K hoop t ook niet mja moet zeggen dat t wel n mooie rechte snee is met een klein rond hoekje. Idd, woep woep dansje in de hete zon! Nu is ongesteld zijn super en volgende maand gaan we hopelijk allemaal klagen dat het zo verschrikkelijk is haha...offf dat er niks aan komt en zwanger!
Aaaahhhhhh Birds.zielig.kusje erop.ja...op dat soort momenten ben je weer ff even labiel als net na je miskraam.janken en nog eens janken..... Ik heb trouwens vandaag veel last van witte afscheiding en het is draderig(sorry..maar heb dat gelezen op internet) dan kan er een eisprong in aantocht zijn.als het klopt dat je moet tellen op dag van curretage dan zou het kloppen dat vandaag eisprong zou zijn.(het kan echt vlak na curretage). Ja ook weer gelezen..ik wil menstruatie afwachten..maar toch begint het te kriebelen.zit er ook zo ingebakken..wil eigenlijk geen kans missen rond eisprong,maar durf ook weer niet.lekker lastig allemaal
Dus ook al meerdere mk 's gehad.vanaf dan gaan ze onderzoeken waaraan het kan liggen toch?dat zou ik dan wel graag willen in dat geval.hoe gaat dat bij jou?
Lieve eerste beeb...als je geen pijn en bloed meer hebt dan kan er geen kwaad. Slijmerige afscheiding is idd een teken van de eisprong! Als je het tussen 2 vingers kan trekken en het word een draadje zit je goed! Je zegt dat je zin hebt...meid geniet van je man en dan zal het echt wel goed komen! Doet het pijn kun je altijd stoppen. Zoals eerder gezegd, een goed voorspel doet al veel...
Mee eens slijmerig is een goed teken! En ja is m'n 3de mk, maar m'n eerste met m'n vriend. T ziekenhuis waar ik onder behandeling ben, gaat pas dingen onderzoeken wanneer ik 2 mk heb gehad met dezelfde partner. Hierna heb ik rondgebd bij andere ziekenhuizen in de buurt en die zeggen hetzelfde. Vandaag heb ik de stouten shoenen aangetrokken en gebeld met t ziekenhuis in Genk. Hun reactie was dat ze t belachelijk vonden dat ik nog geen onderzoeken krijg. Dus 1 aug bij hun op intake en dan wordt er verder gekeken. K had een gyn aan de lijn en zij vertelde me dat ook al is t de eerste m'n m'n vriend, er toch een kans bestaat dat er iets is. Dit ook toen ik kort m'n geschiedenis met m'n baarmoeder vertelde. Dus ben benieuwd!
Ik kom net van bij de gyn. Alles is mooi proper en er zitten nieuwe eitjes klaar. Dus dat is goed nieuws!!! Maar ze heeft me wel op de hart gedrukt om niet zwanger te worden deze maand. Mijn baarmoederslijm zou te dun zijn wat een verhoogde kans op een miskraam zou geven. Pffff... Had liever wat anders gehoord... Dit is even een domper...
Daphne dat is echt geen goed nieuws! Zoals de meeste zullen zeggen en waar je helemaal niks aan hebt maar wel goed bedoeld is dat het wel super is dat er eitjes zitten!
Ja dat wel, dat zei ze ook, mijn lichaam heeft de curretage goed verwerkt en alles werkt terug normaal. De eitjes zijn goed gegroeid en zitten klaar. Daarom Ben ik wel blij. Maar ik had wel gehoopt dat we er mochten voor gaan. Een nieuwe zwangerschap zou al deze miserie verzachten. Ik heb geen zin in de pil of condooms om een zwangerschap te vermijden. Binnen 3 weken moet ik terug bloed laten prikken om te zien of er toch geen antistoffen un mijn bloed zitten vanwege mijn rhésus neg bloed groep. Kunnen we even het leven fast forwarden tot een nieuwe zwangerschap???? Wat zou dit fantastisch zijn als dat kon...
heey meiden... ben ff niet geweest.. druk weekend, zwaar weekend maar ook wel weer een gezellige weekend gehad. Vorige week had ik al meer dan 24 uur geen bloed... dus me vk gebeld en gevraagd hoe dat nou weer zit en die gaf aan dat t geen probleem was om weer sex te hebben... maar t zat mij toch allemaal hoger dan verwacht en voelde me er toch niet klaar voor. Nog steeds verlies ik zo een dag of twee niks en dan ineens weer wel. Dus tussen door hebben we het toch gedaan... wat vrij emotioneel was. Deze keer valt me duidelijk veel zwaarder dan de eerste keer... trek me veel sneller terug, of voel me goed waardeloos.
