Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

mooie foto's Birds! Hoe groot was je beebje al? Heb je al een buikje???:cool:

Ik verlang zo tot mijn eerste echo! Alhoewel ik ook enorm veel schrik heb. Ik heb niet veel symptomen, enkel gevoelige (.)(.), net zoals bij de MA. Daardoor heb ik echt schrik. Ik ben ook bang voor een bbz omdat ik soms echt gemene steken heb ik mijn rechter eierstok. Pfff, nog 2 weekjes wachten...

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Hallo dames,

Ik kon het toch weer niet laten haha. Verslaafde testers hier... Zien jullie iets?? Ik zit nu ongeveer 5 dagen voor NOD, tenminste bij 28 dagen cyclus). Ik weet het... Veel te vroeg... maar ik kon het niet laten...

Bijgevoegde bestanden:

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    @daphne, die spanning tot je eerste echo.. Die snappen we denk ik maar te goed! Nog 2 weekjes inderdaad. Ik hoop voor je dat ze om vliegen!

@elle, ik zie heeeeeeeel erg licht wat. Maar goed, ik zie vaker streepjes wanneer een ander niets ziet ;)

@hier, nog steeds aan t bloeden. Maar is normaal blijkbaar.. Sorry ff klagen.. Ik wou dat t langzaam zal stoppen! Ik haat maandverband! Op een of andere manier heb ik als ik maandverband gebruik, sneller jeuk daaro. Grr! Sorry. Vind ze gewoon belachelijk irritant :p en tampons durf ik niet te gebruiken aangezien er toch een wondje is ipv een gewone menstruatie. Sorry voor m'n geklaag om niets...

4. daphnev85

mmmmmmmmmmmmmmja, ik lijk wel iets te zien. Heb hem even in het negatief voor je gezet, daar lijk ik ook iets te zien...

5. daphnev85

Hier geen sorry... dit willen we niet horen! Je hebt recht om te klagen meid, ik snap dat het niet leuk voor je is. Je wilt er gewoon van af zijn en verder gaan! Hoop dat het bloeden snel stopt meid! Dikke knuffel!

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Haha ik ben blij dat jij geen bloed ziet meis ;) en ja ti's idd wachten tot je weer verder kan. Heb nog steeds pijn. Ben kapot om niets! Maar ja, al m'n energie zal wel op t moment naar m'n bm gaan ivm helen. Maar komt denk ik ook door de antibiotica. Vorige keer werd ik er ook verschrikkelijk misselijk van en was ik ook ontzettend moe. Nog maar 7 dgn slikken! Gelukkig is de dosis nu wel minder dan de vorige keer!

7. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Oeh spannend! Dank je wel voor het negatief. Ik ben zeer benieuwd... misschien dat het nu dan toch wel weer wat kan zijn. Zou fijn zijn haha.
    Om nog even terug te komen op je vraag rondom meegaan naar ziekenhuis enzo. Mijn man is eigenlijk maar een paar keer mee geweest, maar dat is niet omdat hij niet wil, maar meer omdat het lastige tijden waren en we allemaal maar controles hadden van: alles goed? ja alles goed, oke daag! Bij de 12, 20 weken echo is hij wel mee geweest bij mijn dochter. Bij de miskramen is hij altijd mee geweest naar het ziekenhuis enzo. Ik vond dat zelf niet zo nodig (omdat ik het graag 'alleen' doe), maar hij vond het wel nodig. En uiteindelijk was dat ook wel fijn! En ook zijn taak eigenlijk.

Liefs

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik lijk ook iets te zien, spannend!

9. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    @ellepel ik zie heeeeel erg licht iets misschien nog te vroeg?
    @daphne ik snap jou zeker ik heb hem 9 december ben ook zo benieuwd of het goed is

10. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @ Daphne! ik hoop dat alles goed zit over 2 weken!! Ik ben inmiddels 5x zwanger geweest, en elke keer voelde ik me anders. Het hoeft niet perse iets te zeggen dat je niets voelt. Ik duim voor je!!

11. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik ben zeker weten te vroeg haha. NOD is pas dinsdag (bij 28 dagen), maar ik kon het niet laten. Ik hoop het zooooo!!!!

12. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @ dees, hoe is het nu met je?

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

:( zwaar en moeilijk
    Mijn hoofd loopt over en wil mij eigenlijk heel graag verstoppen

14. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @ dees, lieve meid, woorden schieten tekort. Ik kan wel zeggen dat ik het me voor kan stellen, maar dat kan ik niet. Dit heb ik nooit meegemaakt. Hebben jullie al definitief afscheid genomen van jullie kleine man? (sorry als ik dat niet gelezen heb). Hebben jullie hem een naam gegeven?

Liefs

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ach meid toch..zo'n moeilijke periode waar je nu doorheen moet! Hele dikke knuffel, en wat wij ook zeggen en hoe goed wij het ook bedoelen niemand kan het verdriet echt wegnemen. De tijd kan het enkel wat verzachten..

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij hebben in het ziekenhuis definitief afscheid genomen, dit omdat hij daarna voor obductie ging.
    Hij is daarna naar het crematorium gebracht waar hij vanmorgen gecremeerd is om 9u.

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ellepel, ik zie heeeel licht het streepje!

Daphne, logisch dat je uitziet naar de 1e echo..en onzekerheid na alles wat we hier meemaken is niet gek. Probeer kalm te blijven meid, duim voor je voor een mooie echo!

Voor mijn gevoel ben ik nu 1 van de weinige hier die sinds de MA niet meer zwanger is geraakt. Heb nog steeds mn eitje niet gevonden :(

18. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @dees, heftig zeg, dan kan ik me voorstellen dat vandaag ook wel echt een rare dag is. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte. En als we hier wat voor je kunnen doen, moet je het laten weten!

Liefs

19. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik hoop dat je eitje snel gevonden wordt! Ben je heel actief met ovutesten? Ik duim voor je!!! En misschien doe ik de volgende ronde gewoon weer met je mee, en is dit allemaal weer loos alarm.

Liefs

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Nou eigenlijk pas sinds de MA, omdat mn hormoonhuishouding helemaal van slag was. Dus dit is pas de 3e cyclus voor mij dat ik ovutesten gebruik. Alleen bij de 1e en 2e cyclus had ik haast witte testen tot ik bij mn vruchtbare periode kwam, dan nam hij toe en werd positief en dan stopte ik. En nu heb ik al vanaf dag 12 even donkere srepen, echt vreemd. Ze worden niet donkerder niet lichter.

En nee hoor, jij bent gewoon zwanger hopelijk:) gun het jullie net zo goed!

Deel Deze Pagina