Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ohh, hoopte ook op nieuws, maar niks helaas.

Dames hoe is het met jullie??
    Dinsdag moet ik weer aan het werk, pffff...

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dan alweer? de tijd gaat echt hard.

hier gaat het wel goed, ik ben spontaan ongesteld geworden, en heb zaterdag mijn eisprong gehad, heel dubbel gevoel, aan de ene kant wilde ik gelijk aan de bak, huppa hihih. maar aan de andere kant.... ik wil dolgraag met het programma starten (12 oktober) en als ik zwanger ben mag ik niet mee doen. ik heb toch voor het laatste gekozen vooral omdat ik erg veel pijn in mijn knienen krijg en ik dolgraag al dat gewicht kwijt wil

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Dan heb je nog 5 hele dagen om volledig van jezelf en je gezin te genieten voordat je ook weer werkmama bent. GENIET!

4. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Heel goed meid! Focus op je lijf en je wens om het gewicht kwijt te raken in vervulling laten gaan. En dan je focus op je lijf en je wens om nog eens zwanger te zijn... wat heerlijk om je wensen achterna te gaan. Het gaat je lukken!!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denemarkw, hele dappere beslissing en ik hoop echt dat het gaat aanslaan bij je!! Het gaat zo snel. Vince is alweer 12 weken en ik ben 6 weken voor de bevalling gestopt met werken, wat 8 weken werd ;) . al met al best lang thuis dus!

@BlueEyes, ja werkmama, ook wel weer leuk hoor! Maar zal wel even zwaar worden. Hoe gaat het bij jullie?

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Hier ff een flinke energiedip :S Heb nu meer tijd voor mezelf genomen. Hoofd vol met watten en geen idee waar de dagen blijven ;) Zoonlief heeft nu al meer dan 24 uur elke 4 uur om voeding gevraagd (de nachten soms nog iets langer) en nu net twee keer om de drie uur. Ik hoop dat hij nu weer om de 4 gaat komen, wat scheelt dat zeg!! We zullen zien. Anders heeft manneke wellicht nog wat tijd nodig om ritme van elke 4 uur te pakken.
    Verder geniet ik volop. De eerste echte lachjes zijn er volop en dat is genieten. Hij is zo alert... heerlijk om te zien!

7. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Even snel een berichtje.
    Ik ben afgelopen zaterdag middels een keizersnede bevallen van een zoon Mees. Het ging allemaal erg snel. Zonder enige wee zijn om 6 uur 's ochtends mijn vliezen gebroken. Half 8 was ik in het ziekenhuis en om half negen is hij geboren. Heel snel, niet uit noodzaak maar omdat de ok toevallig vrij was en het team net klaar met een keizersnede en dus toch klaar stond. 9 uur kon ik zelf al vellen naar familie dat we een zoon hadden gekregen! Maandag mocht ik naar huis en nu zijn we lekker aan het genieten met ons viertjes. Sterre is een hele grote trotse zus! Ik genees goed en moet er echt aan denken om mijn rust te nemen.
    Later meer.
    Greetz

8. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    WOW wat een snelle bevalling!! Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie Mees! En nu idd je rust pakken. Heb je verdient en ook nodig!!!!

Liefs Blue

9. schaapie123

GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Mees wat een leuke naam. geniet van hem

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Amikaatje, gefeliciteerd, dat is snel gegaan!! Leuke naam!! Geniet van jullie nieuwe aanwinst.

@BlueEyes, heel goed dat je wat meer tijd voor jezelf neemt! Rustig aan, je bent nog wel even kraamvrouw!!!

Hier gaat alles lekker, moet dinsdag weer te werk, pfff. Vandaag lekker geshopt, kan ik weer wat leuks aan volgende week, samen met mijn nieuwe haar. Nu alleen nog schoenen, haha!

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel LIQUE!! Het kwartje is hier gevallen en heb zowaar afspraken afgezegd en heb nu een week voor mijzelf op zaterdagavond na! Wat een heerlijkheid!!! Dus volledig richten op eigen ritme samen met zoonlief... wat fijn!

En iedereen geniet van de zon of niet dan?! Tis al dagen stil hier!! Meiden... enjoy!

12. schaapie123

@lique je laatste dagje, sterkte morgen met werken.

hier niet zoveel te melden, zit afte tellen tot 12 oktober,ik hop dat ik snel veel gewicht kwijt ben, snel op mijn oude gewicht zit, zodat we er eindelijk voor mogen gaan.
    overal zie ik zwangeren en baby`s, ik wil ook zo graag weer, maar ik weet dat mijn gezondheid eerst moet ik hoop volgend jaar rond dit tijdstip zwanger te zijn hihihihi

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @denemark, stom is dat he, lijkt altijd wel als je iets wilt/hebt enz. Ik hoop ook dat je lekker gaat afvallen met dit programma! En dan je daarna snel zwanger mag zijn. Hoelang moet je meedoen aan dit programma?

