Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, kan ik er nog bij????
    Heb nog niet alles bijgelezen, maar ga dat zeker doen.
    Mirena is 20-7 verwijderd en we hebben er nu 1 echte ronde opzitten (daarvoor wilde ik even mijn cyclys op gang laten komen) voor beeb nr 2.
    Ben nu ongi en heb geen idee wanneer mijn volgende NOD zal zijn aangezien ik na 2 x cyclus van 25 dagen opeens 35 dagen had (en aantal negatieve tests, een lichte bloeding van een paar uur op dag 26 en een licht positieve test op dag 31 ofzo en een heel "anders" gevoel: heeeeeeeel moe, weinig eetlust, maagzuur). Heb eigenlijk het idee dat eitje wel bevrucht was maar er bij de innesteling iets fout ging. Maakt ook verder niet uit, het voelt als een gewone ongi. Alleen geen ongi klachten als buikpijn, hoofdpijn etc dus dat is wel weer lekker. Maar gewoon afwachten hoe deze cyclus gaat lopen.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @AMikaatje, natuurlijk ben je welkom gezellig. Jemig wel een vreemde laatste cyclus. Hopelijk ben je snel zwanger, het is hier vrij vruchtbaar ;)

@Konijn,haha, wat leuk met dat kleine mannetje, haha!

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Welkom hoor Amikaatje! Hier meekletsen heeft een duidelijk positief effect op de vruchtbaarheid, dus zeker doen! ;)

Jammer van die laatste cyclus, maar een nieuwe ronde is natuurlijk een nieuwe kans! En ik stuur alvast wat zwangere hormonen jouw kant op hoor! (Wie weet helpt me dat om ochtendmisselijkheid te voorkomen, gewoon hormonen uitdelen ;))

4. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lique en Konijn, bedankt voor het welkom!!!
    Zo te lezen (heb nu wel bijgelezen) is het hier inderdaad een erg vruchtbaar topic!!! Hoop dat wij allemaal snel aan mogen sluiten.
    Lique, voor jullie dus een 3e kindje. Wat leuk. Vond je de 2e keer en nu de 3e keer `gewoner` dan bij de eerste of maakt het niet uit. Is je mannetje net zo blij (sorry mijn tekens doen het niet meer goed)
    Konijn, voor jullie dus de eerste! Kon volgens mij niet zo snel vinden hoe jouw cyclus was. Wanneer is de Mirena verwijderd

Ja inderdaad wel een hele vreemde cyclus he, zeker omdat ik voor en na de bealling van mijn eerste ook een nette cyclus had van 25 dagen. Dit is wel echt de langste cyclus geweest in de laatste jaren. Hopelijk is deze niet zo lang, was net zo blij met mijn korte cyclus. 1e was ik trouwens ronde 1 zwanger. Kreeg bleoding, dacht ongi te zijn geworden, maar was na dag weer over en paar dagen later positief getest. Hoopte ik nu dus ook een beetje op nadat ik vorige week de bloeding van een paar uur had en e zo anders voelde.

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Welkom Amikaatje! Weet waar je aan begint door hier mee te kletsen, voor je het weet ben je zwanger :D!

Ja haha Blueeyes, dan kijk je effe een dagje niet ;)! Gaan jullie deze ronde weer een doorstart maken? Hoe zit je nu in je cyclus?

Konijn wat moppig dat je het tegen dat kleine manneke hebt verteld :)

Mijn tests liegen er niet meer om... ik geloof het nu zelf ook wel! Vanochtend een CB digitaal gedaan en tadaaaaa!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Welkom Amikaatje!

Miffy: wow wat een geweldig mooie test!!!

Hier mijn test van vanmorgen, een heeeel licht lijntje!!!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Amikaatje, nee hoor het hele zwanger worden/ zijn is nog steeds even spannend-geweldig. 1e keer is natuurlijk wel iets bijzonderder, maar verder... We zijn allebei superblij, maar ook wel weer overdonderd door de snelheid. Brengt wel weer wat kluswerk in huis met zich mee ;)

@Miffy, whioehoe!!! Ja hier kunnen we niet meer omheen. Van harte meid!

@Zonnebeertje, spannend, moet zeggen dat ik het niet zo goed zie. Maar kan ook niet heel uitgebreid kijken hier op mijn werk. Hopelijk wordt het alleen maar duidelijker!!

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zie 'm wel hoor zonnebeer....moet wel even een beetje stunten met het scherm van m'n laptop kantelen, maar je test is niet wit in ieder geval!

Whaaaa zou wel heel gaaf zijn joh!

9. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miffy, jij gefeliciteerd meid!! Duidelijker kan niet toch! Hoe voel je je? Enne, ik hoop dat het besmettelijk is, de mooie testen!

Zonnebeertje, ik zie je streep niet, MAAR ben ook nog niet zo goed in testen kijken, dus dat zegt niets. Hopelijk snel een dikkere streep.

Lique, moeten jullie veel gaan omgooien in huis of valt het mee?

10. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier de matcare test, weer met een heeeel vaag lijntje, hihi

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dank voor jullie felicitaties! Het begint nu een beetje door te dringen :D!

Zonnebeer, jij houdt het wel spannend! Ik vond je eerste test duidelijker dan die van MatCare. Heb je nog testjes in huis? Nog even wachten en dan gewoon nog een keer testen. Was dit met ochtendurine? Ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je...

Hier moeten we de hele kiet nog gaan verbouwen :$:$. Krijg het al benauwd als ik eraan denk... We zijn hier naartoe verhuisd vlak voor Julie's geboorte. Een heerlijk ruim huis, grote tuin, maar we wilden nog wel verbouwen (parketvloer eruit, vloerverwarming en tegels erin, aanbouw bouwen en nieuwe keuken). De planning was om komende winter alles te plannen en uit te zoeken en bestellen, dan in feb/maart beginnen met de verbouwing. Ik dacht dat het wel even zou kunnen duren voor ik zwanger zou zijn... maar nu sneller dan verwacht. Pfff, ik haat verbouwen :(

12. Konijn87

Konijn87 Actief lid

WAAAAUUUWW, Miffy, jij kunt er inderdaad helemaal niet meer omheen hoor meid! Een dikke proficiat! :D

Zonnebeertje, ik zie de vage lijntjes op beide testjes wel. Hopelijk worden ze alleen maar duidelijker. Op welke dag zit je nu ongeveer? Je zit nog voor je NOD?

Amikaatje, mijn mirena is op 16/08 verwijderd, het duurde 43 dagen voor ik mijn eerste ongi kreeg, en de volgende ronde (van 25 dagen) bleek ik zwanger :D. Hopelijk wordt jouw cyclus ook snel weer mooi regelmatig en blijft je ongi natuurlijk gewoon uit! ;)

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Konijn: ik zit op 10 dpo, dus eigenlijk nog 4 dagen voor nod als ik uitga van een cyclus van 28 dagen.
    Ik moet zondag (niet) ongesteld worden volgens mijn eigen cyclus.
    heel spannend dus!

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    kan het niet laten haha, hier nog een foto en dan een beetje bewerkt...

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zonnebeer, ik zie een streepje hoor! Hij is licht, maar aanwezig! Je zit nu nog 4 dagen voor je NOD toch? Duim zo voor je dat ie donkerder gaat worden!!!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Zonnebeer, ja nu zie ik hem!!!! Morgen weer???

@Miffy, hier ook verbouwen, maar gelukkig alleen boven om slaapkamers te maken!

@Amikaatje, We hebben nu een grote zolder die dient als logeerkamer. We willen daar 2 ruime slaapkamers van maken, met het liefst, 2 dakkapellen. We zullen deze verbouwing uit handen geven hoor. Maar moet inderdaad allemaal gepland en betaald worden. En daarna moeten we natuurlijk wel zelf schilderen enz. Maar das ook wel weer leuk. Dan gaat 1 van de 2, of allebei naar boven.

17. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Dat is ng een hoop werk Miffe en Lique! Wij zijn hier net komn wonen maar hebben nu geen geld meer om de hele zolder te gaan doen, we willen er graag 2 dakkapellen op zetten, mijn man kan dat zelf.
    Misschien volgend jaar zomer.
    Tot die tijd zou beebje bij ons op de kamer liggen en daarna bij onze dochter, die heeft een hele grote slaapkamer.

Lique;ik test morgen natuurlijk weer :)

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Zonnebeertje,dat kan ook makkelijk. Maar ik wil het graag klaar hebben voor de baby er is. altijd goede stok achter de deur en ben bang dat het anders niet meer gebeurd ;)

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Konijn87 Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

@ Miffy jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Goh ben een paar dagen niet op zp geweest en ik lees op zp ZWANGER wat geweldig voor jullie.

@ Welkom Amikaatje

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, allemaal een goed weekend! Amikaatje ontzettend welkom hier! Sta je al in ons lijstje?

Zonnebeertje, ik check morgen zeker ff hier of je zwanger bent... ziet er wel naar uit he?! Spannend hoor....

Deel Deze Pagina