Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjayden22

30 aug 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    ik heb een vraag wie kan me helpen.
    ik heb op 25 juli me mirena verwijdert ben de 27 juli ongesteld geworden ongeveer 3/4 dagen en heb ook een de eisprong gehad en gevoeld en hoorde eigenlijk op 24 aug weer te worden
    heb de mirena 9maanden gehad en had er voor een regelmatige cyclus.
    maar ben nu dus nog niet ongesteld
    heb al 3x negatieve test gezien maar heb wel vaak krampjes in me buik me borsten zijn nu wel erg gevoelig en ben veel misselijk.
    herkent iemand dit ?

groetjes

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,

Weer een tijdje geleden, ga snel weer eens bijlezen hoor.
    Ik lees nu net wel dat Blue eyes bevallen is van een zoon: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!! geniet er van....

Hoe is het met de andere meiden?

@Claudia: fijn dat je 20 wkn echo goed was. Hoe voel je je verder?

Met mij is het even wat minder goed. Was/ben zwanger, maar afgelopen dinsdag bij de 1e echo bleek het niet goed te zijn. Heb een ma, leeg vruchtzakje.
    Vanmorgen naar het zh geweest en besloten om het nog een paar dgn af te wachten en anders zaterdag starten met cytotec pillen om het op gang te helpen. Zie er wel heeeeeeel erg tegenop en merk dat ik ook niks kan hebben. Huil om de kleinste dingen en kan niet tegen het gedram van mijn peuterpuber. En dat terwijl zij er ook niks aan kan doen :(.

Ik zal snel weer eens bij lezen en weer meekletsen, is ook afleiding:).

Liefs mamakaatje

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@mamakaatje dikke knuffel. dat is ook niet niks.

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Mamakaatje wat vind ik het erg voor je en ik snap best dat je dan even niet veel kan verdragen. Ook goedbedoelde raad zal niets uithalen. Want op dit moment zal je wel genoeg hebben aan je eigen gevoelens......Sterkte!

Voor wat mij betreft gaat het helemaal goed, afgezien van intense moeheid af en toe. Heb namelijk nog een druk ventje die mijn dag opleukt...... Ligt nu gelukkig even in bed even bij te tanken en dan is het weer hoe kan ik mama's dag vermaken.
    Deze zwangerschap voelt naast het moe zijn niet veel anders dan met mijn oudste.
    Nu is het zaak om de babykamer in orde te maken (legen en verven) zie er als een berg tegenop! Maar we weten in ieder geval welke kleur het moet worden. (gezien op de echo)
    Jullie mogen fijn raden......

Een dikke knuffel en veel sterkte

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamakaatje, knuffel voor jou!

@MamavanJayden, tja rustig afwachten, je lichaam kan je toch behoorlijk in de maling nemen de eerste tijd....

@BlueEyes, hoe gaat het bij jullie??

@Claudia, weten jullie alleen het geslacht? Of familie ook??

Zo daar ben ik ook weer eens, jemig wat een drukte, haha!! Niet alleen het wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling, maar ook nog een bruiloft en daarna op vakantie.
    vince is dinsdag voor het eerst naar het KDV geweest, wat gaat het hard he... ongelooflijk. Ik moet officieel volgende week alweer aan het werk, maar neem nog wat weken vakantie.

Bekijk bijlage 180075

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Zonnebeertje, hoe is het bij jullie??

En nog eentje om het af te leren, haha!

Bekijk bijlage 180078

8. schaapie123

o wat stoer!!!!!!!!!!!!!!!!

hier wordt ik ook gek van mijn lichaam, vande week begonnen mijn tepels ineens zer te doen gewoon met aanraken en met douchen, erg emo, buik die raar doet heel moe, maar testen blijven nee zeggen, heel frustrerend

9. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Zo meiden, ik ben weer bijgelezen!!

Dank voor de felicitaties die nog zijn binnengekomen :) Het is echt genieten om moeder te zijn, wat een heerlijke rol zeg! Ik wil niets missen en kan uren naar hem kijken. Wat een heerlijkheid! De bv gaat nog steeds erg goed en elke nacht is het nu zo'n 2 keer er uit. Dan is de laatste voeding voor de nacht tussen 23 en 00 uur. Dat is wel vol te houden tot nu toe ;) De dagen vliegen welk echt voorbij zeg POEH ;) ik vind het niet erg verder, valt me alleen zo op hihihi

@ Mamakaatje; onwijs rot vind ik het voor je dat je een MA hebt gehad. En nu nog in afwachting van wat je lijf doet? Hoe is het met je? Ik wens je kracht toe voor de komende dagen.

@ Madeleine; dat was even schrikken de mogelijkheid van BBZ of MK of niet? Fijn dat je nog in verwachting bent en dat het je darmen waren.

@ Lique, wat is Vince een lekker stoer manneke! En ook al goed gegroeid of niet? Hoe is het met BV en is borstontsteking weer weg? En je gaat al weer werken.. poeh dat gaat snel zeg! Heeft Vince zijn draai gevonden met eigen vermaak en zelf in slaap vallen?

@ Zonnebeer, hoe is het nu met je? En met Jenna?

@ Denemarkw, tis wat he een lijf die allerlei signalen geeft! Hoe is het nu? En met afvallen dan? Ben je al gestart met die programma's? Is je blaasontsteking al weg?

@ Sophie; hoe bevalt je laminaat? Is het allemaal gelukt voordat je kids weer terug kwamen? En hoe is je cyclus nu?