@BlueEyes, en lekker aan het genieten van de 'rust'?? En natuuuurlijk geniet ik ook van het mooie weer. Kinderen vermaken zich ook veel beter, niet alleen maar zeuren om de tv ;)

Zo, ik heb mijn eerste werkweek er alweer bijna opzitten (deze week maar 2 dagen). Morgen CB met Vince en lekker dagje vrij. Vorige week mijn spiraal weer laten zetten. Zonder problemen, 1dag beetje vloeien verder niet. Was ook nog niet ongi geworden na de bevalling... Kijken hoe het gaat...

14. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hallo meiden....
    Ik kom hier ook maar even binnen dringen als jullie dat niet erg vinden natuurlijk..:$
    Heb deze maand mijn spiraaltje laten verwijderen en inmiddels al voor de 3e keer in 1 mnd ongesteld echt vrezelijk.
    Vroeg me af of jullie dit ook hebben gehad? ben ongeveer 10 dagen ongesteld met tot nu toe 3 en 7 dagen rust. wordt er echt helemaal moedeloos van.
    Groetjes Chantej

15. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    En kijk maar niet naar me banner... daar klopt helemaal niets meer van.

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Chantej, ik heb dat niet gehad met vaak ongesteld na verwijderen mirena. Tis wel zo dat veel vrouwen eerst een bloeding hebben van verwijderen en dan pas voor het eerst ongesteld worden. Je lijf moet in elk geval de cyclus weer op gang brengen. Dit is voor elke vrouw anders. In de gaten houden en wanneer dit de komende weken zo blijft gaan contact opnemen met huisarts.
    En eet een extra boterham met appelstroop voor je ijzergehalte... aangezien je nu weer meer bloed verliest.

Ga je voor eerste kindje?

17. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hoi blue Eyes.
    Ik was dus voor verwijderen 11 dagen ongesteld... toen 2 dagen na verwijderen spiraal maar dag was echt heel lang dus ook ongesteldheid denk ik... en nu dan weer:(
    Ja denk ook dat me cyclus echt helemaal weer op gang moet komen maar het maakt me toch wel onzeker. vooral omdat we het zograag willen en als je dan eigenlijk van de 30 dagen indeze maand 20 dagen ongesteld bent.
    Wij gaan idd voor ons eerste kindje. wonen sinds kort in ons nieuwe huisje die we gekocht hebben.
    Ik slik al 3 week gravitamon zwanger, zou dat niet voldoende zijn want daar zitten ook allerlij vitamines in.
    Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je zwanger werd dan?

Groetjes

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Vooral per direct al je onzekerheidsgevoelens over boord gooien, want die staan je in de weg naar een zwangerschap.
    En die gratitamon is helemaal goed. Ik ga er vanuit dat er foliumzuur in zit? Want die heb je écht nodig! En dat je cyclus op gang moet komen... dat is gewoon zo. Er zijn in de tussentijd echt wel eisprongen, us je kunt zwanger raken.
    Ik werd in de derde cyclus na verwijderen zwanger. Voor mijn gevoel de tweede omdat er ook nog een zware anti biotica kuur tussen zat en ik toen niet zwanger mocht raken.
    Het kan snel gaan!

19. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Jah ik ben echt zooo gefrustreerd... probeer er niet veel mee bezig te zijn in me koppie maarja je weet hoe dat gaan.
    In de gravitamon zit ook al foliumzuur gelukkig dus dat is al in me lichaam aan het opbouwen;)
    Oke derde cyclus dat is ook niet verkeerd! als ik dit voor mij ook als 3e cyclus beschouwen mag:p?
    Naja wil wel graag weten wanneer mijn ovulatie nou is door deze op te sporen met ovu testjes. weet het is erg maar maakt me allemaal onzeker en aan gezien ik onregelmatige dienst tijden heb als dagdiensten late diensten en nachtdiensten door de zorg zou het dit misschien voor ons wat makkelijker maken.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantej, welkom, oh wat een ongesteldheid. Tja lastig allemaal, maar wat BlueEyes ook zegt, laat het los (hoe moeilijk ook). Verder hoop ik dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
    Oja, hier 1x ongesteld na 22 dagen en toen zwanger, dus alles kan!!

Deel Deze Pagina