Sensitest, en die waren van de week op, heb toen 2 testjes van de action gebruikt. Vorige rondes gebruikte ik van 123 thuistesten. Mn man zegt ook je moet gewoon 1 soort test gebruiken, is wel zo maar als hij positief is dan horen alle testje dat aan te geven. Maar denk eerder dat het aan mn lichaam ligt..heb nu al 2/3 dagen iets roze slijm, heb ik ook nooit eerder gehad zo voor eisprong..zucht
verdarre! Niet leuk. Raar een vrouwenlichaam... Tenminste, dat blijf ik altijd vinden eigenlijk... Ik hoop echt dat ie snel knallend positief is!
@ mamsie, Ik hoop dat je snel je ei vind! En ja, ik ben nog geen ovu test gebruiker (nog), maar ik zou ook 1 test gebruiken. Wie weet geeft een merk lichtere strepen aan dan de ander ofzo. Of reageert een merk minder snel ect.. En nee je bent niet de enige die nog niet zwanger is geweest hoor na juni Als ik t lijstje me goed herinner, zijn we met 4. Hugs!
of dat inderdaad We komen er wel dames! Ga ik gewoon vanuit! Ooit een keer zullen we onze schatten in onze handen hebben!
Daphne, sjefke was al rond de 7 cm en ik heb wel al een buikje maar ik ben van mezelf al wat flinker dus heb al een bolletje mja nu mag iiieeedddeereen mijn vet zien whaha. Onderaan de buik is het wel harder en dikker, wat eerst niet was. En die angst, ik heb het nog meid maar voel me dan wel echt zwanger. Wil helemaal niks zeggen. Het is jezelf overgeven en realistisch blijven. Je kan niet meer of minder. Komt goed meid! Ellepel, ik zie ook wat Mamsie, ik heb nog testen van zwanger en kids thuis, niet open gemaakt. Had ze besteld na de kuur mja niet nodig gehad. Als je ze wilt over kopen ( of iemand anders) dan mag je altijd pbtje sturen met je adres. En dan, word je zwanger door die testen want ik stuur dan direct een positieve gedachte mee Natuurlijk moet je nu al zwanger worden en die testen laten voor wat t is maar tis goed bedoeld Dees, ik zag je foto van je Hummeltje ( de handjes) en kreeg tranen. Wat een mooie handjes! Neem je tijd en laat je gaan. Geef er aan toe en vraag om hulp. Denk veel aan je. Je bent een sterke vrouw, ook al voel je dar zelf waarschijnlijk niet maar sterke vrouwen mogen ook huilen en verdriet hebben. Yinxy, zou nu ook even geen tampons gebruiken, mag volgens mij ook niet ivm infectie. Is het zelfde als een curettage toch? Komt goed meid, misschien is het maar beter zo...even helemaal goed schoon. Ben ik iemand vergeten? Sorry dan
meiden wie is er handig in raadsels oplossen?? Mn clycles word steeds vager... Zet alles eff op een rijtje. 23-10 gecurriteerd 6-11 / 8-11 pos ovu test (3 a 3,5 week na curretage) 2 tot 4 dagen later op 10-11 /13-11 bloedverlies (vergelijkbaar met een milde menstruatie) En vandaag heb ik weer een knaller van een ovu test 22-11 (anderhalve week na het bloedverlies. Er zit dus maar 2 weken tussen de ene pos ovu test en de andere pos ovulatietest. Zwangerschap test blijft trouwens negatief. Probeer het een beetje voor mezelf helder te krijgen hoe dit kan, maar het blijft voor mij een Vlgs mij ligt mn cycles nu echt op zn gat... maar een cyles van zo'n 18 a 19 dagen dat kan toch niet?
@birds; bijna 13wkn alweer! Zijn mooie kleine handjes, 1 van de mooiste foto's die ik heb op mijn telefoon. De rest staat op de fotocamera maar ik durf ze nog niet te uploaden... Ik huil wat af op de dag, merk ook wel dat ik er momenteel 'slecht' uit zie...
dees dees, dikke knuf vanuit hier. Het is logisch dat je wat af huilt meid. Het is een rouwproces waar je in zit. Dat heeft tijd nodig. Nogmaals een hele dikke knuffel van mij.
Neem je tijd, ben je er nog niet klaar voor moet je het niet doen. En dat slechr eruit zien...tja meid je voelt je ook slecht. 1+1=2 Wanneer je weer wat te been bent, lekker douchen en gewone kleren aan. Dat helpt meestal al wat. Voel je je daarna meer beter dan een make upje enz...eigen tempo en je hoeft je voor niemand te schamen. Laat die tranen gaan. Nogmaals, je hoeft je voor niemand te schamen of groot te houden. Je zoontjes leren zo ook wat intense verdriet is en leren zo er voor elkaar te zijn. Onbewust laten ze dit vast en zeker zien met kusjes, knuffels en lieve woordjes.
@Dees das heel normaal meid..verlies van je engeltje is niet nix..zag de foto..heeel mooi..neem je tijd om het een plekje te geven..knuffffffff
Sluit ik me helemaal bij aan. Neem je tijd en ti's logisch dat je er nu slecht uit ziet! Om eerlijk te zeggen, zou ik t gek vinden als je juist weer helemaal up and running bent @debbie, Misschien moet je lichaam weer opnieuw opstarten na je mk van okt? Een korte cyclus heb ik wel eens van gehoord, maar komt niet vaak voor. Maar heb t wel eens gehoord dat t na een mk kan gebeuren. Indien je twijfelt, zou ik zeggen neem contact op met je vk of gyn @hier, nee ik gebruik geen tampons. Zolang t geen bloed is van een ongi, gebruik ik ze niet.
Ik voel me ook al zo belabbert. Heb geen buikgriep maar ben door en door verkouden, krijg er ook spierpijn bij. En net nu ik aankomende week vakantie heb...
Vond ik nou ook hier alles rustig ondanks dat het nig wel lang wachten is 2 weken voor me eerste echo pppfff maar ja is niet anders en met jou