Nou Meitjej en Garnaaltje!! Jullie maken samen mn dag weer helemaal goed! Nu appelsientje en ik nog er achteraan hahaha... Ik heb aanstaande woensdag mijn eerste afspraak bij de fertiliteitsarts staan. Laat het nu net zo zijn dat ik waarschijnlijk ergens deze week mn menstruatie onverwacht vast en zeker hallo komt zeggen... Ik verwacht het pas rond het weekend, maar je zult net zien dat het bij dit soort dingen op het verkeerde moment komt Even een vraagje daarover... Klinkt misschien heel dom hoor.. Maar ik ga er van uit dat de eerste echo niet door gaat als ik ongesteld ben toch? Ik weet niet precies wat ik allemaal moet verwachten bij zo een kennismaking. Ik weet dat er een gesprek op de planning staat en een eerste echo... Maar ik knijp 'm een beetje omdat ik dus bang ben dat ik mn menstruatie verwacht. En ik hb een vraag aan julie allen dames, Hebben jullie na de MK gedurende de maand krampjes en steken rondom het hele gebied. Ik heb vooral sinds de MK erg veel last en krampjes aan mn rechterzijde. Soms ook tijdens de gemeenschap of als ik naar de wc moet... voorheen had ik het ook wel eens, maar dan was het net rond 'mn ei of zo... nu lijkt het gewoon all round door te gaan
26-1 heb ik ook mijn 2e echo. Spannend, samen aftellen. Goey over de fertiliteitsarts weet ik niet, ben daar niet geweest. Over de krampen heb ik alleen last van gehad bij ovulatie en moment waarop ik mijn menstruatie gehad zou moeten hebben. Daar tussen door wel en af toe wat maar omdat je zo bezig bent met je lijf merk je elk klein dingetje.
Ach meiden wat spannend weer. Wil ook zo graag dat zwangere gevoel weer terug.. hoe doodeng ik het ook zou vinden. Ik had vandaag n beetje opgeblazen gevoel en m'n onderug ook wat last. En 3x wat eiwitslijm gehad! Nou ben ik zo stom geweest om net te gaan piesen en vergeten te testen. Zucht.. haha. Vanavond voor het slapen nog maar even. Manlief heeft late dienst dus zien elkaar weinig deze week.. Fijn dat elke 2 dagen goed is.. ik denk dat z'n zwammetjes wel oke zijn gezien ik de 2e poging al zwanger was. Vinden/vonden jullie het niet heel gek om te praten over zwanger zijn? Of Nouja in verleden tijd? Ik vind soms zo gek om mee te praten over zwanger zijn.. terwijl ik het niet eens meer ben ofzo.. en ook geen kleintje heb. Net of ik geen recht v spreken heb. lastig uitleggen. Spannend Goey.. ik kan je (gelukkig) niet vertellen wat je te wachten staat. Geen ervaring! Maar erg fijn dat je geholpen word. Laat je even weten hoe het is gegaan? Ik had overigen de eerste 4 weken na de curettage erg last van m'n onderrug! Kan nu niet meer zeggen dat ik andere dingen voel. Alleen dat ik alles juist minder herken. Veel succes woensdag!!
Thanks ladies!! Echt fijn dat we hier ff zo kunnen luchten af en toe hhaha! En appelsientje, ik snap precies war je bedoelt, 'aar ik denk dat je juist hier... tussen ons, jezelf heerlijk vrij moet voelen in het kunne en mogen praten in verleden tijd ( en hopelijk snel weer in actualiteit) !
