Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Wauw zonnebeertje! Wat een verhaal. Geweldig dat je het zonder pompje gedaan. Die oppervlakkige scheurtjes kunnen heel pijnlijk zijn. Bij mij hebben ze die toen niet gehecht en dat had achteraf wel gemoeten.

Geniet lekkker van je kleine meid! Veel geluk samen.

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Zonnebeer......

wat onwijs heerlijk dat je bevallen bent!! GEFELICITEERD met de geboorte van Jenna!!! Super dat het zo vlot is gegaan en wat geweldig dat je het uiteindelijk helemaal zelf hebt gedaan terwijl dat je plan niet was. Ben trots op je!
    En dan nu genieten van de kraamtijd en wennen aan elkaar. Ik kan me voorstellen dat die kleine meid dichtbij je wil zijn, dat zou ik ook willen; lekker dicht bij mama ;)

Neem ook rust voor jezelf en voel je niet verplicht om hier elke keer te komen posten hoe het is... je kan ons later ook bijpraten ;)

Meiden, ik ben bekaf van twee dagen opruimen en schoonmaken hier in huis en ga dus lekker slapen.
    Ik reageer later weer op iedereen!

Liefs Blue

3. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Zonnebeertje: Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam!! Wat een voorbeeldige bevalling! Super hoor!! Fijn dat alles goed gaat, nu lekker genieten van elkaar!!

@Blue eyes: Hoop dat je lekker geslapen hebt? Kost veel energie he, opruimen en schoonmaken, maar nu heb je wel alles lekker aan de kant. :)

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hoe lang duur een normale ongi eigenlijk?? zit nu op dag 7, ben het eigenlijk wel zat nu hahaha, wil oefenen

5. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Zonnebeertje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een superverhaal je bevalling zeg, petje af! En wat een mooie naam hebben jullie je meisje gegeven zeg, origineel.
    Geniet maar lekker van elkaar!

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Denemarkw: normaal duurt het bij mij tussen de 3 en 5 dgn.... succes straks weer met klussen!

7. schaapie123

nou het is gelukkig al veel minder, morgen mag ie aan de bak hahahaha

8. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Heb nog een (voorzichtig) nieuwtje... heb vanmorgen erge testdrang gehad en had binnen 5 min tijd een licht roze 2e streepje:$ Zou het echt waar zijn:(.
    Maandag mag ik eigenlijk echt testen, ben dan op vakantie maar er zitten al 2 testen in mijn tas hihi!;)

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Kun je hem alvast voorbereiden dat hij morgen goed uitgerust moet zijn;)

10. schaapie123

had hem al eieren gegeven hahahaha (en vanacht werd hij wakker omdat er een hand tussen zijn benenn zat , maar was niet zijn hand hahaha, maar ik sliep gewoon, hoezo drang)

o wat spannend van je test, ik zou idd ook de testen lekker mee nemen op vakantie, spannend!

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    haha *lol*....:D

12. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Mamakaatje: Die streep staat er niet als het niet zo is, dus van harte!! :D

@Denemarkw: Bij mij duurt het meestal een dag of vijf. Ben er zelf ook bijna weer vanaf, dus dan gaan we meteen weer los! :) Je zou toch zeggen dat als je het om de dag doet, het raak MOET zijn, maar zo werkt het dus niet helaas...

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Mamakaatje, geen idee of je de site checkt op je vakantie... maar in elk geval gefeliciteerd met je eerste lichte streepje!! Ik hoop dat je op vakantie een knaltest hebt. En ja banner spreekt al boekdelen ;) Goede vakantie gewenst!

14. schaapie123

nee was het maar zo makkelijk, ik weet dat elke dag niet goed is, kwaliteit van het zaad is wel beter, maar je hebt dan minder zaad, en om de dag is dan het beste hihihihi
    sinds gistermiddag niet meer ongi:D dus kon niet online hahaha
    ene tja vanavond...... nou eehhhhhhhhhhh tja:D

15. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    Hahahah succes en heel veel plezier Denemarkw!! :D

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @zonnebeertje, gefeliciteerd met jullie dochter!! Goede bevalling, lijkt me zo!! Hoe gaat het nu??

@mamakaatje, joepie!!! gefeliciteerd!!

Hier aardig druk, en veel te doen, dus ben hier weinig meiden!! het gaat allemaal prima hier!!

17. SophieLoise

26 apr 2011
    99
    0
    0
    Groningen
    @Lique: Logisch toch dat je andere dingen te doen hebt! Geniet lekker van je kinderen, de tijd gaat al zo snel voorbij. ;)

Hier weer van de duivels verlost en meteen gebruik van gemaakt. :D We zullen zien...
    't Is ontzettend druk nu, alles moet afgerond worden op het werk, kinderen gaan nog even van alles doen op school dus even een weekje stressen en dan eindelijk VAKANTIE!!!

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook weinig te melden ;) Dagen vliegen voorbij, soms met werkelijk niets en soms met allerlei dingen die nog gedaan 'moeten' worden. Nu lekker slapen. Dag meiden!

19. schaapie123

@bleu eyes is de kamer al klaar?

hier geen rode duivels meer, en ik heb het idee gehad dat ik eergsiteren al een eisprong had. we mogen vanavond weer hahaha.
    we oefenen braaf tot einde van de maand, 1 augustus moet ik naar de kliniek, ben benieuwd vind het nog steeds spannend, al ben ik wel rustiger in mijn hoofd geworden

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ja de kamer is hier klaar. Schoon en opgeruimd en voor de bevalling staat alles klaar. Alleen nog een plafonlamp, iets aan de muur en een lampje die moeders aan het maken is. Aangezien kleintje voorlopig eerst bij ons slaapt heb ik de kamer klaar verklaard ;) en wat nog gedaan wordt is prima! Geeft veel rust.
    Misschien vandaag en anders morgen de tas voor mogelijk ritje ziekenhuis klaarzetten... en dan kan het volgens mij wel beginnen. En ik denk dat er altijd dingen zijn die ik nog kan bedenken om te doen/af te hebben/schoon te hebben enz ;)

En voor jou komt 1 aug dichterbij. Is het echt een kliniek waar je naar toe gaat of een ziekenhuis?

Deel Deze Pagina