Ik ben eergisteren voor de 2e keer ongi geworden na mijn bevalling in februari. De eerste keer kan heftig zijn zeggen ze, maar dat had ik niet. Alleen de eerste dag misselijk. Maar deze keer: veel bloedverlies, buikpijn en rugpijn. Toen ik vanmiddag tampon ging verwisselen viel er een soort prop in de wc (lekker fris verhaal, sorry) Omdat het gelijk in het water viel heb ik er niet naar kunnen kijken. Nu was ik als ik een cyclus van 28 aanhou, 6 dagen overtijd. Op zaterdag had ik een negatieve test en ik wilde woensdagavond eigenljk opnieuw testen. Wat ik me afvraag: wat zou die prop zijn? Toch een vroege mk of gewoon en dikke klont bloed? En zou het nog zin hebben een test te doen om te kijken of het een vroege mk is (ik weet wel dat ik daar eigenlijk nix aan heb, hoor) Wat denken jullie? Iemand ook zoiets meegemaakt? Ben gewoon nieuwsgierig wat t was. liefs emmalotte
Ik denk dat het gewoon een flinke hoeveelheid slijmvlies is geweest...zoals je ze na je bevalling ook kunt verliezen. Maar..ja..ik heb geen idee of je na zo'n korte eventuele zwangerschap positief zou testen. De vraag is wat je ermee wint...denk dat je je toch behoorlijk rot gaat voelen als je dan positief test? Dat je eerste keer minder heftig was is denk ik omdat de boel allemaal toch nog even moet "opstarten"
Bedankt voor je reactie! Denk idd dat je helemaal gelijk hebt. Heb zelf ook het idee dat het nu pas echt op gang is gekomen. En slijm klinkt heel logisch, had ik nog niet aan gedacht. Ik had ook al zoiets: als t een heeeeele prille zwangerschap zou zijn, heb ik er toch niets aan om te weten. Schiet er gewoon niets mee op. Maar ik ben altijd heel nieuwsgierig vandaar!
Hoi, ik verloor vanochtend ook een bloedprop (als je het zo kan noemen). Ik had gister wel wat bloedverlies en dacht dat het misschien een ovulatiebloeding was (had ik wel eens iets over gelezen). Nu vanmorgen dus die bloedprop en bloed/slijm bij afvegen. Ik ga dus uit van een menstrutie. Wel raar, want opeens een cyclus van 21 dagen (normaal rond de 30 dagen) met aan het begin van de cyclus een cyste (waargenomen door echo). Denk dus bij jou ook dat het je menstruatie is. Misschien was bij mij die cyste wel gewoon al een heel groot eitje?
@ zeehondje: jij ook al zo'n prop verloren dus? Wat is een vrouwenlichaam toch een raar iets Suc6 met de IUI, zo te zien wordt het tijd dat jullie aan de beurt zijn met zwanger worden...liefs