hoi hoi, ben de dag doorgekomen!! Morgen naar het ziekenhuis. Ik voel de kleine goed hoor!! Maar ook fijn om in de gaten gehouden te worden. Ben heel hard aan het duimen dat het vanzelf gaat beginnen. We wachten maar gewoon af. Ben het wel echt zat, kan ook niks meer.... jaa slapen dat kan ik heeeel goed, haha!! Succes allemaal dames, sorry even niet zoveel zin om op iedereen te reageren!
@ Lique sterkte en succes vandaag meis! En als het kan gewoon lekker toegeven aan je slaap. Je hebt je energie nog wel nodig! Hier helemaal niks meer qua ongisymptomen of andere dingen. Normaal ben ik niet te genieten voor de ongi en ontplof ik bij het minst of geringste. We wachten maar af.....
Nou baby is weer helemaal goedgekeurd vanmorgen, genoeg vruchtwater nog. Vrijdag komt VK strippen, maandag inleiden als het nodig is!
@Lique: jeetje zeg nog langer in spanning , dacht laat ik eens kijken of je al aan het bevallen bent hihi.... Voel je je nog wel goed? Hopelijk wordt de beeb voor maandag al geboren.
@allen: hebben jullie weleens een ongi van maar 2 dgn gehad? Snap er nl helemaal niks van. Vroeger was ik altijd 5 dgn ongesteld en na het verwijderen van de mirena in april ben ik ook 2x gewoon 5 dgn ong geweest. Nu was ik het zondagmiddag geworden en gistermiddag uit mijn werk gedoucht en daarna niks meer te zien. Ben dus maar 2 dgn ongesteld geweest......
LIQUE!!! tjonge het duurt nog even zo te lezen... wellicht bedenkt je kindje zich en komt het nog spontaan Ik hoop met je mee. Vandaag ben ik uithuizig... dus mocht je een goed bericht posten dan lees ik m morgen denk ik pas. Ik denk aan je, kop op!! En groot gelijk dat je nu alle energie aan jezelf besteed! Knuffel!!! @ Denemarkw; jij ook een dikke knuffel! Het is niet niks wat je de laatste jaren hebt doorgemaakt in je weg naar kinderwens en de periodes daarna. Kop op, je psyche is ook heel sterk. Zorg voor zoveel mogelijk stress ontlading, houd het niet vast en laat het juist gaan. Je kan het!! @ Krampen en ongi van twee dagen... helaas meiden, hier heb ik geen verstand van! Kop op, ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt. Fijne dag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!! SMAK!
Lique, dus hooguit nog een paar dagen voordat je kindje in je armen kan houden. Hoop dat de beeb vandaag of in elk geval voor maandag uit zichzelf komt. Wel fijn dat baby het nog goed doet, maar het is nu wel eens fijn als hij/zij eruit komt! Denemarkw, dikke knuffel voor jou!
Nog niets... hopelijk kan de VK morgen iets voor me betekenen... maar wordt wel een beetje sceptisch... maandag dan maar...
@Lique: SUCCES!!!! Mijn dochter is weer vrij vandaag, dus we gaan zo even gezellig tutten en nog even langs de kruidvat. Ze wil graag zo'n hoesje over haar zadel en ik zag ze daar van de week liggen. @Allen: Fijne dag!
Kique: je geduld wordt echt op de proef gesteld!! Hoop echt dat baby snel komt!! Ik ben gisteren behoorlijk ziek geweest, veel overgeven en waterdunne diarree... Hield niks binnen. Hoopte dat het een voorteken was, maar helaas! Heb wel heel veel harde buikn, en een ongi gevoel, maar veder niks!
He Lique, nee ik ga je niet inhalen. Aan jou de eer om nu te gaan bevallen, daar heb je hart voor gewerkt! Die kleine van ons mag nog even blijven zitten. Morgen 34 weken, dus nog ruime 6 te gaan. Voor mij gevoel komt ons kindje 13 augustus hihi, weet niet waarom Meid, ik denk aan je!! Kop op, schouders eronder en geniet van de komende dagen. Dan zijn ze eerder voorbij en heb je je kindje sneller in je armen. Misschien doet ontspanning je wel heel goed, en je kindje en komt het alsnog spontaan op gang. Je kan het!!!
Lique: misschien bevallen we wel tegelijk dan Het romelt hier wel flink, maar dat had ik bij mijn zoon ook al weken van te voren. Ben zoooooo benieuwd! hoop echt dat het met de hiite gaat vallen volgende week! lijkt me geen pretje met 30 graden bevallen!
Jeetje, wat duurt wachten toch lang he. Wachten tot je vruchtbare dagen, wachten tot je NOD, wachten tot je zwanger bent, wachten tot je die eerste 3 maanden voorbij bent, wachten tot je bevalling begint, wachten..., wachten..., wachten!! Wij vrouwen spenderen best veel tijd aan wachten, hahaha. @Lique: Misschien is dat idd wel een idee, lekker relaxen. Het schijnt mooi weer te worden, dus lekker buiten in de frisse lucht, beentjes omhoog, boekje ofzo erbij en genieten van deze laatste momentjes dat je alleen met zijn tweetjes bent. Succes!
@Zonnebeertje: Jij ook heel veel succes natuurlijk!!! Ik hoop met je mee dat je voor de hitte gaat bevallen, rondlopen (nouja.. waggelen ) met die hitte is ook niks.
@Zonnebeertje, ohhh, hahaha, ik bedoelde jou natuurlijk ook... @BlueEyes, haha, ik bedoelde natuurlijk zonnebeertje.. Zoo daar zijn we weer, weer een nacht voorbij. Wel een ienieminemie stukje slijmprop verloren... misschien dat het dan toch nog gaat beginnen....
blijft spannend dus Lique! en idd; vrouwen wachten wat af, pfff, haha ik heb veel pijnlijke harde buiken, ook echt steken onderin mijn buik, herken het niet echt. Indalen kan niet, want ze lag al heel diep en vast! ben benieuwd! zou wel mooi zijn als het vandaag of morgen zou beginnen.Al ga ik nergens van uit!
Heel veel succes zonnebeertje en lique.... Hopelijk bevallen jullie voor de hitte van maandag. Hier lekker druk en weinig tijd om overdag te internetten. Vanaf maandag slaapt onze dochter zonder speen. Met als gevolg dat ze gelijk haar middagslaapje overslaat . En nu heeft ze ook nog eens 37,6 van temp dus hoop niet dat ze ziek gaat worden. Fijn weekend verder allemaal!