Toen ik zwanger was teste ik precies zo en wist dat ik wat zag (andere zagen het echt zo goed als niet of dachten schaduw) clearblue gaf toen 1-2 aan!
Jeetje dat is ook heftig op je vakantie! Ja ik hoop dit nooit meer mee te maken, maar vroeg me inderdaad af of een curretage uiteindelijk niet vaker in 1 x goed gaat.. het ziekenhuis raad dit aan maar vooral emotioneel is het toch wel enorm zwaar.. wat erg voor jou dat je je reis zo hebt moeten ervaren lijkt me heel erg! Ben je na je miskraam weer zwanger geworden?
Test van vanochtend was weer mooi roze Ik heb langzaam het besef dat ik echt zwanger ben! Hoop zo dat we een plakkertje hebben... Spannende tijden breken aan!
Ik wist het de avond voor ik op reis ging vertrekken dat het hartje niet klopte (op de 8 weken echo dus missed abortion) maar van de gyn kreeg ik de toelating om toch te vertrekken, met wat maandverband en tampons ging het wel lukken... Ik heb dan toch zeker 5 dagen kunnen genieten van mijn reis (met mijn beste vriendin) - man en dochtertje waren thuis. Op dag 6 van de 8 kreeg ik enorm veel bloedverlies (na een boottocht waar ik vanvoor op het schip in mijn gedachten afscheid had genomen van dit kleine wezentje). Mooi moment en daarna liet mijn lichaam ook los... Heel veel stolsels dus ik dacht : dat zal het wel zijn geweest want 's nachts was het weg. Dag erna ging mijn vriendin alleen op uitstap omdat ik ondertussen al bijna 10 x in Tenerife ben geweest en die trip al paar keer had gedaan, en ik bleef 'thuis'. Toen begon het weer opnieuw, maar opnieuw heel hevig. Dan naar het ziekenhuis en gyn gezien, ik kreeg pilletjes om op te steken en dag erna (dag dat we in de namiddag naar huis gingen) moest ik dan in de vroege ochtend terugkomen. Vruchtje nog steeds niet weg maar ik moest en ik wou naar huis! Dus curettage gedaan, rond 12u opgehaald, rond 14u terug op kamer, rond 16u naar vliegveld, om 18u vliegtuig in (met assistentie) Kortom een heel verhaal... Maar ik heb wel een fijne reis gehad, het heeft ondertussen een plaatsje gekregen en dat is een gebeurtenis geweest... Ondertussen nog eens zwanger geweest maar dat bleek een leeg vruchtzakje, dat is wel spontaan afgekomen.
Krijg nu ook rugkrampen Dus zal wel door zetten in deze dagen 1ne kant wel blij dat mijn cyclus zich weer herpakt
Nee helaas niet Hang er weer eens tegen aan De ervaring is dat dat wel weer een poos kan duren grrrr Wel veel krampen
Lijstje - NOD Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - 13e ronde ( 11e ronde vmk) - NOD 23 januari Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde (ronde 1 na MA)- NOD 1 februari Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD onbekend Juf1987 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MK - NOD 6 februari Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (1e ronde vmk) Iez - ... jaar - ... kindje - ... ronde Stampertje1 - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD +- 31 jan Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje - 22-08-2018 Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - 35 jaar - 5e kindje - 28-8-2018 Desse - 30 jaar - 1e kindje - 28-9-2018 Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje - 5-10-2018 Afspraken Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage Desse: 8 februari 1e echo + intake Niki2014: 8 februari: extra controle gyn - 22 feb controle vk - 28 feb geslachtsbepaling
Hallo Dames, Mag ik mee kletsen? Ik had vanochtend een echo, zou 7 weken zwanger zijn maar helaas een kleine embryo van 5 weken te zien zonder hartactie. Misberekeing kan het niet zijn, woensdag kijkt de gyn nog en dan waarschijnlijk medicatie. Dit is nu miskraam nummer 3 op rij, bleh ik moest echt heel erg huilen .
He wat naar voor je zoveel achter elkaar, gaan ze nu wel kijken waar het door komt? Heel veel sterkte de komende tijd..
Stampertje wat ontzettend jammer, maar zoals je zegt fijn dat je cyclus zich weer herstelt heeft. Hier tot mijn verbijstering vanochtend op 8 dpo positief getest. Nu hopen dat ze goed oplopen en t prulletje blijft plakken