He Zonnebeer, het is toch niet doorgezet... dat is even een domper of niet dan? Blijf positief en laat de tranen die er zijn lekker gaan. Dan is er weer ruimte voor rust en ontspanning en komen de weeen vast binnenkort weer op gang. Super fijn dat het met je kindje goed is, een hele geruststelling kan ik mij zo voorstellen. Slaap lekker meid! Kus
lief Blue eyes!! zit er idd wel even doorheen, hoop echt noet dat ze me door laten lopen tot 42/43 weken!! ga maandag wel aangeven dat ik naar de gyn wil, dan wil ik ingeleid worden, zie het echt niet zitten om dan nog langer door te lopen, en mijn ouders broertje en zwager/schoonzus gaan eind vlg week ook op vakantie, dan kunnen ze haar helemaal niet zien Hoe gaat het met jou? eind is ook al bijna in zich! nog een week en het mag bij jou ook komen! hoe gaat het met de andere meiden?
He Zonnebeer, he het zou idd jammer zijn als je familie de kleine niet kan zien op moment dat het net geboren is. Misschien een dagje later oop vakantie? Of zouden ze gewoon toch gaan? Ik zou dat niet kunnen denk ik LOL, ik zou mijn neefje of nichtje écht willen zien. het gaat goed hier Het idd nog een dikke week en dan mag het komen Liever nog even wachten hihi, want we moeten nog e.e.a. hier in huis doen een nachtje weg is uitgesteld ivm zieke man Dus... daar wil ik nog even van kunnen genieten! Verder merk ik wel dat rust mij heel goed doet! De nachten zijn soms niet fijn, omdat ik lichter slaap dan anders en zo weer wakker ben. Maar goed... als dat het is... daar kan ik het wel mee doen
@Zonnebeertje: Dat is flink balen dat het niet is doorgezet. Je verheugd je er dan zo op en dan stopt het weer. Ik ga heel hard voor je duimen dat het snel begint en doorzet, zodat iedereen jullie pasgeborene kunnen bewonderen voordat ze op vakantie gaan.
@zonnebeertje idd gewoon aangeven dat je nu ingeleid wilt worden. ik hoop dat ze snel mag komen vandaag brief gehad 1 augustus mag ik komen, en ik heb "geluk" dat ik mijn oude gyneacoloog daar heb (is van het zelfde ziekenhuis) dus die kent mijn voorgeschiedenis en mijn trauma bevalling, alleen ik vind hem zo gluiperig, zo overdreven vrolijk ben nu al wat rustiger, we gaan heen we gaan bespreken wat ze kunnen gaan doen, maar we hebben zelf wel al een bepaalde grens gesteld, geen ivf geen hormonen spuiten dat is onze grens
@Denemarkw, wat jullie beslissing ook is, ik vind het onwijs knap van jullie!!Het is idd wel goed om een grens aan te geven voor jezelf, want waar houd het anders op... Het is zeker fijn dat je een bekend gezicht hebt, dan hoef je iig niet nog eens je hele voorgeschiedenis bijlangs. *knuf*
Denemarkw; fijn dat jullie het voor jezelf duidelijk hebben wat jullie wel en niet willen! Mijn ouders stellen idd de valantie wel uit hoor als ze er nog niet is! Hoorde vandaag dat in 1 van de z'huizen in de buurt je ingeleid kan worden met 41 weken als je dat zelf wil! dat ga ik maandag du meteen zien te regelen!! Vedrer alles rustig, wel harde pijnlijke buiken, maar daar blijft t bij. Ik ben wel heeeeeeel moe, en kan niks hebben, ook echt geen puf om op te staan en iets te doen. ben er echt klaar mee!
Fijn dat je nu weer een beetje zelf de regie kunt nemen En fijn dat de vakantie evetueel uitgesteld kan worden van je ouders Ik denk aan je!
Zonnebeertje, ik hoop voor je dat ze je snel willen inleiden. Veel sterkte met de allerlaatste loodjes.
@Zonnebeertje: spannend hoor, hopelijk zet de bevalling toch snel echt door en anders wordt je hopelijk snel ingeleid. Gewoon blijven herhalen dat je er doorheen zit, heb ik bij de 1e gedaan. Ik geloof dat ze me op een gegeven moment zo zat waren dat ik toen toch maar ingeleid werd.... @Denemarkw: hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid over hoe en wat. En wat goed dat jullie al besproken hebben tot hoever jullie willen gaan, hoe moeilijk me dat ook lijkt. @Hoe is het met de andere meiden? Nog meiden die bijna mogen testen? Hier op het wachtbankje, volgende week zaterdag vertrekken we op vakantie met de caravan en precies dat weekend is mijn nod lekker vooruitzicht voor manlief als ik toch mijn ongi krijg. (ben dan soms wat humeurig, ahum....)
beetje positief vanaf deze kant, ik ben vanochtend ongesteld geworden!!!!!!!! maandag bloedprikken, en dan straks maar om de dag oefenen voor de zekerheid, moeten nog tot 1 augustus wachten.
WOW, wat hebben jullie hier lang op gewacht! De vlag heb je vast al uitgehangen en dat je nu ongesteld bent... vind je vast niet erg Geniet van deze positiviteit dit weekend!
raar he hoe blij een mens kan zijn met een menstruatie!!! alle pijnen en zo tja ik ben allang blij met rood hihihi
Denemarkw; wat super!! HIer nog steeds alles rustig, saai he! Heb iig al wel gehoord dat in 1 an de zkh je ingeleid mag worden met 41 weken als je dat wilt! gelukkig! Ik ga wel eerst vragen of de vk niet gewoon mijn vliezen wil breken, zal vast wel wat meer cm hebben als vorige week! ben heeel benieuwd! nog 2 daagjes volhouden in ieder geval!
ik mag hopen dat dit je laatste weekend als zwangere is. ik vind inprinciepe als je overtijd bent dat ze je gewoon moeten inleiden als je dat wilt. maandag meteen maar bellen denk ik he hahaha, hoeveel ontsluiting had je nu?
@Denemarkw: Super-gefeliciteerd met je menstruatie!! Ik hoop dat het toch allemaal nog op de natuurlijke weg mag gaan voor jullie. @Zonnebeertje: Helaas nog geen nieuws dus... Ik hoop dat je maandag geholpen kunt worden, we wachten in spanning met je mee. Ik heb dinsdag mijn NOD, ben wel benieuwd, want manlief denkt dat het raak is maar ikzelf denk van niet, want ik voel me niet anders dan anders... Afwachten dus maar, zucht...
spannend, nog een paar daagjes geduld dus. ik wist van mijn dochter niet eens dat ik zwanger was, merkte geen verschil (nouja 5 km lopen met de avondvierdaagse ging moeilijk had er gewoon moeite mee hihi) zal duimen voor je
denemarkw; ik had vorige week mandag 1 cm, maar dinsdag natuurlijk behoorlijke (voor?) weeen gehad, en de rest van de wek ook regelmatig, dus hooop dat ik iig 2 of 3 cm heb. Met 2/3 cm kunnen ze je vliezen breken, weet alleen niet of de vk dat wil doen zonder dat ik al weeen heb. Ik hoop t maar! Sophielouise; spannend, ik duim voor jullie!
ik ga zo lekker bloedprikken hihihi(moet ik toch elke 3mnd vind het niet erg meer) hopelijk zijn de hormonen goed en krijg ik een ei sprong