wat een rust op de pagina je kunt merken dat het mooi weer is denk dat wij ook voor de volgende ronde gaan heb sinds vandaag een beetje donker slijm verlies het is wel lichter dan oud bloed maar we zien wel even heb dan in ieder geval een cyclus langer dan 22 dagen geniet ze nog van het mooie weer ik ook de zon weer in
@Mamakaatje; Veel plezier op de camping! En zoals Lique al zegt; Dan maar een ander plekje zoeken. Het is hier idd rustig, wij zijn hier ook lekker aan het genieten van het heerlijke weer!! Fijn weekend nog allemaal en succes met klussen, wachten of wat dan ook.
Wij gaan naar de volgende ronde De rode duivels laten der eigen net zien, dus deze keer geen 22 maar 27 dagen Fijne dag,iedereen
@Madeleine, oei jammer, veel geluk voor de volgende ronde dan maar!! @Jesse, hoe is het? @mamakaatje, hoe was het op de camping?? @BlueEyes, hoe voel jij je??? @SophieLoise, lekker weekend gehad?? Ja het is hier wel heeel rustig hoor!! Hier is het vandaag lekker nat geweest en goed afgekoeld. Niet heel erg, nu is het weer strak blauw en zonnig!! Ik ben nog lekker in huis aan het rommelen, niet te veel meer doen (al vergeet ik dat af en toe). Djim is nu met schoonzus mee, dus maar 1 kind (en die is de hele dag buiten). Lekker rustig, veel geslapen en de babykamer is nu echt bijna klaar. Moet nog wat rommel verplaatsen en klaar.
@Madeleine, jammer van deze ronde. Op naar de volgende @ Lique, het gaat de goede kant op! Alleen deze week nog heel hectisch rondom van alles en nog wat en dan kan ik mij volledig richten op mijn zwangerschap en de laatste weken die voor de deur staan. Heerlijk! @ allen, fijne zondagavond!
ben gestopt met werken ivm prive omstandigheden, dus vanaf vrijdag zeg maar Dat is wel erg fijn hoor!!!
@Madeleine: balen dat de rode duivels toch zijn gekomen... @Allen: het "kraakbed" hebben we uiteindelijk gemaakt door een handdoek bij het hoofdeind en voeteneind te stoppen en dan was het geluid weg, hihi. Viel me alles mee dat mijn dochter niet wakker werd van die wiebelende caravan ... nu afwachten op de rode duivels weer gaan komen of niet. Vraagje: klussen jullie tot de eisprong of daarna ook nog voor de zekerheid? Ik had vandaag een heel klein beetje slijm, weet niet of mijn eisprong nu echt gister is geweest? Voel het niet zo goed.... @Jessy: hoe is het ermee? Heb je al ff niet gezien op het forum of ben ik je misgelopen? @Lique: hoe gaat het nu met de laatste loodjes? @Blue Eyes: lekker dat je nu al met verlof gaat. Doe het rustig aan...
@ Mamakaatje, gewoon doorklussen!!! hebben wij ook gedaan met goed resultaat En super dat je je bed 'antikraak' hebt kunnen maken hihihi
@mamakaatje, tja gewoon doorgaan.... @BlueEyes, oh lekker hoor, dat je je nu langzaamaan kan gaan focussen op de komst van je baby. Hier komt deze week pas echt het besef, haha!! Lekker optijd.... Laatste loodjes gaan goedkomen hoor. Deze week zijn de kids naar KDV en Sam morgen oefenen op de basisschool, dan is het lang weekend en dinsdag KDV, de 15e is Sam jarig, dan is mijn vriend ook thuis. En dan misschien ergens tussendoor nog een baby Kids naar KDV gebracht, ik ga nog even liggen!!
Wat heerlijk dat de komende dagen in teken staan van jezelf en voorbereiden op bevalling en nieuws kroost in je gezinnetje. Ik heb er alel vertrouwen in dat het goed gaat komen bij jou! Vandaag dus mooi genieten van je eigen tijd mét koeler weer... wat heerlijk! En jaaaa.... hier kan het focussen op de baby ook beginnen. Heb er echt zin in!
@Lique; Mooi op tijd idd! Ik vond de zwangerschappen sowieso veel te snel voorbij gaan. Van de eerste kon het niet snel genoeg gaan, dan ben je zo nieuwsgierig, maar bij de 2e en 3e ging het me veel te snel. Onze middelste is ook op de 15e jarig, geinig. @BlueEyes; Lekker van je laatste weekjes genieten dus. @Mamakaatje; Wij klussen eigenlijk de hele maand door, stoppen dus niet met vrijen als de eisprong is geweest. We doen het wel wat vaker rond de eisprong...
@SophieLoise, dat lijkt me de juiste instelling, haha!! Ja hier vloog het ook voorbij, dus blij dat ik nu wat tijd voor mezelf en de baby heb... voor zover... huishouden, boodschappen enz gaan gewoon door natuurlijk @BlueEyes, ja heerlijk vooruitzicht!! Ga er enorm van genieten!!
Nou dat verder klussen ging gister dus niet lukken , manlief was te moe dus dat werkte niet...hihi. Meestal is het toch andersom??? Heb gister en vandaag steeds wat steken links onderin net boven mijn schaambeen, zal denk ik wel mijn eisprong zijn. Kan dat dat je dit een aantal dgn voelt? Wij klussen de rest van de maand ook wel verder hoor, maar nu ff extra veel . Nog een paar daagjes werken en dan weer lang weekend, joepie! Hebben jullie nog leuke plannen?
@Jesse, hoe gaat ie????? Verloopt je zwangerschap nog goed? Of nog steeds bruin bloedverlies? @Lique, al bijna uitgerekend, qua dagen dan! Nog even en dan heb je er een baby bij. Natuurlijk heb je eerst de bevalling, hopelijk gaat dit voorspoedig. Geniet nog maar lekker van de paar dagen die je nog hebt...... Bijna weekend heerlijk met nog mooi weer ook, volgens de weersvoorspelling. Altijd maar afwachten...
Ik heb vandaag een druk dagje gehad. Probeer ook niet teveel aan mijn eitje te denken Zie dat je bijna de eerste mijlpaal bent gepassseerd
Ik ook niet veel te vertellen, maar vooral zoooooooooooooo druk! Gelukkig wel met veel leuke dingen als weekendjes weg, maar dat betekent wel dat het doordeweeks alleen maar drukker is. Gisteren pretecho gehad en dat was erg leuk!