Hebben jullie wel eens een ovulatie bloeding gehad en hoe zag dit eruit? Ik had vanmiddag een glibberige sliert met wat bloed (sorry voor de details) erin en behoorlijke buikpijn Ik heb wel in deze dagen een eisprong
Hè meiden, Ff afwezig geweest. Jammer genoeg gaat het helemaal niet goed met me. De tweede miskraam is toch zo’n klap geweest. Ik voel me zo futloos, verdrietig, somber, het gaat echt niet goed met mij en m’n gemoedstoestand. We hebben dan ook besloten onze kinderwens even te laten voor wat het is, en hopelijk als ik me over een tijd weer beter voel, dan kunnen we het weer proberen. Ik trek me dan ook terug uit dit groepje. Heel veel succes en plezier komende maanden. Hoop zo dat jullie allemaal roze worden.
Hi meiden Mag ik ook mee kletsen? Nadat we met 6.3 & 7.3 een mooie echo hadden gehad mocht het toch niet zo zijn. En kreeg ik op 8.6 bloedverlies. 9.1 (afgelopen woensdag) een echo gehad maar daar was geen kloppend hartje meer te zien Donderdag naar de gyn en cytotec meegekregen waarvan ik eerst dacht dat het niets deed omdat ik de ergste verhalen over kramp en bloedverlies voorbij zag komen. Maar ik dat totaal niet had. En ineens gisteravond.. plop.. ons kleine wondertje met zakje en al. Wat een verdriet maar tegelijk wat een opluchting dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan. Nu hopen dat alles schoon is. Wij hadden het iedereen om ons heen al verteld inclusief onze oudste kinderen. Wat is het vreselijk om hun zo verdrietig te zien gelukkig gaat het nu weer wat beter. Bij een volgende zwangerschap wachten we echt met vertellen aan de kinderen. @Kinderwens87 zag jouw verhaal voorbij komen over 2 zwangerschappen heel misselijk en nu niets. Ik had precies hetzelfde en dat voelde zo onzeker.
Nee sorry nooit gehad dus durf niet te zeggen hoe dit eruit ziet. jeetje wat verdrietig zo. Sterkte! Hopelijk snel weer zwanger en gaat het nu wel goed
@Kinderwens87 bij mijn vroege miskraam hiervoor zat de hcg niet in de weg voor een nieuwe eisprong. Dus geen witte test betekent niet dat je niet verder kan
Lijstje - NOD Desse - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 19 januari Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD onbekend Juf1987 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MK - NOD (onregelmatige cyclus - PCOS) Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde (ronde 1 na MA)- NOD onbekend Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (1e ronde vmk) Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - 13e ronde ( 11e ronde vmk) - NOD 23 januari Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje - 25-08-2018 Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Afspraken Niki2014: 11-1 extra echo, 25-1 intake en termijnecho Juf1987: 16 januari gyn Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage
Lijstje - NOD Desse - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 19 januari Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD onbekend Juf1987 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MK - NOD (onregelmatige cyclus - PCOS) Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde (ronde 1 na MA)- NOD onbekend Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (1e ronde vmk) Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - 13e ronde ( 11e ronde vmk) - NOD 23 januari Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde (1e ronde vmk bij 5 weken) - NOD 26 jan Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje - 25-08-2018 Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Afspraken Niki2014: 11-1 extra echo, 25-1 intake en termijnecho Juf1987: 16 januari gyn Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage
Ik was van het lijstje verdwenen. Maar ben er nog! Het lijkt er op dat de cyclus na mijn vmk 31 dagen is, net zoals altijd. Ovulatie vorige week gevonden met tests. Dus op het wachtbankje...duurt zoooo lang. Wil pas testen op 13 of 14 dpo. Bij mij geven ze vroeger dan dat niet heel duidelijk positief aan én de kans is dan nog zo groot dat het mis gaat. @Kinderwens87 volgens mij hoeft hcg niet helemaal 0 te zijn om weer zwanger te kunnen worden...!?
Ik hoop het maar. Mijn verstand zegt dat (uitzonderingen daargelaten) je lichaam geen nieuw ei laat rijpen zolang er nog Hcg aanwezig is..
Hee, Nee totaal geen gevoel... Nergens last van, vorige keer was het zo duidelijk... Vrees van niet (en als het dan wel zo is, heb ik er geen goed gevoel over doordat ik niets voel...). Wel wat kleine dingetjes maar niet die ik herken van de eerste keer. Ik zie het wel woensdag, maar reken er totaal niet op. Ik zie het hier meer langskomen maar idd, je lichaam zal al wel verder zijn dan jij nu denkt, hoop het sowieso voor je!
Lijstje - NOD Desse - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 19 januari Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - 13e ronde ( 11e ronde vmk) - NOD 23 januari Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde (1e ronde vmk bij 5 weken) - NOD 26 jan Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde (ronde 1 na MA)- NOD 1 februari Ierena - ... jaar - ..e kindje - ..e ronde - NOD Taylor1989 - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD onbekend Juf1987 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MK - NOD (onregelmatige cyclus - PCOS) Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (1e ronde vmk) Zwangeren/uitgerekend Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje - 25-08-2018 Manana - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Miss M - ... jaar - ..e kindje - uitgerekende datum Afspraken Niki2014: 11-1 extra echo, 25-1 intake en termijnecho Juf1987: 16 januari gyn Kinderwens87: 8 februari nacontrole gyn na curretage
Jaaa zeker omdat je een beetje in de rats zat dat je testen nog niet negatief zijn... Over vreugdedansjes gesproken... Ik heb echt vroeg getest maar werd zo beroerd wakker vanochtend... als het goed is 11 dpo... Ik kan het bijna niet geloven, voelde zo weinig... durf ook echt niet blij te zijn tot NOD... Al ben ik natuurlijk wel heel blij... oh my god.