zwanger worden na miskraam, hoelang duurde het bij jou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liva87, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Na onze miskraam 2 rondes volgens mij later zijn we nu weer zwanger :D.

Het kan snel gaan. Mijn menstruatie pakte her gelukkig weer normaal op de eerste x na me miskraam heb ik volgens mij geen eisprong gehad. Niet gevoeld in keder geval. Maand later well.
    Dus zeg maar miskraam, 2 weken a kleine 3 weken later kwam me memstruatie in die weken niets gedaan, we konden beter wachten tot de eerste menstruatie weer kwam, toen me menstruatie kwam weer gewoon geprobeerd die maand niks en vorige maand 2e ronde raak :).

Mijn verlangen maar een baby was 10x erger geworden. Gelukkig hoefde we niet heel lang te wachtem voor we weer zwanger werden nou hopen dat het goed blijft gaan :D

Heel veel succes aan alle dames die na eem miskraam zwanger proberen of nu zijn geworden, duimen dat het plakkerds zijn xx

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ik heb in januari een miskraam gehad en had in november pas weer een positieve test. Hier duurde het dus wel even...

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Jeetje wat een verhalen zeg :(
    Zo verdrietig dat dit zo vaak voorkomt!

Ik heb in september een v.mk. gehad, daarna een ronde geen eisprong gehad volgens mij, en de ronde daarna direct weer zwanger, helaas weer een v.mk. Nu net gisteren weer een eisprong gehad denk ik (eergisteren positieve ovutest) dus nu maar weer afwachten! Ik heb 7 januari een afspraak met de gyn, dus die ochtend ga ik testen. Zo spannend!

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend ik heb de 26ste een positieve ovulatie test gehad.en vandaag mijn temp omhoog gegaan dus ook echt gehad.nu wachten tot 9 januari.
    Spannend.

ja helaas komt het vaak voor hoe ver was jij bij de 2 x? Ik 6 weken

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ook 6 wkn. De eerste keer 5 wkn.
    Beide keren al vanaf NOD licht bloedverlies wat niet doorzette. Mooie positieve testen, maar toch mocht het niet zo zijn.

Sachapacha vindt dit leuk.
  6. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gaan ze nu ook onderzoek of is het gewoon domme pech?

7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik hoor steeds om me heen dat vrouwen doorgaans sneller worden NA een miskraam...
    Maar die vlieger gaat hier niet op helaas!

Onze miskraam is nu 16 maanden geleden, en nog steeds niet zwanger... :(

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Na vijf maanden in de derde ronde

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Geen idee.. Dat horen we dus volgende week :) Maar ik denk zelf niet dat ze nu al onderzoeken gaan doen (hoop het wel natuurlijk), denk dat ze zullen zeggen probeer het eerst nog maar een keer.

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht vrijdag mijn nod.
    En duim op een positieve test.
    op 1 of andere manier ben ik heel rustig
    Wel wat symptomen maar probeer het te negeren.

Erg pijnlijk tepels, snel prikkelbaar, snel in discussie
    koud moe.

test zaterdag als er nog niks is.
    Mijn man denk dat ik zwanger ben. Laat hem gelijk hebben :)

Nog meer dames die bijna hun nod verwachten? .

11. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met jou?

12. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik heb een miskraam gehad in de 16de week van mn zwangerschap,dat was in september. In december (januari positief getest ) was ik weer zwanger en heb inmiddels een zoontje van bijna 4,5 maand. De derde ronde was ik zwanger.

13. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    2 miskramen gehad, 11 maanden geleden de laatste en tot op heden nog altijd niet zwanger...
    Starten de mmm omdat het er niet beter op wordt...
    Wachten duurt zo lang... De hoop tot je ovulatie, dan de frustratie 'het zal wel niet' maar toch stiekem hoop tot je ongesteldheid en dan.... BAM weer niks....
    Het valt niet mee. Maar na 16 maanden moet je echt eens naar dokter hoor!

14. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik kreeg voor ons 2e in januari een vroege miskraam. Een maand later had ik weer een positieve test in mijn handen. Het resultaat is nu 7 jaar. Het kan dus heel vlot.

15. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hier helaas mk begin oktober, helaas gisteren weer ongesteld geworden.. Dus nog steeds wachtende

16. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Lief dat je dat vraagt :)

Vanmorgen toevallig weer een hele lichte positieve kv test in handen :D Durf nog niet blij te zijn, maar het is in ieder geval fijn te weten dat het wederom zo snel raak is. En ik hoop enorm dat de gyn morgen een leuk plan kan bedenken om het eitje te helpen innestelen, haha.

17. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    ohhh wat spannend zeg..Voorzichtig gefeliciteerd

Ik verwacht vrijdag of zaterdag mijn nod.
    vind het wel spannend worden.
    erg veel last van mijn tepels en vandaag ineens even misselijk.
    Ook een tempratuur dipje, van 37.1 naar 36.9 en vandaag weer 37.0 en stond net onder de douche met een heel sterk gevoel als of ik al positief getest had ofzo. Gek
    durf nog niet te veel te hopen want wil mezelf beschermen tegen teleurstelling.
    Ga er van uit dat ik zaterdag ongesteld ben/wordt.
    zelf bescherming ;) mijn lichaam kan me goed voor de gek houden

succes morge. Ga je nog een x testen morgen

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Tralalalala gefeliciteerd! En nu hopen dat deze blijft plakken. Spannend hoor! Ik duim iig als een malle voor je.

Liva ook al spannend! Ik hoop het voor je!

Voor diegene die het gezellig vinden, ik heb een clubje opgericht: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/555239-zwanger-worden-na-een-miskraam.html

Hier: ik vermoed dat ik nu een eisprong heb. Eigenlijk weet ik het bijna zeker. Al weiger ik een ovulatietest te gebruiken. Dat heb ik een ronde geprobeerd en vind het verschrikkelijk.
    Vandaag 15 dagen nadat ik het vruchtje verloren ben.
    Moet mezelf echt dwingen om te schakelen. Had hem pas over twee weken verwacht. Waarom weet ik ook niet. :)

19. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig zoveel dames die zoiets verdrietigs mee moesten maken. Ik helaas ook, met 5 weken voelde het niet meer goed en inderdaad ging het twee dagen erna mís....
    Nu inderdaad minder geduld, dus dat herken ik.. Qua lengte is mijn cyclus hetzelfde gebleven, hoewel de eerste na de miskraam vol rare symptomen was.. Nu in de derde ronde, hopelijk is het weer raak (vorige keer ook in ronde drie) want het geduld is wel minder na even mogen proeven aan zwanger zijn. Wel fijn om te weten dat meerdere dat zo ervaren! Ik schrijf ook graag mee in je club!

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier ruim 16 maanden na MK geen positieve test meer gehad :(

Deel Deze Pagina