Zwanger worden na miskraam/curettage

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door garnaaltje2, 8 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Dank je! Oh wat fijn Meijtje! Daar word ik weer blij van. Voorzichtig gefeliciteerd. Ik snap je gereserveerdheid, had ik hetzelfde. Het was 2 seconde blijdschap en daarna gelijk de zorgen weer. Is het dit keer wel dikker dan de vorige keer? Toen had je een hele lichte streep en had je gelijk het gevoel dat het mis was.

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oh meijtje Gefelicteerd !! Voorzichtig..
    snap je gevoel.
    Postief denken.. is belangrijk..
    (Heb makkelijk praten.. grootste piekeraar ooit!)
    Hopelijk een mooie oploper en straks een mooie baby.

3. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik heb vandaag ineens weer roze afscheiding:(
    CD 15.. meer pukkels.. en zonet eiwitslijm.. duidelijk met draden.
    Maar m'n ovutest is negatief.
    Misschien ben ik te vroeg.

Vind sowieso dat ze slecht doorlopen.
    Na 3min zie ik gewoon nog de doorloop lijnen zeg maar.
    (Vd kruidvat)

Ik test de komende dagen maar door..
    Hopelijk zet het eiwit door, dan herken ik iig iets. Zucht.

Dacht dat ik wel goed leeggebloed was.
    Nou dit weer. Na de curettage af en aan wat roze afscheing gehad.
    Had voor de zwangerschap/curettage nooit tussentijdse roze afscheiding.

Wil ook weer zwanger zijn :(

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik heb sinds eerste curettage ook spotting, ondanks dat wel zwanger geworden. Het is bij mij ook nooit weg gegaan. Het komt wel vaak rond de eisprong.

Clearblue staat op 2-3 en ik heb er niet zo'n naar gevoel bij zoals de vorige keren. Nu is het dubbel dikke streep.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Appelsientje dat is spotting.... Ik had het ook nooit tot de 1e curettage. Meestal is dat zo rond de eisprong

6. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Fijn om te horen dat je gevoel beter is en dikke streep. We zitten ongeveer 2 weken van elkaar af Meijtje.

Ik hoop ook voor de rest snel zwangerschappen.

Mijn dip is inmiddels wel minder. Maar echt zenuwachtig voor de echo van morgen. Vandaag op werk hele dag knoop in mijn maag, soms zelfs licht trillen van de spanning. Diep in- en uitademen hielp me weer iets kalmeren. Ik had een sollicitatiegesprek vandaag maar was meer met mijn hoofd bij de echo van morgen. Ik hoop zo erg dat het goed zit en wat te zien is.
    Heb in verleden 2x een echo gehad met lege vruchtzak gehad, zo vreselijk. Durf eigenlijk niet eens naar het scherm te kijken, wil niet weer dat beeld zien.

Goey en Appelsientje hoe is het met jullie?

7. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Dankje voor je reactie.
    Schoot er van in de stress..
    Het was maar 1 dag en echt alleen roze afscheiding.
    M'n ei niet kunnen vinden afgelopen dagen. Vanaf de spotting gaan testen.
    Misschien gemist.. al zal dat extreem vroeg zijn.
    Had altijd zoveel eitwitslijm!! Nu af en toe dat ik denk ja daar komt t..
    En dan weer niks.
    Ik test maar door.. gezien ik m'n ei altijd z'n beetje pas na CD20 had.
    Zit nu op CD18z

Meijtje weet jij of dat spotting voor of na je ei was meestal?
    Vind fijn om te horen dat het voor je vruchtbaarheid iig niets heeft uitgemaakt! Gefeliciteerd .. fijn dat het goed voelt nu.
    Geniet ervan.

