Hoi ik had 10 januari mijn eerste menstruatie na mk. net dit weekend mijn ei gehad. Nu weer op het wacht bankje. Al denk ik niet dat het raak is. Niet getest met ovulatietesten en alleen maar vrijdag sex gehad verder niet. man is ziek thuis van zijn werk dus zijn hoofd staat er niet naar (grrrrr denk il dan) Wachten is dus minder spannend nu maar het.kan als nog natuurlijk de keer dat het raak was was het ook maar 1x gedaan in die week. En jij?
Wat spannend! Ja ik hoop voor je dat t alsnog raak is. Je hebt maar een keer nodig zeggen ze hihi! Bij mij nog geen menstruatie, ik vermoed over ongeveer 2wk. Had dit weekend mijn ei maar ik ben ook ziek, wij hebben het vorige week ook maar 1x gedaan... Hoop dak snel ongesteld ben, ML en ik hebben afgesproken het pas weer actief te proberen na mijn eerste ms. Hou je me op de hoogte? lfs
Kangerootje@ ik zou je op de hoogt houden, ik had gister een positieve test in handen. Zo leuk en zo spannend. Had deze maand als verloren gezien maar 1x gevreeën in 2 weken tijd. kennelijk goed jeeeeh..zo blij 2e ronde na miskraam het.voelt heel onwerkelijk. .blijf je nu wel zitten kleintje? Hoe is het.met jou?