dit keer wel een plakbeeb is. Ik duim voor je!

Wat is het verder rustig hier.... waar is iedereen????

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jesse, ik duim heeeeeeeeeeeel hard voor je dat het goed blijft gaan.

Hier ook lekker in onzekerheid. Vanmorgen een test gedaan en ja hoor een heeeeel licht 2e lijntje. Zo licht dat ik denk dat het een indroger kan zijn. Ben niet bekend met de testen van sensitest. Had deze gekregen. Lekker in onzekerheid dus. Heb wel de vervelende ongi rugpijn :( Maar ongi ben ik niet.

20. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    mupkuh ik heb ook ongi pijn en ik heb poss getest dus ik duim ook voor jou

Deel Deze Pagina