Goeiemorgen Ik mocht gisteren bij de Gyn langsgaan om na te kijken of ik effectief een eisprong gehad heb. Echografisch vermoedde ze van wel. Maar wou niet via het bloed nakijken. Ze heeft ook de dikte van het slijmvlies gemeten en dat was 6,58 mm. Aangezien de eisprong nog moest bevestigd worden, ben ik dit vergeten navragen. Maar is dit oké qua dikte? M’n eisprong zou vorige week woensdag geweest zijn. Hopelijk kunnen jullie me wat wijzer maken Alvast bedankt Veel liefs
Tussen 7 en de 10 wordt geloof ik aangehouden als ideale dikte. Maar niets is onmogelijk hoor. Volgens mij zit je behoorlijk goed. De kwaliteit is ook belangrijk.
De kwaliteit zegt meer dan de dikte. Ook ligt t aan je eisprong hoe vervolgens de opbouw is. gebruik je medicatie zoals clomid? Ik weet dat die er voor kan zorgen dat t minder dik wordt.
De dikte zegt tegenwoordig niet veel meer, maar de kwaliteit en of het 3 laags is opgebouwd. Dit gaf mij gyn / fertiliteitsarts aan. Mijn baarmoederslijmvlies is gemeten op cyclusdag 12 en was maar 5,7 mm.