Nou gister blinde paniek toen ik ineens roze verloor.. Jemig ik wist het echt niet meer. Zitten huilen!!! Werd wat meer en donkerder.. Vandaag 3x n klein beetje.. Ik probeer positief te zijn.. maar jeetje wat vind ik het eng! Zenuwslopend. Moet mezelf echt toespreken.. Gaat vandaag iets beter. 24/2 eerste echo.
Dat is inderdaad echt schrikken en zenuwslopend. Ik ken het gevoel helaas maar al te goed bij de laatste miskraam. Is toen na 3-4 dgn na positieve test een miskraam. Maand later was ik weer zwanger, mijn huidige zwangerschap. Ik hoop heel erg voor jou dat het wel gelijk lukt!
Het roze is gestopt.. gister was t nog 3x n mini veegje Vandaag niks, normale afscheiding. Maar ik voel NIKS!! De krampjes en steekjes van 12dpo zijn verdwenen.. Had t toen z'n beetje de hele dag. M'n tepels doen zeer.. oke.. das n enige! Borsten waren gister gevoelig en vandaag weer minder. Ik word er zo onzeker van!! Ik voel me prima maar dat helpt niet.
Hoi Appelsientje, Kun je niet aan je VK vragen of ze een echo willen maken om te kijken of ze een zwangerschap zien? Liefs en sterkte, Framboosjes
Hoi ik was even offline, erg druk en wilde even rust van internet/telefoon etc. Maar ik wilde toch even weten hoe het nu met je gaat Appelsientje? Ik wacht op mijn volgende echo, volgende week donderdag. Beetje ongerust of het goed zit, maar heb er niet echt redenen om ongerust te zijn.
Lief dat je het vraagt! Rollercoaster.. Gister ivm de rare onderbuik pijn na overleg met de vlk.. Hals over kop naar de gyn op verdenking BBZ. Thank god!!' Zit het vruchtzakje op de goeie plek. Heeeeeeel pril (4+6) dus meer was er niet te zien en er werd me op het hart gedruk dat dit ook nog niet kon. Ik was allang blij dat ik geen BBZ had. Wat ik wel heb ik maarliefst 3 cystes op de linker eierstok. In totaal m eierstok van 10x10cm die mij dus flink zit te vervelen! Kan allemaal geen 'kwaad'.. meestal slinkt het vanzelf.. zo niet dan kunnen ze evt als je wat verder bent opereren maar natuurlijk liever niet!! Ondertussen wel rustig aan doen.. niet sporten, geen seks.. dat kan het triggeren dat de cystes knappen of de eierstok draait. En dan zijn we weer verder van huis. Veel stress dus. Maar gister enorm opgelucht. De pijn zat me gewoon niet lekker en ben blij dat ik naar m'n gevoel heb geluisterd!! 22/2 volgende echo bij de gyn.. die wil zelf nog eens kijken ivm de cystes. Dan ben ik 7weken. En hopen we iets moois te zien. Vind het nog steeds enorm eng... maar probeer de komende 2 weken me geestelijk en lichamelijk rustig te houden. Hoe is het met jullie??
Oh gelukkig Appelsientje! Die cystes natuurlijk niet fijn, maar wel de geruststelling dat het tot zover goed is met de zwangerschap. Wat een stress meid! Ik heb al stress zonder 'echte' redenen laat staan met dit soort dingen. Pff lastig hoor. We gaan er 'gewoon' vanuit dat het goed blijft gaan en hopelijk ben jij beter dan ik in staat om jezelf rustig te houden. Vooral geestelijk soms lastig. Met mij gaat redelijk goed. Donderdag weer echo, ik hoop dat ik me meer kan ontspannen na deze echo. Wel met mezelf afgesproken dat ik na deze echo echt mag gaan genieten en de angst op een miskraam moet gaan loslaten. Maar vind het ontzettend spannend, ik stel me elke keer de twee scenario's voor. De ene dat ze gelijk zegt hartje klopt en ik blij en ontspannen daar lig te kijken naar mijn kleintje. En de andere scenario waarop er een stilte val, ze blijft zoeken en dan zegt dat het hartje gestopt is en mijn hele droom uiteen gespat. Pff vreselijk. Ik hoop zo dat het goed gaat want ik wil niet nog eens weer van voren beginnen. Ik duim dat het voor ons allen goed blijft gaan!