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ach meid.. snap je volkomen!
    Vond het ook zo ontzettend naar beeld..
    Ik zal ook echt niet weten hoe ik me moet gedragen
    als er hopelijk weer n echo komt ooit.
    Denk ook op vd zenuwen.
    Hoe laat heb je de echo?
    Ik duim voor jullie..
    Een mooie eerste kennismaking met jullie
    kleintje.
    Laat je jet ons weten?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Appelsientje eerste rondes na de eerste curettage had ik het voor en met de eisprong, ze gaven de schuld aan de snelle wisselingen in de hormoonhuishouding. Op een gegeven moment had ik het alleen nog echt in de vruchtbare dagen omdat dan de hormonen weer veranderen.
    Het kan even duren voor de hormonen weer helemaal op orde zijn.
    Direct na een curettage kan je uit je normale cyclus vallen en dat er eerder of geen eisprong optreedt omdat jouw lichaam weer naar een bepaald patroon wil. Elke maand of 4 weken wordt je ongesteld en dat ritme wil het lichaam weer oppakken.

Net woezel en pip theatershow in de tovertuin aan het kijken en daar zit een liedje in, land van jouw oogjes dicht, dat was het eerste wat ik hoorde nadat ik mn eerde misser had toen ik thuis kwam. Ik hou het dan echt niet droog, die tekst... Daarom zeg ik altijd dat mijn sterretjes op een regenboog spelen...

10. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Appelsientje ik kon mijn ei ook niet vinden na mijn laatste miskraam, dus deze laatste cyclus. Terwijl ik het normaal gesproken goed voel en ook zie aan het vruchtbaar slijm. Maar deze keer kon ik er geen touw aan vast knopen. En dacht ik elke week of om de paar dagen dat het mijn ei was, oh nee toch niet, dit is mijn ei. Met de Ovulatietesten kon ik het ook niet echt vinden. En toch zwanger dus er nog hoop voor je.

Ik heb vanavond over anderhalf uur de afspraak bij de vk. Echt nerveus, maar ook drukke dag chaotische dus ook wel afgeleid. Ik laat jullie weten hoe het is gegaan.

11. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Wat zenuwslopend zeg. Via de buik kon ze niks vinden op de echo. Moest inwendig (wat ik overigens al verwacht had). Het leek echt een eeuwigheid te duren, ook inwendig lastig iets te vinden. Was zo bang, zag maar niks. Dacht is het nou weer dat vreselijke lege zwarte gat? Maar zelfs een zwart gat was nog niet te zien. In mijn hoofd dacht ik misschien niet eens zwanger meer, is alles al weg.

Maar dan eindelijk, heel ver weg een ieniemieni knopje. En het lijkt te knipperen. Het is echt minuscule, maar oh wat een opluchting. De vk geeft aan dat het er goed uit ziet, hartje klopt, maar is ook nog vroeg.
    Over 3 weken terug komen. Gelukkig heb ik over 2 weken ook nog controle bij de gyn, kan ik weer op de echo kijken hoe gaat.
    Want opluchting en blijdschap is maar even. Onzekerheid is er weer of het goed blijft gaan, kan nog niet genieten.

Er was in ieder geval iets, dus anders dan bij mijn vorige miskramen. Hopelijk hoef ik niet te ervaren hoe het is als je hartactie hebt gezien en paar weken later gestopt.
    Dikke knuffel voor jullie dames.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik hoop het garnaaltje <3 hartje gezien, dat is stap 1 en wat jouw innerlijke stem zegt is ook belangrijk, vaak voel je zoiets wel aan.

Hier tot op heden goed! Ik hoop het zo dat het goed gaat.... Op naar de eerste echo

13. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oke stelt me gerust dat alles inderdaad bij meer
    ineens onherkenbaar is..
    Kan er geen touw aan vast knopen inderdaad.
    Inmiddels CD20.. testen negatief..
    Vette huid blijft, pukkels kaaklijn ook..
    M'n borsten zijn iets voller.. denk allemaal door de oestrogenen
    die tergend langzaam oplopen. Pff. Schiet toch eens op.
    Denk dat ik maar eens monnikskappeper of zoiets ga proberen..
    Lees dat dat de eisprong kan vervroegen.
    Zit ook in de Etos zwanger worden die ik slik.. erg laag gedoseerd.
    Ben wel 2x (toeval) toen ik die weer begon te slikken eindelijk ongesteld geworden. Nu nog n normale cyclus.. of gewoon n positieve test.
    We klussen met max 2 dagen ertussen, meest om de dag..
    Dat zal toch goed moeten zijn??

