Goedenmiddag... Ik twijfel of ik zwanger ben.... Vorige maand was ik rond deze tijd al ongesteld maar nu nog steeds niet... Heb de afgelopen dagen de volgende klachten... Misselijk met vlag Paar keer overgegeven... niet heel veel Zuur Honger Moe Bij het plassen roodbruin... soms Wie kan me helpen... Zou ik zwanger zijn of niet... Wat denken jullie...
Met deze informatie kunnen wij helaas niet zeggen of je zwanger bent. Symptomen heb ik, net als heel veel vrouwen, iedere maand dus dat zegt niet zo veel. Afwachten of, om sneller duidelijkheid te krijgen, een zwangerschapstest doen Succes, ik hoop voor je dat het raak is.
Ik ben helaas nog steeds niet geslaagd voor mijn Glazen Bol cursus. Waarom doe je geen zwangerschapstest? Alleen die kan je het antwoord geven! Wij niet.
Je symptomen zijn ook hetzelfde als bij een leverontsteking. Maar ik ga ook niet zeggen dat je dat hebt, daarvoor moet je naar een arts. Ik zou zeggen haal een zwangerschapstest en kom m hier showen. Of bel je huisarts met deze klachten.
Ik zal ook even in mijn glazen bol kijken... Geen idee dus. Enige wat je kan doen is testen. Vanavond nog even naar Kruidvat. 2 testen halen voor 5,- en dan morgen ochtend testen.