Dankje meid!! Beetje gek om uit te leggen maar heb nog steeds soms het idee dat ik ineens wakker word en alles n nachtmerrie was.. Of dat ik dan ineens besef dat ik niet eens ooit zwanger ben geweest. Heel raar.. Nou ik hoop ook gauw goed nieuws. Ovu test helaas toch weer negatief. Toch echt vaak eiwitslijm gehad vandaag. Super! Want dat heb n hele poos niet gehad.. Lage rug en buik gezeur ook wat erger. Hopelijk deze week nog n positieve test!! Heb vandaag monnikspeper capsules binnen gekregen. Twijfel n beetje of ik direct zal beginnen.. Miss dat nog net n zetje geeft. Weet niet of ik er goed aan doe. Of ik start de nieuwe cyclus. Waarvan k natuurlijk niet hoop dat die er komt.. Maargoed laten we realistisch blijven!
Bij de arts geweest en zoals verwacht eigenlijk terug naar huis gestuurd.... er wordt nu weer vanaf november geteld, en dus pas in november 2017 weer welkom. Hopen dat het niet nodig gaat zijn in jeder eval. De dame zelf was wel echt een schatje, ze deed erg haar best. Ik kreeg nog een eerste echo omdat ik deze na de MK niet meer had gehad, en gelukkig was alles ik orde ( eierstokken/baarmoeder/slijmvlies/geen cystes)... Wachten dus, een beetje een dubbelgevoel heb ik, maaar ach ja, vanaf vandaag weer een nieuwe ronde in, nieuwe rondes nieuwe kansen... En ladies, ik tel samen met jullie af voor de echo's ♥️
Nou fijn dat alles goed is! Wel meteen weer idd n beetje dubbel dat je zo 'makkelijk' losgelaten word. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Hier de nieuwe ronde nog steeds geen ei.. Gister nog geklust.. snachts!! Om t maar te benutten. Voel of zie niks meer vandaag. Stomme test weer negatief gister. Word er werkelijk gek van!!!!
O lieve meiden! Even m'n vreugde delen. Zonet eindelijk een positieve ovulatietest!! Ik ben zoooooo blij!! CD24 vandaag.. We hebben gister laat 00:30 ongeveer geklust. Vanavond zeker nog een keer!!! Wat spannend weer zeg.. ik test denk ik vanavond laat of morgenmiddag nog wel een keer, of er nog n knaller komt. Voorheen had ik zeker zeker n hele dag n knaller. Precies 13dagen na m'n knaller werd ik ongesteld alle keren. Dan reken ik vanaf morgen maar 13 dagen erbij. Dat maakt m'n NOD (O joepi ik heb n NOD!) op 1 februari. Nou gaan we weer heeeeeeeel hard duimen!!! Duimen jullie mee?
Nou nee.. Voor de curettage pas als ik slijm kreeg.. Alleen alles was zo anders. Op CD15 had ik roze verlies en ik dacht miss van een eisprong. Vanaf toen ben ik gaan testen.. En gezien m'n cyclussen oneindig duren.. Ben ik dus al erg lang aan het testen maaaaar met dus eindelijk resultaat!!!
Hey wat super Appelsientje! Nu heb je weer wat controle terug. Weet je in ieder geval waar je bent en kan je flink gaan proberen. Ik hoop dat het gelijk raak is voor je. Ik ga duimen voor je en met je aftellen naar 1 februari.
Ik snap je dubbele gevoel helemaal. Had hetzelfde. Maar zoals je zelf zegt nieuwe ronde nieuwe kansen. Gelukkig zag alles er goed uit van binnen en nu 'gewoon' weer proberen. Hou je ons op de hoogte? Heb jij ook ovu testen of pak jij het anders aan?
Ja ik ben echt blij! M'n test knalde gisteravond 21:30 En zonet 15:30 nog. Morgen weer negatief.. als ik v de voorgaande keren uitga. Ik tel vandaag als 0 zeg maar en dan 13 erbij. Dat leek elke x te werken. We hebben eergister en gister ons best gedaan, vanavond en morgen zeker ook. En dan kunnen we weer even in de relax modus.. Begrijp me niet verkeerd. Hebben er veel plezier in.. Maar toch.. je wilt nu ook gewoon benutten dus soms voelt het n beetje als moeten. Wat spannend.. niet teveel hopen ronde 1 weer.. maargoed.. Het is toch echt het wachtbankje
Ooeehhh superfijn appelsientjeeee!!! Ik duim driedubbel voor je mee! Alleen al het feit dat je plaats mag nemen op het wachtbankje is iets positiefs! Yeah! Hoop het voor je.... Laat de symptomen maar komen hahaha.. Garnaaltje en meijtje? Jullie nog last vn kwaaltjes? Misselijkheid of iets anders?