Ik wil op het wachtbankje :(

14. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek

Ooh zenuwslopend...
    zo ging het precies bij m'n MA..
    ik zal gek worden!!!
    Wat ontzettend fijn dat het goed was!!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Garnaaltje wat zegt jouw geweten, zit het goed of niet, meestal weet je dat. Het is zo'n onderbuikgevoel die je anders niet weg krijgt en overschaduwd alles.

Ik hoop dat het je bespaard blijft. Ik heb het zelf te vaak meegemaakt. Echt meid, hopelijk zit het gewoon goed.

16. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Om de twee dagen is volgens mij prima Appelsientje. Het ligt aan hoe sterk de zwemmertjes van je partner zijn. Bij Meijtje zat er wel eens veel meer tijd tussen en toch was ze zwanger, toch Meijtje?

Ik vind het altijd lastig wat zegt mijn gevoel. Mijn verstand is te overheersend. Bij de vorige miskraam had ik wel grote twijfels door die lichte strepen, dus gevoel was heel erg onzeker.
    Maar bij mijn miskraam van juni weet ik niet zo goed wat ik voelde. Ik had geen bloedingen en had nog nooit eerder zo veel zwangerschaps symptomen gehad. Dus ik dacht dit kan onmogelijk fout zitten. Maar bleek toch fout.
    Het voelt op zich dit keer wel goed en de echo met kloppend hartje hielp ook daarbij, maar omdat ik inmiddels zoveel ervaringen en verhalen van anderen heb gelezen blijf ik erg onzeker. Vertrouw niet echt meer op mijn lichaam omdat het mij zo vaak heeft gefopt. Althans zo voelt het.

Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen die ik heel graag wil, maar zou pas per 1 mei gaan starten. Als alles goed ga ik 2-3 maanden later met verlof, dus of dat handig is weet ik niet. Heb nu ook een vast contract en dan niet meer. Maar stel dat het alsnog fout gaat, dan baal ik natuurlijk wel. Allemaal heel erg lastig.

Even wat anders; Ik vind jouw Banner veel leuker Meijtje. Maar kon het niet op de site vinden? Zag het ook bij andere meiden. Twijfelde trouwens wel of ik het nu al zou zetten of pas na 3 maanden. Zo spannend vind ik het.

17. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Oh ja Meijtje wanneer heb je de eerste echo?

18. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Banner al gevonden!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sorry garnaaltje was even aan het werk.
    Ja mooie banner, je hebt het in verschillende kleuren. Deze heb ik nog niet gehad. Vorige keer de groene keer daarvoor de regenboogkleuren, dit keer maar eens grijs.
    Kan het altijd aanpassen als ik weet dat het een meisje wordt ;)
    Ow garnaaltje jeetje dat is zo rot hé, wat moet je nu kiezen. De stap nemen of blijven zitten. Ik moet zeggen dat mij tijdelijk contract omgezet is naar vast in mijn zwangerschap, niet iedereen gaat er altijd uit doordat ze zwanger zijn (en dan was ik voor 50% afgekeurd om te werken).
    Ik heb hem ook vaak met 6 weken weg moeten halen... Te vaak, maar toch blijf ik het doen, voor mezelf en om te laten zien dat ik er nog steeds trots op ben om zwanger te worden ondanks de grote kans van mislukken..
    Morgen ga ik bellen naar het ziekenhuis om te plannen.

Appelsientje Ja hier is na 6 dagen ook eitje bevrucht, ml was op oefening, dus dat kan hoor. Om de dag is prima.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    26-1 echo :) dus nog even wachten.
    Hoop zo dat het nu wel goed zit.
    We wachten het maar weer af.

Deel Deze Pagina