Hoi dames!!! Mijn man en ik besloten op 1 januari om de pil weg te doen, en sinds 2 januari ben ik er definitief mee gestopt. Zelf heb ik de pil bijna 3,5 jaar geslikt. Eind januari ben ik ongesteld geworden en nu 25 dagen later ben ik gisteren ongesteld geworden...zoals het er naar uit ziet loopt alles zoals het hoort. Ik heb ovulatietesten genomen op het moment van de vruchtbare periode en ook dat klopte ik zag duidelijk 2 lijntjes. Nu gaan we op naar de 3e ronde en zou het fijn vinden om met andere dames te praten die in hetzelfde schuitje zitten! Ik ben trouwens 23 jaar xx liefs
Waren die twee lijntjes ook echt even donker? Of was de testlijn donkerder dan de controle lijn? Zo niet dan was je test niet positief en zegt het helaas niets omdat je de hele cyclus LH in je urine hebt, dit schommelt en kan de hele tijd twee lijntjes veroorzaken. Verder succes en plezier gewenst in ronde 3! Hopelijk snel twee lijntjes op een zwangerschapstest voor jou .
hey manaolana Ja ik heb ze 20 dagen elke dag gebruikt om even te kijken hoe en wat , en er waren altijd wel 2 streepjes zichtbaar maar soms zo licht dat je bijna niks zag en op de dag van eisprong of iig rond die dag waren de streepjes even donker en helder xx en dankjewel xx