Dankjewel meid!! Voelt zo goed. Ik had vanmiddag echt z'n grandioze knaltest. Volgens mij ontplof ik haha. We gaan onze uiterste best doen!! Waar zit jij nu ergens in je cyclus?
Hoopndat het klussen loont hahaha! De testjes liegen er in ieder geval niet om Ik zit aan het einde van mn menstruatiezzz over 10 daagjes mag ik weer... maar om eerlijk te zijn is de druk zo groot, althans dat voelt Zo, dat alle lol er van af is. Ik kijk ook nooit uit naar die periode ofzo, voel me zelfs meestal best down... is ook niet echt bevorderend voor de sfeer haha
Ach meid wat rot.. Ik zie al zoveel rondes kan het begrijpen. Ik merk dat m'n man er ook anders in staat.. Eerder kwam de seks meestal van zijn kant.. nu andersom.. Maar hij heeft ook gewoon soms geen zin. Dat kwam voor het hele kinderwens verhaal nooit voor! Het is toch anders.. en eerlijk.. ik zal ook niet elke dag seks hebben als het niet hiervoor was. De volgende ronde wil ik het weer iets meer loslaten. Dan weet ik iig dat alles weer werkt en is om de dag gewoon goed genoeg. Dat maakte me nu nog zo onzeker en zoekende naar alle mogelijk houvast! Vanavond gebeurd het hier ook niet.. Gisteravond laat en morgen weer.. Goed genoeg.. en toch jeukt het dat het vanavond niet gebeurd. En wij zijn eigenlijk pas net in de kinderwens wereld ingestapt. Probeer er toch van te genieten. Het is iets moois.. jullie maken mogelijk samen een kindje.. Dat is toch een romantisch idee!!
Hey Goey, ik snap wat je zegt over die druk en somber voelen. De lol gaat er wel beetje vanaf als het allemaal langer duurt en moeilijk gaat met miskramen enzo. Voordat kinderen kwamen was het zo'n spannend idee zwanger worden en leuk en mooi etc. Maar ik ben dat zelf helemaal kwijt. Het hele zwanger worden en die eerste 12 weken vind ik niks meer aan. Het negatieve overheerst helaas over de positieve punten. Het heeft echt een enorme emotionele impact op mijn leven. Zo groot dat ik echt geen derde meer zou willen. Dit is de laatste. Ik vind het pas weer leuk na de 12 weken, met buikje en dat je de baby voelt en straks weer een gezonde baby in je armen hebt. Dat laatste is de beste gevoel die er is. Iemand vroeg hoe het ging. Het gaat behalve de onzekerheid redelijk goed. Weinig symptomen. Sinds een paar dagen wel vaker misselijk maar nog niet dat ik moet overgeven. En af en toe buikpijn/krampen.
Ik vind inderdaad dat de romantiek sowieso overschat is.. Ik had ook z'n beeld.. en wij zijn pas net bezig.. Maar als alles net even anders loopt.. de MA nog buiten beschouwing. Na stoppen met de pil maaaaanden niks. Je begint vanzelf te stressen en dus andere hulpmiddelen al te gebruiken. Onregelmatige cyclus.. Nog meer gezoek.. en nogmaals wij zijn eigenlijk net bezig.. dit is ronde 3.. in totaal. Ik mag nog niks zeggen. Babys maken eerlijk tuurlijk is het enorm bijzonder.. en een geweldig bevestiging van je liefde. Maar vind de weg ernaartoe alles behalve romantisch.