Hoi meiden! wij hebben sinds een tijdje een kinderwens, en ik had mijn ovulatie op 5 september. Wij hebben in die week, en de week daarvoor geklust en ongv 2/3 dagen na mijn ovulatie kreeg ik lichtroze verlies en een moe gevoel. Daarna, en nu ook nog, lichtbruin verlies. Keelpijn, moe, misselijk gevoel maar geen neiging tot braken, zichtbare aders op tepel en tot nu toe 1x een felle steek in mijn lies bij opstaan Ik heb mijn nod op 22 september. Ik heb zoiets nog niet eerder meegemaakt, en wil ook niet te enthousiast zijn hihi. Herkennen jullie dit? ik hoor jullie graag!
ben je pas gestopt met de pil? kan heel goed ontpillen zijn ! maar ik hoop voor je dat je zwanger bent gewoon even afwachten tot nod zou ik zeggen!
oeh dat is wel erg spannend !!! ben je ook altijd regelmatig? en heb je nooit eerder deze klachten gehad , toen je nog aan de condooms was?
Ja ben vanaf mn eerste menstruatie al regelmatig. Altijd optijd en goede ritme, steeds op donderdag kreeg ik menstruatie. En inderdaad nog nooit deze klachten gehad. Vandaar dat ik dit ook op het forum heb gezet. ook had ik gisteren een heel fijne en dun rood sliertje, ik denk slijm, wie weet innesteling?! het kan zoveel zijn! wij gaan nu wij bijna 5 jaar samenzijn voor ons eerste kindje dus alles is nog nieuw en onbekend!
Helaas gisteravond heel donkerbruin verloren en nu weer lichtbruin dus volgens mij houd m'n lichaam mij voor de gek! Verder nu geen klachten meer, voel me prima... heeft ook weer z'n voordelen natuurlijk. Het enige wat ik nu heb zijn rode, ontstoken ogen. Maar neem aan dat het er niets mee te maken heeft