Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Eerstebeeb, idd misschien schimmelinfectie. Als dat zo is kan je ook beter even niet klussen..maar als je toch een maandje wacht is het niet zo erg.

Daphne, balen dat je een ronde moet wachten! Zeker als er al eitjes klaarzitten!! Wel apart dat al die gyn's wat anders zeggen. Bij mij zei de gyn terwijl ik er niet eens om vroeg 'er staat je lichamelijk niets in de weg om er meteen weer voor te gaan' en ik ben ook gecuretteerd. Maar als het echt de kans op weer een mk vergroot zit je daar ook niet echt op te wachten..

Boannan, veel plezier met klussen :) fijn hoor dat je je ei alweer hebt!

Sharon01, thanks voor je knuffel, knuffel terug :)

2. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh.heb weer een 'off day' vandaag.en als ik dan ook nog opmerkingen van mijn man krijg dat ik niet zo ontzettend depressief moet gaan zitten te doen word ik ook weer verdrietig.hij baalt van mijn gedrag vandaag.maar voel me weer verdrietig en eenzaam...

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Eerstebeeb, soms heb je gewoon van die dagen. Beter dan ff een flinke baal dag, dan t allemaal weg stoppen. Ti's niet niets allemaal! De wens is er, je bent zwanger. Dan merk je dat je lichaam veranderd en begin je aan t idee te wennen. En dan plotsklaps is dat weer voorbij! Plus de lichaamlijke dingen die erna ook nog komen. Neem de tijd meis!

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

eerstebeeb, dikke knuffel van me!!! Negeren die reactie van je man. Als jij een baaldag hebt dan is dat dan maar zo. Het hoort bij het verwerkingsproces... Hoef je echt niet tegen te houden dit verdriet... Ik huil ook veel, als ik alleen ben. Mijn vriend snapt het ook niet. Mannen toch é...

5. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ja al die tegenstrijdige berichten... hoor telkens dat je nog meer vruchtbaar bent na een miskraam. Ik wil echt geen kans missen hoor. Heb het even nagevraagd aan de verlosdeskundige hier op het forum. Wel fijn hier dit forum, je kan hier voor alles terecht. Ben blij dat ik hier even mijn 'ei' kwijt kan :)

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Eerstebeeb...wat k u t !! K hoop echt dat je man wat meer begrip gaat tonen, hij hoeft dit allemaal niet te voelen. Pfff mannen!

Hier mn controle gehad...geen echo gehad omdat ik al 2 weken niet bloed en nergens last van heb. Ze zegt ALS k dan wat zie dan doe k er toch niks aan want je hebt nergens last van. K vond t wel jammer want wou wel zien of mn eisprong eraan zat te komen maar vind t ook wel fijn want als ze toch niks doet en er zit wel wat maak ik mezelf alleen maar gek.
    Met het vruchtje was alles "goed". Niks geks of ernstigs te zien, "gewoon" dikke pech! Over het opnieuw zwanger worden zegt ze dat is helemaal aan jullie zelf. De meningen zijn verdeelt over het wachten op je ongesteldheid of niet. Nouuu daar heb ik geen zin in dus we gaan er weer voor.

7. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden

Die mannen snappen er soms helemaal niks van hé. Super irritant. Hier ook zo'n man, heb ik een keer mn dag niet, ben ik sjacho dan zeg ie doodleuk of ik niet eff met een bigsmile rond kan lopen, nou neeee dat kan ik niet zeg ik dan. :x

Gisteren voor nacontrole geweest.
    ik heb wel een echo gehad omdat ik nog steeds vloei.
    Gelukkig geen restje gezien. Wel zag ze nog iets vocht (bloed) zitten maar dat was vlgs de gyn niks verontrustends.
    Mij is er ook op het hart gedrukt mn menstruatie af te wachten. Ook omdat ik dus nog af en toe vloei en zij verwacht dat mn menstruatie die verder zal opschonen zegmaar.
    Ook zag ze dat mn eierstokken al flink actief waren en verwacht ze dat ik binnen 1 week ongeveer mn eisprong zal hebben dus als het klopt moet ik over ongveer 3 weken weer ongi worden.
    Hopelijk is daarna al het vocht dan uit mn baarmoeder en stopt het vloeien dan.
    Ben wel echt klaar mee, met dat vloeien dan, kan ook nog niet zemmen enz.:(
    Ga begin sept pas op vakantie en hoop dan dat alles weer normaal zal zijn. Wil graag lekker weer ravotten met mn zoontje in het water.

Weet niet meer wie het vroeg maar :
    ik ben 31 jaar, 5 jaar getrouwd (juni 2008), kennen elkaar bijna 7 jaar.
    Heb een ma gehad eind 2009
    een hele lieve zoon van aug 2011 (word dus volgende maand alweer 2) is een traumatische bevalling geweest dus hoop volgende keer een normale bevalling of normale keizersnede mee te maken.
    Heb een spoed keizersnede gehad onder algehele narcose, heb mn kind dus niet geboren zien worden (gelukkig heeft mn man alles gefilmd.)

Voor de nieuwe meiden( ben eff jullie namen kwijt sorry), welkom hier. Hopelijk kunnen jullie hier ook je steun vinden en je frustraties van je afschrijven en schreeuwen.

Heb nog steeds erg veel last van mn korte termijn geheugen na de narcose van de curretage 3 weken terug. Herkend iemand dit?
    Is echt super irritant...:(

8. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Bedankt meiden voor jullie reacties.net lekker even uitgewaaid met mn beestjes.even de kop leeg maken.
    Heb ziekenhuos gebeld over de jeuk.ik mocht langskomen of even naar de HA.ga wel ff een afspraak maken bij de HA.nu alweer minder jeuk.vorige week ook maar 2 dagen gehad en toen was het weer weg.ook geen rare afscheiding of zo.
    En Meiden...toch gek al die verschilde meningen van vk s en gynaecologen.je wilt idd geen ei overslaan.
    Dus meiden die ervoor willen gaan.ZET UM OP!!!

9. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Jeetje Debbie.ik ben ook een loslopende vergiet.schaam me dood.ik was normaal de agenda voor alles en iedereen.maar schrijf mn handen vol op het moment want ik schrijf alles in agenda maar zelfs daarin vergeet ik te kijken.van mn leven nog nooit zo dom geweest.kan zoiets door de. Narcose komen??ik dacht da het kwam door mn hormonen en dat ik de hele dag aan mn mk dacht

10. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    EN NOG Steeds kwaad en BOOS op al die stomme lui met hun stomme opmerkingen!!!wees maar blij....beter nu dan later...dan was het vast niet goed....die hoorde ik vandaag weer 2 keer!!!!!!!

11. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Voelen jullie trouwens ook alles zo goed zitten??wist nooit waar alles zat in mijn buik maar voel duidelijk mijn eileiders en eierstokken zitten.vandaag opeens van uit het niets pijn.schoot uit mn stoel omhoog..net of stak iemand een mes in mijn vagina..hebben jullie dat ook wel eens?

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    @geheugen: ja herkenbaar! Ik dacht ook dat t door de hormonen kwam ;) k heb nog geen testje gedaan om te kijken of ik ze kwijt ben.. Maar heb t idee dat die hormonen nog steeds een feestje aan t vieren zijn in m'n lichaam! M'n emoties zijn soms nog steeds een achtbaan. Gelukkig heb ik niet meer last ervan dat ik me snel aangevallen voelde. K ben zelf namelijk lang ziek geweest (snel schuld gevoel, zelf opoffering ect) en dat was voorbij, alleen was ik net ook weer begonnen met werken. Ik dacht in eerste instantie dat ik me snel aangevallen voelde ivm wat ze in t verleden met me geflikt hadden op t werk.. Niet dus :p Maar dat heb ik gelukkig niet meer. Daar ben ik best wel blij om.

@ml die van mij probeerd t wel allemaal te begrijpen. K weet dat hij er soms ook met collega's over praat die ook een vrouw hebben die meerdere mk gehad hebben. Wat dat betreft ben ik erg blij met z'n steun. Als ik m'n dag niet heb, dan vind ie dat helemaal niet erg en zegt ie ook: laat maar lekker gaan schat, doe rustig aan, neem je tijd. Op zo een moment wil ik niets liever dan weer lekker terug in z'n armen kruipen ;)

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    K voel ook alles zitten.mn eierstokken zijn hard aan t werken..ovutesten zijn alleen niet denderend. Pijntjes in vagina had ik wel toen ik nog zwanger was.
    Maar de gyn zei vandaag dat als je wat voelt en t duurt even en niet langdurend pijn dan is alles weer "opgang" aant komen.

K was ook n zeef toen k nog zwanger was nu niet meer...hormonen zijn dan ook weg.

14. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Thx Birds.fijn om te horen dat die pijntjes wel ergens goed voor zijn.

15. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerstebeeb, die pijnscheuten zijn heel erg hekenbaar. Schoot eigenlijk eff in de lach toen ik het las, is zo herkenbaar...(en zooooo pijnlijk)
    Alsof er idd een mes van onderen word ingestoken.
    Maar ik moet zeggen dat ik dat alleen met de zwangerschap had, nu niet meer.
    Appart dat je dat juist nu heb. Heb je er tijdens de zwangerschap geen last van gehad? Misschien dat het nu komt door dat je toch een soort met ontzwangeren ofzo

Met de zwangerschap van mn zoontje had ik er erg veel last van. Ik heb me laten vertellen dat dat bandenpijn was.
    Manlief lag iedere keer krom van het lachen, schoot ik idd weer omhoog van de bank, zal er ook wel idioot uit zien maar zeer dat het doet. Ben regelmatig erg boos geweest om zijn reactie, dat ik zei: .... zal ik eens bij jou een mes in je kont stoppen......??

16. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Vandaag 6 dagen en 3 uur na het innemen van de Cytotec het vruchtje verloren...ik schrok ervan hoe groot het toch nog was....
    Morgen naar de gyn, hoop zo dat alles er goed uitziet.....

Over begrip gesproken...heb mijn relatie na 5 jaar, met de vader van mijn dochter beeindigd vanweg zijn wangedrag na de miskraam.....

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Succes kari! Hoop dat alles weg is en dat je verder kan. K zou dus echt niet 6 dagen kunnen wachten.

Bedoel je deze relatie/miskraam of een andere relatie? Zie dat je 3 miskramen hebt gehad in 2004 2005 en 2013. Dus na 2005 kan er veel zijn gebeurd hihi.

Heel veel sterkte met de emotionele dagen die gaan komen!

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Heel veel succes Kari, dikke digi knuffel!

19. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ooow Kari..wat erg.heel veel sterkte

20. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    @Debbie en Birds.het zij idd van die steken die je ook tijdens de zwangerschap hebt.ze vertelden toen dat dat de indaling van het hoofdje in je bekken was....nou er valt nu weinig in te dalen volgems mij.dus wat dat dan is?
    Mijn gevoel zei dat er een eitje is geweest,maar durf eigenlijk niks te doen...heb zo veel pijntjes en alles is zo gevoelig in de buik.kan me niet voorstellen dat het dan al weer een zwangershap aan kan.straks blijft het weer niet zitten

Deel Deze Pagina