Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Zonnebeer.... waar ben je?! ;) Ik hoop ook dat je heerlijk aan het genieten bent van jullie kindje. En is het nog niet zover... dan hoop ik dat je vlug kunt gaan genieten van jullie beebje.

Lique, hoe is het met jou en Vince? Heb je een foto van hem of spam je die liever niet online?

En meiden... goed weekend achter de rug? Ik ben naar de Ouders Natuurlijk beurs in Duiven geweest. Was leuk!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Blue Eyes, zal zo een foto plaatsen!!!

hier gaat alles lekker! Ga zo lekker een slapen, nachten zijn redelijk, als hij eenmaal in slaap is ;) Mama moet goed op haar voeding letten, want hij heeft snel krampjes!
    Oja en ik heb een flinke kloof, dus even kolven aan die kant..

Bekijk bijlage 164301

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Och toch wat een heerlijk kereltje!!!
    Kan me voorstellen dat slapen nog wel lekker is ja! En oooh krampjes wat rot zeg! Ik hoop dat je kloof snel weg trekt meid! Zou wel fijn zijn of niet dan?
    Ik kan niet meer wachten tot onze kleine er is! Nog zo'n 5 weken... het komt mooi dichterbij!

4. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    Oooh Lique, wat een prachtig mannetje!!! :D
    Sneu dat hij zo snel last van krampjes heeft, dus idd maar goed op je voeding letten zodat hij (en jij!) er minder last van heeft. Wat gebruik je voor kloofjes??

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @SophieLoise, ik smeer borstvoeding erop en gebruik een schelp zodat het goed kan drogen. En natuurlijk even kolven op het moment anders verga ik ;)

@BlueEyes, het schiet op zeg!!!

Bekijk bijlage 164446

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Wat een dotje!!! Zooooo lief!! Mijn moederhart spreekt ;)

7. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh SMELT! Nu klapperen mijn eierstokken nog harder!!!

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Lique; wat een mooi mannetje!!!!!

Ik ben gisteren gestript door de vk, en hetr rommelt sindsdien wel.
    Vannacht om een uur of 4 werd ik wel wakker van aardige krampen, en vanmorgen verloor ik weer veel bloederig slijm.
    Nu toch best wel regelmatig krampen :)
    Mannetje was bijna op zijn werk toen ik belde dat ik ehm toch thuis wil hebben, hihi.
    De kids gaan zo naar oma en dan mag het losbarsten!
    spannend dus!!

9. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    WOW zonnebeertje, wat spannend! Idd. dan kan je je mannetje maar beter in de buurt hebben. Ik hoop voor je dat het doorzet vandaag en dat jullie straks een mooie gezonde baby in de armen mogen sluiten. Ik duim voor je! Veel sterkte en succes vandaag meid!

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@zonnebeertje o wat spannend!!!!!!!! duim voor je dat het goed doorzet!!

@liquit mooi mannetje!! hoop voor je dat je kloof snel heelt, lijkt me erg pijnlijk.

hier nog steeds geen ongi, ziekenhuis gebeld, om 12 uur telefonisch cosult met de arts. wel alle tekens (al vanaf donderdag) buikpijn, onderrugpijn en vaak naar de wc, maar helaas..........

11. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnebeertje, zet hem op!!!
    Lique, wat een prachtmannetje is Vince!! Hopelijk gaat de kloof snel over.
    Denemark, jammer dat ongi nog niet door komt. Ik duim voor je dat dat wel snel zo is.
    Blue eyes, bij jou gaat het nu ook opschieten. Is de kleine al ingedaald?
    Jessy, jij dus op de wachtbank, spannend.

Hier alles goed, merk dat het weer warmer wordt want krijg weer meer last van mijn handen door het vocht, maar goed. Nog vier weekjes werken en dan verlof!

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Zonnebeer..... wat spannend en ook fijn dat het nu toch echt lijkt door te zetten! En je manneke bijna weer bij je en dan de kids uit huis... dan alle aandacht naar jezelf richten!