Och meid.. Hier grote stress hoor.. moet mezelf soms echt toespreken. Haal me vanalles in mb hoofd. Voel me 'anders' dan de vorige keer.. maar niet zwanger of idee dat ik moeder word? Durf het ook niet ofzo. Durf er amper over te praten Heb best wat kwalen.. maar toch.. soms denk ik echt dat ik het verzonnen heb!! Ik hoop zo dat alles goed gaat. Die vroege echo was fijn.. dat het op de goeie plek zit.. Maar was toch een leeg zakje weer om te zien. En dit was logisch. Met 4+6.. bedoel jeetje wie maakt er nou dan al n echo?! Maar soms denk ik echt zie je nou wel.. er zit dadelijk weer niks. Zwanger van niks. Het is helemaal niet leuk zo Met een miskraam welke manier dan ook in het verleden is het gevoel gewoon verpest. Genieten?! Ik hoop dat dat komt na een goeie echo. Zo weer even lekker geklaagd.. weet dat er danes zijn die enorme moeite hebben met zwanger worden.. maar z'n 2e steeepje op een test zegt me zo weinig nu. Meid die echo van je komt vast goed!! Daarna achterover leunen en lekker genieten!
Mijn uitgerekende datum zou 12oktober zijn.. Afgelopen 7 oktober hadden we de verschrikkelijk echo.. en 17oktober de curettage... Als alles goed gaat.. wedden dan een van deze data de baby geboren word?! Zullen we die ellende eens even rechtzetten! Ergens vind ik dat we dat wel verdiend hebben.. om die oktober maand eens even 'overnieuw' te doen.
Hej lieve leden, Na een break van enkele weken ben ik dan weer terug! Net toen ik er klaar mee was, niet meer wilde testen, niets meer wilde weten of lezen... Bleek het zo ver te zijn Ik doe met jullie mee hahahah! Het is heel gek, ik had eigenlijk na het ziekenhuis bezoek de hoop gewoon opgegeven of zo, gek gezegd had ik er gewoon geen zin meer in. En alsof het een boodschap is, om de hoop nooit te verliezen, BAM! De eerste week flink moeten realiseren. Heel eng, precie wat jullie ook omschreven. Een ingetogen blijdschap en bij elke steek en kramp een schrikmomentje... Vannacht veel steken gehad, maar is weer weg getrokken. Over twee weken pas mijn eerste echo. En uitreken datum is 25 oktober, dus Appelsientje... Wie weet mikken we samen
Hey Goey wat super! Gefeliciteerd. Iedereen nu zwanger volgens mij, wat leuk! Erg blij voor iedereen. Nu het vreselijke wachten. Ik vond het zelf best zwaar, ik heb echt de dagen afgeteld en dan duurt het aardig lang...ik hoop dat het bij jullie makkelijker gaat. Appelsientje met jou ook nog alles goed? Ik ben inmiddels de 12 weken voorbij. Was na de goeie echo's opgelucht, maar ik blijf het nog steeds spannend vinden. 2 vriendengroepen weten het inmiddels en wo vertel ik het aan mijn collega's maar voelt wel anders dan normaal. Ben blij maar ergens in mijn achterhoofd spookt ook ' wat als ik het nu aan iedereen vertel en het gaat alsnog mis met 12,13, 14 weken. Moet ik iedereen weer op de hoogte brengen pff'. Ik heb met 16 weken pas weer controle bij de vk, maar ze zei dat wanneer ik toch ongerust ben ik ook eventueel eerder mag komen. Ik probeer de 4 weken vol te houden maar is wel weer erg lang. Ik hoop dat ik bij 16 weken toch wel echt de meeste angst kwijt ben. Het is wel slopend allemaal namelijk. Om de moed erin te houden mag ik van mezelf wel al nadenken over jongen/meisje en namen. De leuke aspecten van zwanger zijn! Succes meiden!
Ik snap wat je bedoelt garnaaltje, wij hebbe dit keer adgesproken dat we gaan proberen tot 16 weken niets te zeggen. En als we dan get geslacht ook weten, het nieuws in een keer te brengen. Mits ik tegen die tijd nog geen opvallen buikje heb of spontane overduidelijke symptomen heb bij de familie en zij het zelf opmerken. Ik lust sinds deze week geen koffie meer, kan de geur en de kleur niet aan hahaha... En dat voor een zware koffieverslaafde... Dat zal mn ma wel even opvallen hahaha...