Thanx voor de lieve reacties terug. @Lique: heel veel succes morgen, ga voor je duimen dat de bevalling snel zal beginnen! Duim, duim, duim..... @Jessy: maak jij zelf taarten? Wij hebben een Dora taart laten maken door mijn collega. Ze vond hem helemaal geweldig en natuurlijk 3 kaarsjes erop. Ben net ongesteld geworden, was toch wel een beetje verbaasd, omdat ik geen hoofdpijn of buikpijn heb. Nu op naar juli dan maar en hopen dat de pendels uitkomen, hihi! Fijne zondag en vaderdag verder! Liefs mamakaatje
@ mamakaatje, jammer meis! Hoop dat juli onze maand wordt!!!! Ja, ik maak zelf taarten. Heb het nog niet heel vaak gedaan. Heb al een hello kitty taart voor mijn vriendin haar dochtertje gemaakt en een taart voor mijn nichtje en schoonzus. Maar ze smaken heerlijk(wordt er in de familie gezegd)! hahahaha Fijne avond nog.
@lique succes morgen, duimen dat je kindje snel geboren mag worden morgen moet ik naar het zh, naar de gyneacoloog, vind het best spannend. ik hoop dat alles normaal is en dat met een paar pilletjes mijn ongi weer tot leven wordt gewekt......
@Lique & Denemarkw: Heel veel succes vandaag!! @Mamakaatje: Jammer, maar april is ook een mooie maand om in te bevallen. Zo, nu weer verder met poetsen. Maandag is hier altijd poetsdag, jippiehhh.
@ Lique... DENK AAN JE!!! @ Denemarkw, succes vandaag! Ik hoop dat er wat concreets uit komt en dat je geholpen kunt worden om je ongi weer op gang te trekken! @ mamakaatje, jij bent gewoon eerlijk en laat je gevoel toe! Dat is heel goed Dat jij graag de volgende zwanger wilt zijn snap ik heel goed. Houd vertrouwen en moed, komt vast goed! Wat je zelf ook zegt, je bent net weer gestart @ Jessy, super zeg om zelf taarten te maken. Ik denk dat ik dat ook ga doen tegen die tijd dat onze kleine dat allemaal bewust mee maakt hihi. Ik bak nu ook wel het e.e.a. maar vaak cake, appeltaart enz. Niet met plaatjes en figuurtjes enz @ Sophie, poets ze op de maandag Je bent er mooi op tijd bij vandaag!! Hier een fijn weekend achter de rug met dagje sauna. Ben weer helemaal opgeladen en kan er tegenaan! Het huis is weer wat opgeruimd Vandaag lummeldagje en morgen ook schoonmaken hier hihi
Denemarkw: succes bij de gyn! Lique: ik hoop dat ze je kunnen strippen!! succes! Mamakaatje: nog gefeli met jullie dochter!! en kan me je sipheid ook goed voorstellen hoor, als je iets zo graag wil!
Lique hoe is het strippen gegaan? Hopelijk komt de bevalling snel op gang! Miffy gefeliciteerd met je dochter. Blue eyes, jij kan er dus weer helemaal tegenaan. Hoe lang moet je nog tot je verlof (je had toch weer nieuw werk?) Meiden op de wachtbank, ik duim voor jullie dat het deze ronde raak is.
even een update. voel me op dit moment een beetje piep. ik heb een echo gekregen (had ik al verwacht) ze konden maar 1 eierstok duidelijk in beeld krijgen, je kon de eitjes zien zitten. maar ze werden niet afgewerkt/afgemaakt waardoor ze niet uit de eierstok kwamen.(de andere eierstok konden we niet bekijken) ik heb nu pillen mee gekregen, als het goed is ben ik over 11 dagen ongi, dan moet ik op de 3de dag bloedgaan prikken voor div onderzoeken. week erna krijg ik uitslag........... er is zelfs een kans dat ik de medice molen in moet om een kindje te kunnen krijgen. maar ik weet niet of ik dat wel wil. ik mag al van geluk spreken dat we een gezonde dochter hebben, dus is het me waard om zwanger te worden door allerlei pillen en spuiten? ik vind het heel moeilijk, ik had eigenlijk gewoon gehoop dat alles normaal was en ik alleen pillen mee kreeg en dat het daarmee klaar was. 11 juli moet ik weer heen, hopelijk met beter nieuws
@Denemarkw; Jee, dit komt dan wel even rauw op je dak... Tuurlijk ben je blij dat je al een kindje hebt, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat dit ook moeilijk moet zijn. De wens naar nóg een kindje was er, om dat beeld nu ineens bij te moeten stellen valt niet mee. Is er kans dat het verhaal nog anders wordt na de uitslagen van het bloedprikken??
@Denemarw, jemig wat een tegenvaller zeg!! Ik hoop voor je dat de onderzoeken snel duidelijkheid geven. Knuffel voor jou!! @All, helaas strippen heeft niets uitgehaald, zat nog steeds helemaal dicht... morgen ziekenhuis om vruchtwater te controleren en evt hartfilmpje! Nu goed het leven in mijn buik enz in de gaten houden. En om de dag VK ongeveer... @BlueEyes, klinkt goed!! Lekker genieten ook hoor!!!
@Lique; Valt niet mee he, overtijd gaan... Mijn dochter kwam 10 dagen te laat, elke dag mensen die vragen 'Ben je nu nog niet bevallen?!' gek werd ik ervan!! Ik hoop voor je dat je ukkepuk zelf besluit om te komen, scheelt weer een hoop gedoe. Succes!