@Amikaatje; De kleine ligt nog steeds met koppie naar benee? En jouw uitrekendatum komt echt dichtbij nu he!

@Claudia, wat heerlijk dat je 20 w echo helemaal goed was. Ik stuur je wat energie op!

@ Teigetje; jij schiet ook op in je zwangerschap! Hoe voel jeje?

@Mamavanjayden; hoe is het nu?

In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje
    Jesse - MK -Ronde 2? - 1e kindje
    Mupkuh - NOD 4 mei - 3e ronde - 2e kindje
    Jessy82- NOD 26 juni - 2e ronde - 2e kindje
    Mamakaatje: NOD 17 juni- ronde 2- 2e kindje
    Nynke - NOD 24 juni- 8e ronde - 4e kindje
    Sophieloise - NOD 10 augustus - 5e ronde - 4e kindje

Zwanger
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje
    Teigetje77 - 11 november 2011- 2e kindje
    Claudia - 29 december 2011 - 2e kindje
    Madeleine1985- 5april 2012 - 1e kindje

Bevallen
    Naam - geboortedatum - naam kindje
    Lique80 - 27 juni - Vince
    Miffy77- 17 juni 2011 - Elin
    Zonnebeertje - 12 juli - Jenna
    Konijn87 - ?? - ??
    Blue Eyes - 15 augustus 2011 - Zoontje

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @BlueEyes, Ik ben de BV aan het afbouwen. Kreeg weer kloven en Vince spruw, geen harde allemaal. Dus klaar. Geef nu nog 1 (soms 2) voedingen per dag, dus zal snel helemaal klaar zijn. Hij is super gegroeid, is nu ruim 6 kilo en 62,5 cm. baby baby is er echt vanaf. Ik ga eind september weer aan het werk, neem nog lekker wat vakantie op. Moet in huis nog wat klusjes doen en wil mijn sporten even goed oppakken..... Dus nog een paar weken de luxe van dagen helemaal voor mij alleen!
    Wat vliegt de tijd he, met zo'n kleintje en je komt bijna nergens aan toe, haha!! Redelijke nachten dus, lekker hoor!!

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bedankt voor de lieve reacties meiden.
    Vanmorgen begonnen met de cytotec en nu hopen dat het straks allemaal eruit komt. Krijg al wel wat krampjes dus nu even afwachten....

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamakaatje, sterkte!

13. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Hoi hoi,
    Mag ik me hier ook melden? Mijn Mirena is er begin juli uitgegaan (per ongeluk zelf gedaan :D ) na zes jaar. Ben 18 augustus ongesteld geworden, en verwacht mijn NOD op 16 september.

Het zal ons eerste kindje worden, en deze maand is dus ronde 1!

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ mamakaatje, meid hoe is het met je? Is het doorgezet? KNUFF voor jou :)

@ Kayde; welkom hier! Veel schrijfplezier ;)
    Hoe heb je je mirena er per ongeluk zelf uit gehaald?

15. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @blue eyes: ja gisteren rond 11u begon het te rommelen. Om kwart voor een vreselijke krampen/weeen die achterelkaar doorgingen. Veel bloed verloren en uiteindelijk na een uur het vruchtzakje met wat erin.... Nu nog wat last van me buik en ben nog niks waard. Hopelijk knap ik lichamelijk snel weer op.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Kayde, welkom!! Oei zelf eruitgehaald, haha!

@mamakaatje, sterkte meid, hopelijk voel je je snel wat beter.

hier weinig te melden, maar vorig jaar was mijn spiraal en rond deze tijd net uit en zat ik te wachten op mijn menstruatie. En nu een jaar later ga ik een afspraak plannen om hem weer te laten plaatsen, haha!!

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Mamakaatje; ik wens je een voorspoedig herstel toe meid!! Pak de tijd die je nodig bent om dit te verwerken :) KNUFF

@ Lique; heel herkenbaar! Geloof vorig jaar rond deze tijd mijn eerste ongi achter de ruge, dus flink aan de bak ;) Ik ga over niet al te lange tijd ook weer eentje laten plaatsen denk ik hihi

18. schaapie123

even kort nieuws van mij.

ik ben vandaag door het ziekenhuis gebeld, door mijn gyneacoloog. ik mag mee doen met het programma van de obesitas kliniek!!!!!!!
    ik hoop dat ik snel afval, en dan snel op gewicht kom dat er voor ons kans is op een 2de kindje!!!!!!!!! ik ben zo blij

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denemarkw, wat een goed nieuws!! Hopelijk snel resultaat!

@mamakaatje, hoe is het nu?

@BlueEyes, ja het is toch wat, haha!

20. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Bedankt voor de welkom!

Jeetje mamakaatje, lees net je verhaal, heftig! Heel veel sterkte!

Denemarkw, gefeliciteerd, dat is goed nieuws!

Ik was een beetje ongesteld, en Mirena kwam er mee uit toen tampon eruit ging ;) geluk bij een ongeluk, want het ding zat er sowieso al te lang in. Wel apart, ben zeker 5 jaar niet ongesteld geweest, en bij de eerste de beste keer trek ik gelijk de mirena mee uit! Heeft zo moeten zijn denk ik dan maar ;)

Zit nu rond dag 20, nog steeds geen eiwitslijm gezien, dus ga er maar vanuit dat ik wel een ei heb gehad maar het niet gemerkt heb.... Nog 10 dagen dan ga ik testen, tenzij ik dan natuurlijk ongesteld word, of voor die tijd nog vruchtbaar slijm krijg. Dan moet ik een nieuwe nod berekenen.

Deel Deze Pagina