Daphne best heftig hoor maar mij is geleerd dat je zwanger wordt wanneer je lichaam er klaar voor is.. dus als het idd te dun is dan wordt je waarschijnlijk ook niet meteen zwanger. Dat had ik in ieder geval wel.... Hoop in ieder geval dat je gauw weer mag genieten van een kleine in je buik
Oei Daphne.vervelend.een maand wachten is zoooo lang.ik durf nu ook niet meer en denk dat ik maar even een maandje wacht.heb trouwens weer jeuk daar beneden en het is rood van binnen.infectie??moet ik nu morgen het ziekenhuis bellen of moet ik de huisarts bellen???
Hey dames, Wat balen dat je moet wachten, Daphne. Is dat dunnere slijmvlies door de curettage? Mijn gyn heeft namelijk niets gezegd over wachten maar ik ben dan ook niet gecuretteerd. Welkom mamsie en jinxy! Hier ook wel weer wat ontwikkelingen. Ik had 4-7 een k 2v5 zwangerschapstest gedaan en die was omo wit dus toen dacht ik gelijk maar beginnen met ovulatietesten. Die waren heel licht maar elke dag wel een fractie donkerder. Vanmiddag ineens best heftige buikpijn en een klein beetje bloedverlies dus ik dacht eigenlijk dat het nog een nasleep was. Er zit natuurlijk nog iets en vond het al zo gek dat ik nergens last van had. Maar bij thuiskomst knalde mijn ovu test. Nog steeds wel buikpijn maar dat kan ook ovulatiepijn zijn. Ik denk dus dat we er vanavond maar gewoon voor gaan. Niet geschoten is altijd mis. Wel spannend hoor.
Eerstebeeb dan zou k ook even naar huisarts gaan als t weer jeukt en rood is. Boannan..k hoop dat t ovupijn is! Voel na mn curettage wel alles zitten. Wist hier niet wat k moest voelen maar nu kan k het wel een naam geven. Veel pl vnvd!
Bah alweer meer meiden, maar welkom dames! En sterkte ermee. Hier vandaag twee weken na de curretage. Ben emotioneel goed te pas. Lichamelijk ook. Let eigenlijk weinig op m'n lichaam, totdat ik op de wc zit. Kurkdroog dus denk dat ik nog geen eisprong in zicht heb. Maar voor degene die dat wel hebben succes! Daphne wat balen zeg. Dan maar volgende maand! Zoek veel afleiding en hopelijk gaat de tijd dan lkkr snel! Dikke knuf... Meiden schreeuw lekker op dit forum daar is het voor ja! Vind wel erg vervelend voor sommige dat ze weinig steun in het echt krijgen. Wou dat ik jullie een knuffel kon brengen! Dan deed ik het! Birds (volgens mij vroeg jij het) ik ben 24, moeder van dochtertje van 14 maand bijna. Ben 6 jaar samen met m'n vriend. Zwanger worden van m'n dochtertje ging lastig.. Na 1,5 jaar eindelijk zwanger. Met deze zwangerschap was ik gelijk de eerste maand zwanger. Maja heeft niet zo mogen zijn... Sterkte met je ongeluk. Hopelijk blijf je geen litteken zien! Sterkte ermee Liefsxxx Sharon knuffffff voor iedereen
Eerstebeeb, ik sluit me aan de bij andere. Ik zou ook ff de huisarts bellen. Des te eerder weet je wat t is, en is het waarschijnlijk ook weer weg Daphne, wachten, zoooo vervelend! Soms wou ik dat er een manier was om de tijd vooruit te spoelen Heel veel succes!
+1, vind ik ook. Als mijn lichaam er niet klaar voor is komt er ook geen zwangerschap. Wij gaan er gewoon voor, we zien wel wat er gebeurd. Als er niet genoeg baarmoederslijm zit kan het zich ook niet innestelen en volgt er geen zwangerschap. Maar ondertussen kunnen we wel genieten van elkaar. Ik voel wel dat ik veel meer affectie nodig heb dan voor de miskraam. Raar om uit te leggen maar ik heb de hele tijd behoefte om zijn liefde te voelen. Alhoewel hij niet anders is dan voordien, ik heb het meer nodig...
Ik zou ook even je huisarts bellen hoor. Misschien kan hij je een zalfje geven om het snel op te lossen.