hier ook niet veel te vertellen, nog steeds niet ongi, volgende week maandag naar de gyneacoloog wat ik best spannend vind.
@denemarkw, hoelang ben je al niet ongi geweest? Aankomende maandag zal inderdaad wel spannend worden. Dus iedereen is druk, druk, druk....... wat gaat het allemaal snel @Mupkuh inderdaad al bijna de eerste mijlpaal voorbij gelukkig. Ben daar wel blij mee, want de kans dat het nu nog misgaat is wel heel klein maar kan nog steeds. Ga er alleen niet meer vanuit. Positief blijven denken. Over anderhalve week weer bij de verloskundige gaan we het hartje beluisteren.
sept 2010 spiraal laten verwijderen en begin maart voor het eerst ongi geweest, en daarna niet meer dus in ruim 6 mnd maar 1 keer een beetje.
Goedemorgen Lique!! De baby zit nog in je buik... spannend of niet? Hoe is het met je? Kun je genieten van de Pinksterdagen of ben je alleen met bevallen bezig? liefs en dikke knuffel, Blue Eyes
Kom ook gewoon even langswaaien. @Lique, spannend nu he!! Nog even lekker genieten van deze laatste daagjes met je baby in je buik. Die buik ga je zó missen!! @Denemarkw, Jeetje, dat lijkt me ook lastig zeg. Zoals Lique al vroeg; Had je dit ook al voor je een spiraaltje kreeg? Fijne dag allemaal vandaag!!
Lique: spannend zeg vandaag uitgerekend!!! ben heel benieuwd! Hier alles goed hoor, echt aan et aftellen!
@Allemaal wachten wachten dus!! Nou ik ook hoor, haha!!! Tuurlijk ga ik de buik missen, maar niet die van dit moment, haha!! Niet al te veel bewegingen meer (gelukkig).....
@Lique: spannend hoor, je kan ieder moment gaan bevallen... telkens wanneer ik ff op zp ben kijk ik of er geen berichtje van je is. Zijn er nog meiden die deze week mogen testen? Hier zondag weer, heb alleen net als de vorige keer een voorgevoel dat het niet raak is. Bij mijn 1e wist ik het meteen. Toen was ik moe, erg emo en zere borsten. Fijne dag allemaal!
ik was vroeger (lees 12 jarige tot 14) wel heel onregelmatig ongesteld, 1 keer er jaar of 1,5 jr, maar toen aan de pil gegaan, tijd gestopt met de pil(was ik 19) en gewoon regelmatig gehad, daarna weer tijd aan de pil geweest, en tot 2008 gewoon regelmatig ongi gehad, in feb 2008 een miskraam gehad, daarna niet meer ongi geweest, in mei toch maar eens naar de gyneacoloog (na een kuur pillen) om te kijken wat er mis was, toen bleek ik 5 wk zwanger te zijn hihi maar nu echt niet zwanger (al 3 testen gehad) , nog een week wachten....
He Denemarkw, ik vind het echt een raadsel dat je lijf na de miskraam van 2008 geen ongi meer heeft laten zien. Lijkt me een pittige tijd waarin er een kinderwens voor je ligt. En dan in mei afgelopen jaar zwanger? En nu niet meer? Spannend om te wachten?
@Denemarkw, jeetje, dat lijkt me wel heel lastig. Vreemd inderdaad dat je lichaam niet meer in het 'ritme' is gekomen na de miskraam. Ik sta ook ineens voor een raadsel: Heb sinds vanmorgen bruinverlies (of bloedverlies, ben er nog niet achter), dus het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden!!! Dat is wel héél vroeg in m'n cyclus!!! Afwachten dus maar weer...
@Blue eyes, Ik denk dat het te veel zou zijn voor een innestelbloeding.. Kan het wel af met een inlegkruisje, maar moet hem wel elk uur vervangen.