Dames uit Overijssel die gestopt zijn na mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brondy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi,

Ik ben 26 en woon in Deventer. Ben 16 juni gestopt met de pil en hoop dit jaar zwanger te worden van onze eerste..

Dit leek mij een leuke manier om in contact te komen met meiden uit mijn omgeving en misschien een vriendschap op te doen. Zo kunnen we ook met z'n alleen praten over alle gebeurtenissen en ervaringen. En eventueel bij elkaar op bezoek komen.

Hopelijk zijn er meer dames die dit ook leuk vinden.

2. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hoi Brondy!

Heel leuk om ervaringen te kunnen delen met iemand uit de buurt! Ik ben 25 en kom ook uit Deventer. Deze week slik ik m'n laatste pil en dan maar eens kijken hoelang het duurt voordat die troep mijn lijf uit is en het raak is. Hoe staat het er bij jou voor?

groetjes

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi Plukkie

Wij wilden eerst afwachten tot mijn eerste normale menstruatie. Die is net geweest, dus we kunnen nu echt beginnen en dan is het afwachten.

Leuk dat je deze 'club' gevonden hebt :)

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Spannend he! Ik ben erg benieuwd hoe snel het lukt, hoor daar zoveel uiteenlopende verhalen over. Wij hebben onszelf voorgenomen het te nemen zoals het komt en gaan ervanuit dat het wel een jaar kan duren, dan kan het altijd meevallen! ;)
    Ik vind het ook spannend hoe er op het werk gereageerd gaat worden. Ik werk in de zorg; een groot gedeelte van mijn contract is vast, maar een aantal uren zijn nog tijdelijk. Dus wat dat betreft hou ik mijn hart vast. Hoe beleef jij dat?

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja ik vind het ook heel spannend.
    Ik heb gelukkig een vast contract en mijn man sinds kort ook :)
    Ben ook wel benieuwd hoe ze hier op het werk gaan reageren, werk met alleen maar kerel ;) maar gelukkig zijn de meesten al papa (ook mijn baas, hij heeft zelfs 3 kids), dus ze begrijpen het vast wel.

Je hoort inderdaad verschillende verhalen. Zo heb ik 3 vriendinnen die al zwanger geweest zijn. De 1 heel snel, de ander eerst een mk, en de laatste 8 maand gewacht. Dus tja wat zal het worden.
    Ik ga er ook van uit dat het niet in 1x lukt. Dan valt het inderdaad mee als het zo is.

Hebben jullie het al aan mensen in de omgeving vertelt?

6. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Wat voor werk doe je, als ik vragen mag, als je alleen met mannen werkt?!

Mijn vriend heeft inderdaad ook een vast contract dus dat scheelt al en ik werk zoveel uren dat minder uren met een kleine ook niet verkeerd zou zijn. Ik ben van het positieve denken: 'het komt allemaal wel goed!' :)

Ik heb het al wat door laten schemeren tegen over collega's; alleen maar vrouwen dus die waren laaiend enthousiast. Verder hebben we het nog niemand verteld. Misschien houden we het ook een verrassing voor de familie, lijkt me wel leuk. Jullie dan?

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik ben een research technician, voor mij kun je dit zien als een soort van laborant. Ik werk alleen met grotere opstellingen dan meestal gedaan wordt op een lab. Onderzoek problemen die zich voordoen in de grotere fabrieken.

Wat doe jij voor werk??
    Vrouwen zijn vaak wat sneller enthousiast dan heren, maar zal wel goed komen denk ik.

Wij houden het zeker nog stil voor familie. Ik wil sowieso de 1e echte echo afwachten, dus met 12 weken. Dan is de kans op een mk veel kleiner, tenzij mijn buik snel groeit natuurlijk.
    En hier op het werk houd ik het zolang mogelijk stil. Zo gauw het winter wordt trek ik geen strakke kleding aan, dus zal het ook niet snel opvallen ;)

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Lijkt me ook werk wat je in ieder geval lang kunt blijven doen als je zwanger bent.

Ik werk als bewegingstherapeut , dat houd in dat ik therapie geef d.m.v. sportieve activiteiten of sportieve middelen. Ik heb dus vaak sportkleding aan. Wat dat betreft denk ik dat (als mijn buik snel groeit) ik het niet lang verborgen kan houden.

Gaan jullie nog op vakantie dit jaar?

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik hoop dat ik het lang kan blijven doen, gelukkig kan ik ook dingen van achter mijn bureau doen :)
    Het werk van jou zal dan inderdaad lastig worden om lang geheim te houden, maar na 12 weken is het toch niet zo erg?

Wij gaan nog eventjes op vakantie, volgende week. Lekker naar Italie voor een weekje. In september is onze huwelijksreis, dan gaan we 3 weken :cool:

Gaan jullie nog op vakantie?

10. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Nee, na 12 weken kan het geen kwaad, dan durf ik het ook wel aan te vertellen.

Wij gaan over 2 weken lekker camperen in Frankrijk voor 3 weken. Heerlijk kan me er nu al op verheugen!

