@Niki2014 jaaaaaa wat goed! Van harte gefeliciteerd!!! Heb je nog wat geruststelling kunnen krijgen over je rugpijn?
(Ohja @Niki2014 voor je eigen privacy: volgens mij staat je gehele naam en geboortedatum op de echo )
Dank voor het melden. Ik zag het inderdaad! In mijn enthousiasme heb ik de echo gelijk erop gezet . Het staat er nu toch op en geloof dat het te laat is om nog wel te halen. Zie dat verwijderen nog wel via het forum kan. Dat maar even fgedaan. Ik plaats volgende week wel de nieuwe foto weer. Hopelijk dan meer zichtbaar
Bedankt meiden!! Wauw wat een goed nieuws. Zo fijn om te horen. Helemaal leuk. Ik ging vanavond iets ophalen bij iemand. Vrouw vertelde dat ze 3 maanden zwanger is. En ze stak er lachend een peuk bij op. Sorry, maar op dat soort momenten vind ik het echt oneerlijk. Ik doe alles om zo gezond mogelijk te leven, niet drinken ( roken doe ik al niet) en zij paft gewoon lekker door. Lelijk van mij om te zeggen misschien maar ik snap dat echt niet...
Ja dat vind ik ook zo apart. Ik snap best dat het lastig is om te stoppen, het is toch een verslaving, maar dan nog lachend een peuk op steken....nee
Ik zit nu 8 dagen na curretage dus ik was hier al wel een beetje bang voor.. ik hoop nu vooral dat het snel verder zakt
Ik wist helemaal niet dat het zo lang kon duren joh. Bij mij was het er beide keren redelijk snel uit. Hoop ook dat het snel gaat zakken nu, vast wel! Heb je nog symptomen van HCG? Of dat niet?
Ik had al geen symptomen toen ik nog zwanger was, dat was 1 van de redenen waardoor ik al bang was dat het niet goed zat. Misschien was je minder ver dat het zo snel uit je lichaam was? Wel heel fijn voor je
Ik was 10 weken bij de curretage maar vruchtje zat op een ontwikkeling van 7+1. Dus echt geen idee hoe dat werkt voor de hormonen verder.. ik zal in ieder geval blij zijn als Mn test wit is
Hey meiden, Ik heb jullie ook terug gevonden! Ik ben gisteren ongesteld geworden. Straks terug naar de gyn bellen voor een afspraak, dat mocht ik na de feestdagen. (Ik zit in MMM - IUI) Al een deel zwangeren terug! Fijn zeg! Is er een soort lijst? Waar we misschien kunnen volgen wie allemaal hier in het groepje zit, waar in de cyclus, al terug zwanger, ...
@Kinderwens87 ik had het verloop nog even met mijn gyn besproken gister en zij gaf aan dat de cytotec er waarschijnlijk al voor heeft gezorgd dat mn lichaam hcg ging afbouwen. Bij mij duurde het dus ongeveer 2 weken van cytotec naar witte test, hoop voor jou dat je over 6 dagen ook weinig tot geen hcg meer hebt! En terwijl ik nog een licht streepje had, was mn lichaam alweer aan het voorbereiden voor mn eisprong, dus hopelijk geldt dit voor jou ook hoe is het met je hoofdpijn nu? @juf1987 welkom terug! Nee we hebben nog geen lijst, ik wil daar van het weekend wel even mee bezig? Als iemand anders dat leuk vindt mag natuurlijk ook even nadenken wat een handige opzet is, zowel zwanger als NOD denk ik he? Spannend dat je ook weer verder mag! Aan mn ovu test deze ochtend te zien is mn ei vannacht/gisteravond laat al geweest, spannend! Gisteravond en dinsdagavond gezellig gemaakt...
Lijstje - NOD Desse - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - ...jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Juf1987 - ...jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde - NOD onbekend Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Afspraken Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage
Zoiets? Heb even snel wat namen gescant, niet persoonlijk als ik iemand vergeten ben. Ik wil hem aanvullen maar mogen jullie uiteraard ook zelf doen
Lijstje - NOD Desse - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - ...jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Juf1987 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MK - NOD (onregelmatige cyclus - PCOS) Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde - NOD onbekend Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Afspraken Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage
Lijstje - NOD Desse - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - ...jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Juf1987 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MK - NOD (onregelmatige cyclus - PCOS) Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde (ronde 1 na MA)- NOD onbekend Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Afspraken Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage
Mag ik hier misschien ook mee schrijven? Mijn man en ik hebben in juli besloten om voor een gezamenlijk kindje te gaan. Tot mijn grote blijdschap was het gelijk raak. Helaas eindigde deze zwangerschap in een vroege miskraam met 5 weken. In November was het gelukkig weer raak, en mijn testen liepen goed op in tegenstelling tot de eerste keer. De klap was dan ook heel groot toen ik met 5,5 dagen weer bruinverlies had en ik ter controle een test deed en deze was absoluut geen knaltest. Drie dagen na het eerste bruinverlies heb ik wederom een miskraam gehad, nu bijna vier weken geleden. Ik heb van mijn huisarts utrogestan voorgeschreven gekregen en gebruik dit nu een week in de hoop dat mijn miskramen veroorzaakt werden door een progestrontekort en ik bij een nieuwe zwangerschap het kindje wel bij me mag houden. Ik vind t enorm spannend en zie er erg tegenop om te gaan testen, het kan maar zo zijn dat het raak is natuurlijk maar ik ben me mentaal Aan t voorbereiden op een witte test. Wat extra lullig is, is dat ik me door de utrogestan inderdaad knalzwanger voel. Ik merk dat ik t lastig vind om er met vrienden over te praten., bang dat ik de zeurpiet ben.