He DenemarkW, tjonge dat is idd een domper! Je lijf zit anders in elkaar dan je gedacht en gehoopt had en nu het vooruitzicht van een medische malle molen... Ik kan mij voorstellen dat je je afvraagt of je die wel in wilt gaan. Ik denk dat het goed is tijd te nemen om dit nieuws en de onderzoeken die nu komen gaan te laten zakken en stap voor stap dit proces in te gaan. Op een gegeven moment voel je vast heel sterk welke kant je op wilt. Kracht wens ik je toe! Liefs Blue
@Lique, poeh dus ook een medische week voor jou zo te lezen! Vind je het fijn dat je vandaag onder de loep wordt genomen om te zien of het goed is met je kindje? En voel je zelf het kindje bewegen? Ik hoop met Sophie mee dat het kindje zelf zijn moment kan kiezen om te komen. Denk ook aan jou!! @ allen, ja verlof is in gegaan en het is heerlijk! Nu het huis een grote opruiming (in stappen ) en de laatste organisatiedingen doen voor de baby en dan verwacht ik met 2 weken alleen nog met benen op de bank te hoeven zitten hihihihi. We zullen zien. Fijne dag allemaal!
Denemarw: wat een piep bericht zeg!! Moet je even goed over nadenken *knuf* Lique: balen dat alles nog dicht zit!!! wel fijn dat ze je goed in de gaten houden!! hoe voel je verder, benje het al helemaal zat? Blue eyes: heerlijk zeg verlof!! hoop dat je snel met de beentjes omhoog kunt _ Hier ook nog steeds alles goed, wel veel pijnlijke voorweeen! maar goed, dat zegt natuurlijk niks! Ben wel zenuwachtig hoor, ben zooo benieuwd naar ons kleine meisje...
de kans is best groot dat het alleen met medicatie kan........... de arst zei gelijk als jullie wens echt zo sterk/groot is zullen we er meteen werk van moeten maken. maar wil ik dat wel, de onzekerheid en alles. ergste is, we wilden beide geen kinderen, moest er niet aan denken, je leven veranderd radicaal. toen raakte ik zwanger, en dan moet je na gaan denken wat gaan we doen, dat ging mis, een miskraam, maar goed ons beeld was totaal veranderd. we wilden toch kinderen. toen ik zwanger raakte (dwars door de pil toch , planning lag een jaartje later) waren we super trots natuurlijk, we wilden graag 2 kids, liefst zo snel mogelijk op elkaar. toen kreeg ik mijn drama bevalling waardoor ik echt niet meer durfde en wilde, omdat de kans dat ik weer zulke bloedingen krijg 80 % is. mijn man wilde en wil nog steeds een 2de. toen ik eindelijk toch wel voor een 2de kindje wilde gaan, mocht het niet omdat mijn schildklier waardens totaal niet goed waren en het dus niet veilig was voor het kindje. nu heb ik eindelijk groen licht gekregen en nu wil het niet............. voel me dus beetje down, ben blij dat ik hier op het forum mijn ei kwijt kan, ik wil mijn ouders er voorlopig buiten houden, al zag mijn vader wel dat er iets was, mijn dochter was daar blijven slapen omdat ik fysio had en naar het zh moest, en eigenlijk meteen weer naar huis wilde. ik ben vandaag begonnen met de pillen, elke dag 3 slikken, ik hoop zo dat de ongi komt en ook doorzet. de
@lique balen dat het trippen niet wilde (lukte bij mij ook niet) ze zeggen dat vrijen bevalling opwekt!!! hihihi nou duimen dat je uk snel terwereld komt en je kan genieten
Hoi hoi, lique balen van het strippen. Hoop dat het niet al te lang mee rop zich laat wachten. Ik denk dat mijn cyclus weer in de war is of zo. Vorige week schreef ik nog van die mege zere tieten die ik altijd anderhalve week voor mijn ongi heb met opgeblazen buik. Nu zijn de zere tieten verdwenen en heb nog geen opgeblazen buik gehad. Heel gek... Snap dr weer niks van. Nu dus weer geen ongisymptomen. Ik wacht maar weer af. Fijne dag.
@Lique, balen dat het strippen niet mocht baten! Mijn zoontje kwam met 40 weken en 5 dagen en toen we week 40 ingingen werd ik elke dag gebeld is ie er al of allerlei goedbedoelde adviezen kreeg ik te horen. @Miffy van harte gefeliciteerd met je pasgeboren dochtertje en wees er maar trots op! @Blue eyes inderdaad nog een paar weken alles goed boenen en organiseren en dan lekker met de benen omhoog en proberen te genieten!! @Jessy rare symptomen heb je. Hoop er het beste van! En ik zag dat je over 5 dagen kon testen, doe je best zeg ik maar!!! Vanmiddag om 12.30 uur naar de verloskundige kan ik voor het eerst het hartje beluisteren. Mijn man kan helaas niet mee, maar mijn zoontje van bijna 2 wel! Ben benieuwd hoe die reageert.....
hallo allemaal sorry voor mijn afwezigheid ben de laatste niet zo lekker geweest maar toch door geklust heb even een vraagje heeft iemand wel eens drie dagen kramp gehad op +- 5 dagen na de eisprong word er gek van @ all wens ik iedereen sterkte die dat nodig heeft en succes aan de klussers en de zwangere ook