Op huwelijksreis... dus in september gaan jullie trouwen?! Dat zijn ook leuke dingen om je op te verheugen! :) Helemaal als het lukt op je huwelijksnacht zwanger te worden. :cool:

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hihi, nee wij zijn afgelopen Juni getrouwd. Maar omdat het best duur is hebben wij onze huwelijksreis uitgesteld. Zo konden wij nog even wat extra geld sparen en een (lange) reis doen die we altijd al wilden doen.

Volgende week gaan wij ook kamperen. Daar heb ik ook heel veel zin in :) lekker in de openlucht. 2 jaar geleden voor het eerst wezen kamperen. Manlief deed dat al jaren (met zijn ouders). Dus mochten ook alles van zijn ouders lenen en als we het leuk vonden mochten we de tent houden. Nou ik was gelijk verslaaft ;)
    Dit jaar hebben zij een nieuwe tent gekocht dus kregen wij weer hun vorige tent. Dat scheelt echt in de kosten.

Waar gaan jullie precies heen??

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Haha, ja het kost heel wat, dat is ook de reden dat wij nog niet getrouwd zijn.

Wij zijn allebei echte kampeer fanaten en gaan al ons hele leven kamperen met onze ouders. 2 jaar geleden hebben we een grote pyramide tent gekocht (6 pers op de groei ;)) Heerlijk veel ruimte en zeer relaxed als we 3 weken in zuid-frankrijk staan! :cool: We gaan naar de drome in de buurt van Nyons.

Hopelijk wordt het beter weer dan hier:)

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi Plukkie

Lang niet gesproken, je zult nu wel op vakantie zijn??
    Naja hier gaat het redelijk, ben helaas gister ongesteld geworden, maar we gaan vol goede moed de volgende ronde in.

Tot spreeks

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hoi hoi! Is inderdaad weer even terug en ik was inderdaad op vakantie. Jij een fijne vakantie gehad?
    Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld geworden (sinds ik met de pil ben gestopt), normaal zou je er blij mee zijn, maar zwanger ben ik ook niet dus nu kan het me niet snel genoeg gebeuren.
    Toch is het even balen als je ongesteld wordt of niet?

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey plukkie

Het zal wel beter weer zijn geweest daar dan hier, of niet??
    Wij zijn een weekje weg geweest midden augustus, maar volgende week gaan we nog weer op vakantie :)

Ja het is altijd wel even balen als je weer ongesteld wordt, maar kan me voorstellen dat jij nu wel graag ongesteld wilt worden. Dan weet je tenminste dat alles weer goed werkt van binnen ;) al helemaal als je nog niet zwanger blijkt te zijn.

Ik moet nog even wachten voordat ik kan testen. Ben wel heel benieuwd, maar denk niet dat het gelukt is.

Ga je nu naar de huisarts om te vragen hoe en wat? of heb je dat al gedaan??

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Het weer was heerlijk! veel gewandeld en weer helemaal opgeladen.

Lekker vooruitzicht; weer een paar weekjes zon!

Ik ben van plan morgen even te bellen met de huisarts, al is het maar om me gerust te laten stellen. Ik heb wel steeds krampen, dus dat baart me wat zorgen. Afwachten maar.

17. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Even een update. Omdat ik zoveel verhalen lees van vrouwen dat ze lang moeten wachten op hun eerste ongi en dat ha vaak zeggen een half jaar te moeten afwachten heb ik vooralsnog besloten 'geduldig' af te wachten. Tenzij de pijn in mijn rechterlies verergerd.

Het domme is dat we ons hebben voorgenomen rustig aan te doen en rekening te houden met een jaar. Ik merk nu we echt begonnen zijn ik ongeduldig wordt! Het kan me niet snel genoeg gaan.

Hoe staat het er bij jou voor?

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld geworden bent. Ja dat hoor je inderdaad vaak, als je ongeduldig wordt zeg je toch tegen je huisarts dat je al bijna een jaar wacht ;)

Goed om te horen dat je wel een fijne vakantie gehad hebt :)

Hier helaas vandaag ongesteld geworden, wij gaan dus weer door naar de volgende ronde. Maar ach, net als wat jij zei: het lukt niet altijd in 1x en sommigen wachten al heel lang. Een vriendin van mij heeft er 8 maand over gedaan dus daar ga ik ook maar even vanuit ;)

Maandag gaan wij lekker op vakantie, dus dan kan ik mijn gedachten er even vanaf zetten, hoop ik.

19. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Haha.. dat zat ik ook al te denken!

Jammer dat je weer ongesteld geworden bent. Op vakantie klus je meestal vaker dus...:D

Even de zinnen verzetten is goed denk ik; er wordt ook gezegd dat als je teveel focust op zwangerschap het alleen maar minder snel gaat.

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    ja dat is waar, maar het is zo lastig om er niet mee bezig te zijn :)

Naja we zullen toch rustig moeten afwachten, en lekker veel klussen ;) meer kun je eigenlijk niet doen toch??

Alvast een fijn weekend..

Deel Deze Pagina