@ Jesse, dank je wel! Ik heb net nog een keer getest met een KV (2e plasje) Maar er is geen 2e streep te bekennen Op die sensitest staat echt een 2e roze streep. Is wel een super gevoelige volgens de verpakken. Maar toch die van de KV ook Misschien was mijn urine toch niet goed geconcentreerd. Als ik niet ongi word doe ik er maandag gewoon nog 1. Weet ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad. Kan misschien wel laat zijn. Want heb hem niet gevonden met ovutesten.
ik hoop het voor je meis ik gun het je van harte. Ik moet zo naar de HA post heb een blaasontsteking.:x
@Jesse; Ik hoop ook héél hard mee dat dit een plakbeeb is. *knuf* @Mupkuh: Die 2e streep komt er natuurlijk niet als je niet zwanger bent, dus misschien heb je dan idd gewoon nog niet genoeg HcG in je urine om positief te testen met een KV-test...? Nog even in onzekerheid dus. Wij gaan weer door naar de volgende ronde, ben gistermiddag ongesteld geworden.
@Sophie-Loise: balen dat de rode duivels toch zijn gekomen. @Mupkuh: ga voor je duimen dat je toch positief test. @Jesse: balen van die blaasontsteking, heb je een kuurtje gekregen?
he lieve mensen ik heb geen blaasonsteking weehee wel de klachten maar er zit niks in mijn urine. wel goed blijven drinken.
@ Sophie, balen meid Succes in de volgende ronde Hier nog steeds niet ongi Heb wel flinke rugpijn wat me wel een beetje zorgen baart. Morgen ochtend ga ik weer testen. Ben heeeeeel benieuwd.
@Mukpuh, de eerste test die gedaan had 4 dagen voor NOD was ook van sensitest, hierbij had ik ook een heel lichte 2e streepje die ik niet kon vastleggen op de foto. Pas op mijn NOD dag heb ik een test gedaan van C1000 eigen merk en ja hoor een heel duidelijk 2e streep. Daarbij had ik ook erg last van de rug en steken in mijn onderbuik maar heel anders dan tijdens ongesteldheid. Dus ik duim met je mee!!!!! En vandaag testen??? @Jesse wat fantastisch en dit word duidelijk een plakbeeb!!!!!!
@mukpuh ik duim voor je voor de rest hier nog afwachten donderdag zitten we weer op de 22 dagen op die dag werd ik de vorige keer ongi maar voor de rest nog niet echt klachten van de ongi
Dank je wel voor het duimen allemaal... Helaas ben ik sinds vandaag echt heel heavy ongi. Gister alleen wat bruin verlies. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen
@Madeleine; Hopen dat je cyclus nu wat langer is. @Mupkuh; Jammer zeg, wel fijn dat je zelf zo positief bent. Op naar de volgende ronde dan maar.
@ Sophie, omdat ik toch een wazige positieve test heb gehad. Heb ik ergens het idee dat het niet lang meer gaat duren voordat het raak is. De vorige keer was het de eerste keer in ronde 6 raak
@Mupkuh; Ik hoop het voor je meid, voor iedereen hier trouwens!! Er is niets zo bijzonders om mee te maken dan een zwangerschap. Zo, even naar zwemles met mijn dochter, hopelijk gaat het vandaag beter dan vorige week... Hopen dat het weer een keer beter wordt op de dagen dat ze moet zwemmen. Gisteren was het zo warm, heerlijk om te zwemmen, nu moet ze zwemmen en is het weer zo koud.
He meiden, @ Jesse, ik duim met je mee voor een echte plakbeeb! Goed blijven drinken, dat is zo wie zo goed voor verwerking van je afvalstoffen in je lijf. @ Mupkuh, wat jammer dat je ongi zich heeft aangediend! Op naar de volgende ronde, ik duim met je mee @ Claudia, super dat je goede echo hebt gehad. En je datum is naar voren geschoven. Nog wel precies rond de feestdagen he Hoe doe je dat toch!? @ Leilani,welkom hier! @ allemaal, fijn (hopelijk lang) weekend
Hoi meiden, Ga zo weer even een paar daagjes naar de camping. Komt alleen een beetje slecht uit met mijn eisprong en het klussen eromheen . Het bed kraakt al als je je alleen al omdraait. Voor iedereen een heeeeeeel fijn weekend gewenst en tot over een paar dagen weer! Geniet van het mooie weer! Gr mamakaatje