@ Denemarkw, ik hoop dat er wat uit het telefonisch consult gaat komen!

@ Amikaatje, wat gaat dat snel zeg... jij ook nog maar 4 weken werken! En ja dat vocht... ik heb mijn trouwring afgedaan vanacht :S Het lijkt nu wel weer minder,zo maar weer eens passen ;)

Liefs Blue Eyes

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lique,
    Wat een heerlijk mannetje en wat vervelend van die kloven. Ik smeerde inderdaad ook bv erop en Bepanthen (niet schadelijk voor de kleine) hielp fantastisch!

Zonnebeer ik hoop dat de weeën doorzetten en je straks ook een heerlijke wolk van een baby in de armen mag sluiten!

Blue eyes het komt voor jou ook inderdaad al dichterbij! Volgens mij had ik bij mijn vorige zwangerschap rond 36 weken ook mijn trouwring afgedaan, 's-ochtends ging nog wel maar 's-middag waren de vingers aardig opgezet. Toen heb ik mijn trouwring maar aan een ketting om mijn hals gedragen.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lique, wat een knappert zeg :D

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ff korte update, ben op dit moment erg verdrietig, ik wordt door verwezen naar fertiliteitskliniek, ik had 2 keuzes, accepteren dat het niet lukt en er nu mee stoppen of toch onze wens doorzetten en naar de fertiliteitskliniek gaan. ik heb voor het laatste gekozen maar............
    mijn art zegt ja en mijn verstand zegt nee. wil ik het wel al die behandelingen echos, stress etc etc.

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

He lieve DenemarkW,

dat is zeker een lastige keuze en nog wel tussen gevoel en verstand. Weet dat je de behandelingen altijd kunt stoppen op het moment dat jij wilt. Dat je nu voor je hart kiest is dapper, want het brengt zoals je zelf aangeeft van allerlei behandelingen enz met zich mee. En dan de stress nog.
    Weet dat geen van beide keuzes fout is. Het is jullie wens en daar mag je best werk van maken. Kijk goed hoe het met jezelf blijft gaan de komende tijd. Rust pakken om alles op je in te laten werken is echt nodig denk ik.
    En dan nu... tijd voor een zonnestraal op je gezicht om energie op te doen!

Liefs Blue

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denemarkw, jemig wat een domper, dikke knuffel voor jou!!

@Zonnebeertje, ohh wat spannend, hopelijk ben je nu al aan het genieten van je moppie!!

@Claudia, bepanthen hoorde ik vandaag ook inderdaad, ga ik een aanschaffen!

Hier alles lekker, rustig eerste dagje alleen. Kids waren naar KDV! WEinig bijzonders dus!

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    En medela heeft ook een zalfje dat goed moet helpen...
    Succes met je kloven Lique!

19. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Zonnebeertje: SUCCES!!! :D

@Denemarkw: Oh wat is dit nou jammer. Ik had gehoopt dat de menstruatie toch door zou zetten aangezien je wel de symptomen had... Voor de rest sluit ik me helemaal bij Blue Eyes aan. Sterkte.

@Lique: Wat een schatje is Vince!

Mocht ik symptomen van een zwangerschap krijgen (heb altijd meteen zere/gevoelige borsten en een trekkerig gevoel in mijn buik) dan ga ik de 12e testen (leuk verjaardagscadeautje!!), zo niet dan wacht ik een week, tenzij ik eerder ongesteld wordt natuurlijk. ;)

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier geen weeen meer gehad :(
    Gistermiddag stopte het en is niet meer terug gekomen...
    Vandaag nog wel steeds wat bloederig slijm, maar verder helemaal niks!
    wordt er wel een beetje verdrietig van hoor, mijn andere 2 kids waren nu al een week geboren!
    Vandaag nog wel een ctg en echo gehad, ik voelde de baby nog steeds heel weinig, was allemaal goed gelukkig!

Deel Deze Pagina